LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Remonyl

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Beste momuis,


Je liet weten dat je bij Artsen loopt, heb je, je ook laten onderzoeken of je schildklier goed functioneerd.?
Als je schildklier een afwijking toond waardoor het de ene keer langzamer werkt; je wordt dan dik, de andere keer werkt het weer snel, dan val je af, je krijgt dan een jo jo effect: Laten we aannemen dat die Remonyl pillen wel werken, dan is dit niet goed voor je gezondheid.
Indien je niet op je schildklier onderzocht geworden bent, dan kun je dat beter nu laten doen.
Nogeven over die pillen: Het is geen vrijbrief om nu maar even lekker te gaan schransen totdat je erbij neer valt.

DiamondEyes
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 22:40

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door DiamondEyes »

Ook ik ben de dupe geworden van Remynol,, en geef eerlijk toe ik heb de kleine lettertjes niet gelezen maar zit er nu wel mooi aanvast..
Ik heb jullie reacties gelezen maar zou iemand mij alsjeblieft kunnen mailen wat ik precies kan doen?
Ik heb het proefpakketje al opgemaakt en gebruikt omdat ik dacht nu zit ik er toch aan vast maar ik wil de andere pakketten dus niet ontvangen!
De 3,50 bezorgkosten heb ik ook overgemaakt.

Wie kan mij helpen??

Liefs Amy

DiamondEyes
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 22:40

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door DiamondEyes »

Ik heb net een mail weggestuurd met daarin dat ik NIKS meer wens te ontvangen van hun.
Dit omdat ik van hun een mail heb gehad dat als ik tevreden was over het product niks meer hoefde te doen en vanzelf de extra zendingen zou ontvangen.
Ik heb gemaild dat ik NIET tevreden ben en dan ik dus wens NIKS meer te ontvangen, sturen ze mij wel pakketten dat ik dan de rechtsbijstand inschakel.
Ben benieuwd wat ik terug krijg....

Dianne01
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2011 08:00

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Dianne01 »

Ook hier iemand die weer een poging wilde wagen, en ach wat is nou € 3,50?? Ik heb netjes een bevestigingmail ontvangen op 18-11-2011 en op 05-12-2011, deze mensen gemaild dat ik het proefpakket nog niet had ontvangen. Omdat ik ondertussen hier al verschillende berichtjes had gelezen heb ik gelijk aangegeven geen interesse meer te hebben in het proefpakket. Krijg ik een mailtje dat mijn opzeggingsmail te laat is binnengekomen en dat ik volgens de voorwaarden nu automatisch 3 maanden het produkt moet afnemen. Ik heb ze terug gemaild dat het mij niet de juiste manier van handelen is. Ik had interesse in het proefpakket, dat heb ik niet ontvangen dus ik ga nu niet 3 maanden een produkt afnemen waarvan ik de werking niet eens weet..... Ik hoop dat dit geen lang staartje krijgt maar ik ben wel genezen van het aanvragen van proefpakketjes........

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

DiamondEyes schreef:Ik heb net een mail weggestuurd met daarