LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Link babyvaccinatie en autisme, ADHD, astma en allergieen!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
VioletPrue

Re: Link babyvaccinatie en autisme, ADHD, astma en allergieen!

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Dit hele topic riekt naar dit: http://www.meerwetenoverfreek.nl/
Op verschillende digitale kanalen wordt voor dit walgelijke clubje reclame gemaakt.
Woorden als mogelijk, eventueel, misschien en soms worden mij net iets te veel gebruikt.
Ook dit stukje:
Doelstelling en werkwijze van de stichting:
De Stg MWOF stelt zich tot doel om maximale duidelijkheid te verkrijgen inzake de oorzaak van het overlijden van Freek Hagoort drie dagen na vaccinatie en over mogelijke verbanden van vaccinaties met ernstige gezondheidsschade in het algemeen.
Daartoe kan de Stg MWOF alle middelen aanwenden die zij nodig acht, zoals onderzoek ook van andere cases, juridische middelen, publiciteit en al wat helpt om meer duidelijkheid te verkrijgen over mogelijke verbanden van vaccinaties met ernstige gezondheidsschade in het algemeen en bij Freek in het bijzonder.
De Stg MWOF zal resultaten van haar werk openbaar maken en profileert zich niet als voor- of tegenstander van vaccinaties. Stg MWOF doet geen uitspraken naar ouders omtrent het wel of niet of op latere leeftijd laten vaccineren van hun kinderen.
Stg MWOF werkt met vrijwilligers en kent donateurs.
Wanneer de Stg MWOF haar doel heeft bereikt, zal zij zichzelf opheffen en dan resterende gelden overmaken naar een nader bekend te maken goed doel, bijvoorbeeld gerelateerd aan slachtoffers van NAH (Niet Aangeboren Hersenschade, hetgeen soms een ernstig gevolg kan zijn van vaccinaties)

gaf mij de kriebels.
Ten eerste is de correcte term Niet Aangeboren Hersenletsel en er wordt in die zin al niet eens meer 'mogelijk' of 'vermoedelijk' gebruikt.
Mijn inziens wordt hier de tragische dood van een kind bruut uitgebuit om onrust te zaaien en om de medische wereld flink in een slecht daglicht te stellen.
En om treurende ouders een mogelijkheid te bieden boos te worden op een groep mensen, die niet verantwoordelijk zijn voor de dood van hun kind.
Zo komen ouders niet verder met hun leven.
Bah!

fransbaars

Ongelezen bericht door fransbaars »

bianca82 schreef:van HIV genezen :lol:

dat iemand een ziekte zo kan misbruiken..
als hiv echt te genezen was was dat allang bekend gemaakt
het is wel te onderdrukken maar een genezing.. nee helaas

zou fijn zijn
Alweer iemand die de moeite niet neemt de uitzending te bekijken.
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2011-12-02/
Jammer.
Slaap zacht Bianca.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

fransbaars schreef:
bianca82 schreef:van HIV genezen :lol:

dat iemand een ziekte zo kan misbruiken..
als hiv echt te genezen was was dat allang bekend gemaakt
het is wel te onderdrukken maar een genezing.. nee helaas

zou fijn zijn
Alweer iemand die de moeite niet neemt de uitzending te bekijken.
http://nieuwsuur.nl/uitzending/2011-12-02/
Jammer.
Slaap zacht Bianca.
Wanneer jij de sleutel hebt om die rotziekte te genezen zou ik maar direct achter de computer vandaan kruipen en beginnen met het ontwikkelen van een medisch centrum. Een privé kliniek voor geïnfecteerden.

Je kunt schathemeltjerijk worden man !

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

VioletPrue schreef:Dit hele topic riekt naar dit: http://www.meerwetenoverfreek.nl/
Nooit van gehoord, nu wel, na jouw vermelding.
VioletPrue schreef: Mijn inziens wordt hier de tragische dood van een kind bruut uitgebuit om onrust te zaaien en om de medische wereld flink in een slecht daglicht te stellen.
Laat de medische wereld maar scherp blijven, want het lijkt me niet de bedoeling dat het middel erger is dan de kwaal.

VioletPrue

Jolijn schreef: Laat de medische wereld maar scherp blijven, want het lijkt me niet de bedoeling dat het middel erger is dan de kwaal.
Tuurlijk moet de medische wereld scherp blijven.
Maar of het middel erger is dan de kwaal is nog nooit bewezen.
De theorie van TS én van MWOF hangt van misschiens en eventueels aan elkaar, maar is het niet.
'Het zou kunnen dat' is geen bewijs.

PS
Ik had ook nooit van MWOF gehoord, tot zij slechte spotjes (waarin ook telkens 'misschien' en 'mogelijk' wordt gebruikt) op sommige digitale zenders (zoals E!) gingen uitzenden.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

fransbaars schreef:De arts die dit bewerkstelligde heeft verschillende keren geprobeerd zijn verhaal gepubliceerd te krijgen in één van de bladen waar je je zo op blind staart, namelijk 'The New England Journal of Medicine.'
Dit is steeds geweigerd want dat 'was onzin en genezen van HIV kan niet'.
Waar blijft het bewijs van deze bewering?
Iedereen kan controleren of het artikel al dan niet geplaatst is, en dat is dan ook de vraag niet. Maar jij hebt echter daarnaast nog een uitspraak gedaan over de reden dat het artikel niet geplaatst is. En daarvan verwacht ik bewijs.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Mijn jongste dochter kreeg al de Hepatitus prik omdat zij een halfbloed is, en als ik zo naar haar drukke gedrag kijk zal het mij niet verbazen als ze ADHD heeft.

Maar dan heeft ze het niet van een vreemde want ik heb het ook, en ik heb die prik toch nooit gehad.

VioletPrue

sephora30 schreef:Mijn jongste dochter kreeg al de Hepatitus prik omdat zij een halfbloed is, en als ik zo naar haar drukke gedrag kijk zal het mij niet verbazen als ze ADHD heeft.

Maar dan heeft ze het niet van een vreemde want ik heb het ook, en ik heb die prik toch nooit gehad.
En zo zijn er meer mensen met ADHD die nooit gevaccineerd zijn.
En miljoenen mensen die wél gevaccineerd zijn die geen ADHD hebben.
Het blijft een slag in het duister.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Yep, en daarom sta ik ook achter de vaccinaties.

morundo

Ongelezen bericht door morundo »

Timothy Ray Brown is idd genezen van hiv,zijn therapie was puur toeval, hij ging een volledige beenmerg transplantatie van iemand die hiv immun was, dit was om hem te genezen van Leukemie.

Er word ook gezegd dat zijn gevaal unike en dat geen enkele andere mens wil een volledige beenmergtransplantatie om te kunnen testen als dat was was timothy heeft geholpen, wat het kan ook liggen aan zijn terapie tegen leukemie.
Geen enkele mens wil als proef konijn gebruikt worden, en dat is de reden waarom wetenschapper Niet verder kunnen onderzoeken.
Er is geen sprake op dit moment van een medicijn tegen hiv, en/of dat wetenschapper opzettelijke niet willen publiceren,maar te weinig informatie om gelijke te roepen dat ze kunnen mensen met hiv genezen.

poekie74

Ongelezen bericht door poekie74 »

fransbaars schreef:Onlangs is hepatitus B aan het kinder vaccinatieprogramma toegevoegd. Dit is bijna geruisloos gegaan, bang als men is voor negatieve reacties van het publiek zoals bij de Mexicaanse griep.

Een Nederlandse baby krijgt nu 28 vaccinaties voor het 1e levensjaar!!

Onderzoek heeft nu uitgewezen dat overvaccinatie de oorzaak kan zijn van een verhoogd aantal babysterftes alsmede autisme, ADHD, astma en allergieën bij kinderen..
Vermoeiend dit soort ketterse anti vaccinatie uitspraken.

Allereerst krijgt een baby in nederland niet 28 vaccinaties voor zijn eerste levensjaar, Als je de verschillende ziektes bij elkaar optelt zijn dat er 8, als je dat keer die 3 doet zijn dat er 27, inderdaad, maar als je zo rekent......het gaat om dode vaccins met een afgezwakte vorm in 2 prikken. Zo kun je van een kerstkransje nog iets engs maken. Onze zoon van 1 jaar heeft ze net gehad. Niet de hepB trouwens, die zat er nog niet bij.

ADHD, asperger en autisme zijn neurologische aandoeningen die al in het kind zaten ver voor de vaccinatie. Veel
ouders hebben echter op zo n jonge leeftijd niet door dat hun baby bv autistisch is en dat lijkt me logisch, immers een baby praat niet en reageert anders dan een kleuter of volwassene. Overigens is de oorzaak van astma en allergien zeker niet gelegen vaccinaties, mijn man is longarts dus die weet daar echt meer dan genoeg van af.

Triest om ouders het gevoel te geven dat ze wellicht iets slechts doen door te vaccineren, terwijl ze hun kind beschermen tegen dodelijke en ernstige ziektes en ook hun omgeving

Isabeau

Ongelezen bericht door Isabeau »

Bron: Rijksvaccinatie Schema

'Vaccinatieschema
Fase . . .Leeftijd . . . . . Prik 1. . . . . . . . . . Prik 2
Fase 1 . 0 maanden . HepB*)
. . . . . .. 2 maanden . DKTP-Hib-HepB**) . Pneu
. . . . . .. 3 maanden . DKTP-Hib-HepB**) . Pneu
. . . . . .. 4 maanden . DKTP-Hib-HepB**) . Pneu
. . . . .. 11 maanden . DKTP-Hib-HepB**) . Pneu
. . . . .. 14 maanden . BMR . . . . . . . . . . . . MenC
Fase 2 . 4 jaar . . . . . .DKTP
Fase 3 . 9 jaar . . . . . .DTP . . . . . . . . . . . . .BMR
Fase 4 .12 jaar . . . . . HPV (3X) ***)

Toelichting op het vaccinatieschema
*) Kinderen van wie de moeder besmet is met het hepatitis B-virus (draagster), krijgen binnen 48 uur na de geboorte een hepatitis B-vaccinatie. Bovendien krijgen zij vlak na de geboorte immunoglobulinen (kant-en-klare antistoffen).
**) Alle kinderen die geboren zijn op of na 1 augustus 2011 krijgen de uitgebreide DKTP-Hib-HepB inenting, waarin ook een vaccin tegen hepatitis B zit. Kinderen die vóór 1 augustus 2011 geboren zijn krijgen de DKTP-Hib-inenting. Kinderen van draagsters (zie*) én kinderen waarvan één van de ouders afkomstig is uit een land waar hepatitis B veel voorkomt, krijgen sinds 1 juni 2006 bij 2, 3, 4 en 11 maanden het combinatievaccin DKTP-Hib-HepB. Ook kinderen met het syndroom van Down die geboren zijn op of na 1 januari 2008 kregen dit vaccin al.
***) Alleen voor meisjes. De vaccinatie tegen het humaan papillomavirus, het virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, is voor meisjes geboren op of na 1 januari 1997. In 2009 was er een eenmalige inhaalvaccinatiecampagne voor meisjes geboren in 1993 tot en met 1996. In 2011 worden meisjes uitgenodigd die in 1998 zijn geboren.
'

Zoals je in bovenstaande link en schema kunt zien, krijgen kinderen sinds 1 augustus 2011 standaard met 2 maanden de eerste vaccinatie, welke bestaat uit 2 afzonderlijke injecties met stoffen tegen 7 ziektes te weten DKTP-Hib-HepB en PneumokokkenC.
T/m de leeftijd van 1 jaar krijgen ze volgens dit (standaard, moeizaam van af te wijken) schema 28x een lichaamsvreemde stof ingespoten welke ondermeer bestaat uit kippeneiwitten en conserveermiddelen die zware metalen bevatten,oa kwik en aluminium. Het is al decennia lang overduidelijk dat kwikverbindingen giftig zijn.

We weten ook allemaal dat geen enkel mens gelijk is aan de ander, dat elk mens zijn/haar eigen unieke eigenschappen en talenten heeft. Juist dat maakt onze samenleving kleurrijk en levendig.
Waarom gaan we er dan wel van uit dat elk mens fysiek hetzelfde is en dat we allemaal hetzelfde reageren op de stoffen die we onze babies en kleine kinderen -ongevraagd- in laten spuiten?
Hoe weten we zeker dat wat we doen niet schadelijk is voor hen? Altijd wordt er gevraagd naar bewijzen dat vaccineren schadelijk is, maar zijn er dan bewijzen dat vaccineren ONschadelijk is? De tendens van vaccineren, want je wil toch niet dat je kind mogelijk ziek zou kunnen worden (net zo goed bomvol mogelijk's,soms', zou kunnen's en wie weet's) is doorgeslagen.

Hoe groot is de kans dat een baby een tetanus vergiftiging oploopt?
Hebben werkelijk alleen de vaccinaties sinds de jaren '50-'60 de difterie bijna (!)uitgebannen? Hebben onze verbeterde persoonlijke verzorging, sanitairsystemen en rioleringsnetwerk daar dan helemaal niet aan bijgedragen?

Ik vind het nogal rigide en getuige van kortzichtigheid om alle stemmen, wereldwijd, die een vraagteken bij vaccineren zetten of een ander tegengeluid laten horen, af te doen als ketterij. Sinds wanneer is vaccineren heilig? Over de hele wereld kampen kinderen met gevolgen van de keuzes van hun ouders, goed of slecht. Het is als ouder zijnde je plicht om je te laten informeren over zaken die je kind aangaan. De eenzijdige brochuresdie je van het RIVM thuisgestuurd krijgt, laten er geen twijfel over bestaan dat inenten noodzakelijk is en dat je met vragen altijd op het consultatieburo terecht kunt. Hoe onafhankelijk zijn consultatieburo's?
De brochure van het NVKP belicht een tegengeluid.

Je hebt als ouder zijnde zelf de keuze; volg je domweg het voorgebaande pad of denk en voel je zelf na en ga je de weg die voor jou daarbij past?

Isabeau

poekie74 schreef: Vermoeiend dit soort ketterse anti vaccinatie uitspraken.

Allereerst krijgt een baby in nederland niet 28 vaccinaties voor zijn eerste levensjaar, Als je de verschillende ziektes bij elkaar optelt zijn dat er 8, als je dat keer die 3 doet zijn dat er 27, inderdaad, maar als je zo rekent......het gaat om dode vaccins met een afgezwakte vorm in 2 prikken. Zo kun je van een kerstkransje nog iets engs maken. Onze zoon van 1 jaar heeft ze net gehad. Niet de hepB trouwens, die zat er nog niet bij.

ADHD, asperger en autisme zijn neurologische aandoeningen die al in het kind zaten ver voor de vaccinatie. Veel
ouders hebben echter op zo n jonge leeftijd niet door dat hun baby bv autistisch is en dat lijkt me logisch, immers een baby praat niet en reageert anders dan een kleuter of volwassene. Overigens is de oorzaak van astma en allergien zeker niet gelegen vaccinaties, mijn man is longarts dus die weet daar echt meer dan genoeg van af.

Triest om ouders het gevoel te geven dat ze wellicht iets slechts doen door te vaccineren, terwijl ze hun kind beschermen tegen dodelijke en ernstige ziektes en ook hun omgeving
Poekie, heb jij bewijzen dat die neurologische aandoeningen al in het kind aanwezig waren vóór het toedienen van aluminium en kwik (een bewezen neurologisch gif)?
Volgens mij ben jij de enige die rekent dat 27 de uitkomst is van 3x8.
Als je weet wat er allemaal in kerstkransjes gestopt wordt aan additieven, zou je die dan nog doelbewust aan je kind geven 'Eet maar lekker op, lieverd'?

:roll:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

vitalinda.nl schreef:Voor de mensen die het niet willen geloven.... ze zouden even kunnen kijken op de niburu site, daar staan ook veel onderzoeksresultaten op.

Ik kan mensen wel adviseren om er goed over na te denken en zich te verdiepen in de bijwerkingen van de vaccinaties, daar wordt niet vrijwillig over verteld en ook niet heel openlijk. Het lijkt of de overheid samen met de pharmaceutische industrie geld verdienen belangrijker vinden dan het welzijn van de mens.
Ik heb in mijn praktijk veel mensen met klachten gezien die zijn voortgekomen uit vaccinaties, gelukkig kan ik er vaak wel iets aan doen, maar toch.... voorkomen is beter dan genezen.

vitalinda.nl
hier wordt verwezen naar een complottheorie website, van marsmannetjes tot gif in vaccinaties. keep on dreaming.

puma73

Isabeau schreef:
poekie74 schreef: Vermoeiend dit soort ketterse anti vaccinatie uitspraken.

Poekie, heb jij bewijzen dat die neurologische aandoeningen al in het kind aanwezig waren vóór het toedienen van aluminium en kwik (een bewezen neurologisch gif)?
Volgens mij ben jij de enige die rekent dat 27 de uitkomst is van 3x8.
Als je weet wat er allemaal in kerstkransjes gestopt wordt aan additieven, zou je die dan nog doelbewust aan je kind geven 'Eet maar lekker op, lieverd'?

:roll:
Heb JIJ je wel eens verdiept in toevoegingen in vaccinaties? waarschijnlijk niet wat je zit hier de nvkp na te kwaken en daarmee onrust zaaien.

Net zo'n broodje aap als toevoeging van alu in deo

VioletPrue

vitalinda.nl schreef:Het lijkt of de overheid samen met de pharmaceutische industrie geld verdienen belangrijker vinden dan het welzijn van de mens.
Tuurlijk, want de overheid verdient geld aan vaccinaties?
Kom nou!
vitalinda schreef:Ik heb in mijn praktijk veel mensen met klachten gezien die zijn voortgekomen uit vaccinaties, gelukkig kan ik er vaak wel iets aan doen, maar toch.... voorkomen is beter dan genezen.

vitalinda.nl
En dat heb je leren herkennen op welke medische opleiding?
Want als je hier diagnoses stelt, heb je natuurlijk minimaal je diploma basisarts toch?

Als je er dan ook nog bij op telt dat deze mevrouw je op afstand een healing aanbiedt voor € 60,-.......maar gelukkig wordt het vergoed door de zorgverzekeraar. :roll:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

T/m de leeftijd van 1 jaar krijgen ze volgens dit (standaard, moeizaam van af te wijken) schema 28x een lichaamsvreemde stof ingespoten welke ondermeer bestaat uit kippeneiwitten en conserveermiddelen die zware metalen bevatten,oa kwik en aluminium. Het is al decennia lang overduidelijk dat kwikverbindingen giftig zijn.
Daarom is de kindersterfte ook zo enorm hoog hier.

Wanneer je op deze manier argumenten met de haren erbij sleept dan kom je niet geloofwaardig over. Leef lekker verder in jouw fantasie, maar laat de rest van de wereld zelf een afweging maken.
Laatst gewijzigd door crazyme op 29 feb 2012 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Isabeau

puma73 schreef:
Heb JIJ je wel eens verdiept in toevoegingen in vaccinaties? waarschijnlijk niet wat je zit hier de nvkp na te kwaken en daarmee onrust zaaien.

Net zo'n broodje aap als toevoeging van alu in deo
Je hebt je dus -al dan niet lichtelijk- verdiept in wat de NVKP ter berde brengt.
Wat maakt je bang voor de onrust die zij, en volgens jou bijgevolg(!) ik, zaaien?

Wat ik me afvraag is je eigen vraag; weet jij wat er bij jouw kinderen (gezien je bemoeienissen op dit topic ga ik er van uit dat je die hebt) in hun armpjes en beentjes is gespoten toen ze gevaccineerd werden?
Heb je ooit moeite gedaan het registratienummer van die specifieke partij vaccins te achterhalen? Kreeg jij de bijsluiter van de vaccins voortijdig te lezen?
Of heb je je, zoals vele ouders, neergelegd bij de woorden van de verpleegkundige op het cb dat het veilig en verantwoord is en dat je toch niet wilt dat jouw kinderen ziek worden? Alsof dat een onomstoten en bewezen feit is.

Voor jouw geruststelling: ja, ik heb me verdiept.
Na een periode van 3 maanden van bellen en foutief doorverbonden worden, wachten op teruggebeld worden, andere danwel foutieve telefoonnummers krijgen, namen krijgen van werknemers die al minstens een jaar uit dienst waren etc etc (gezien je aantal en inhoud van postings op dit forum ben je bekend met verhalen over burocratie) kreeg ik uitsluitsel over de registratienummers van de vaccins van mijn dochter. Behalve een registratienummer weet je dan nog niets, want een bijsluiter krijg je niet.

Verder zoekende kwam ik op Handboek vaccinaties van de hand van Karel Hoppenbrouwers en Rudy Burgmeijer.
Daarin kun je precies lezen waar vaccins uit bestaan; oa formaldehyde, waarvoor ik je graag naar de site van de gezondheidsraad verwijs en met name naar blz 69 van gelinkt document. Verder als conserveermiddel 2-fenoxyethanol waarvan het etiket vermeldt: 'EFFECTEN BIJ LANGDURIGE OF HERHAALDE BLOOTSTELLING:
De vloeistof ontvet de huid. De stof kan effecten hebben op het centraal zenuwstelsel, met als gevolg gestoorde werking . '

Wat betreft de toevoeging van alu in deo;
ik ga ervan uit dat je aluminium in deodorants bedoelt; als je kijkt op de etiketten van de deodorants zul je bij het merendeel 'aluminiumchlorydraat' zien staan.
Doe ermee wat je wilt.
crazyme schreef:Daarom is de kindersterfte ook zo enorm hoog hier.

Wanneer je op deze manier argumenten met de haren erbij sleept dan kom je niet geloofwaardig over. Leef lekker verder in jouw fantasie, maar laat de rest van de wereld zelf een afweging maken.
Crazyme; als je kon begrijpen wat ik schreef, had je gezien dat ik voor niemand de keuze maak (ik zou niet willen!). Zie mijn laatste alinea: Je hebt als ouder zijnde zelf de keuze; volg je domweg het voorgebaande pad of denk en voel je zelf na en ga je de weg die voor jou daarbij past?
Als er pas andere geluiden gaan komen als de kindersterfte zou toenemen, lijkt me dat een triest geval van kalf en put. Het lijkt me logisch dat we dat gezamelijk willen voorkomen en kritisch kijken hoort daar bij.

Of jij me geloofwaardig vindt, is niet mijn probleem. Mijns inziens is een forum als dit er juist ter informatie en een middel om weloverwogen keuzes te maken.

puma73

sommige mensen willen de klok 50 jaar terugdraaien, polio mazelen en allerlei andere ziekten die nu (bijna) niet meer voorkomen zullen terugkeren als deze onrustzaaiers hun zin krijgen.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Welke zin?
Als ouders bijv. gaan overwegen de vaccinaties later dan voorgeschreven te geven?
Of niet alle vaccinaties laten geven?
Dat is iets waar ouders zelf toe beslissen.

Gesloten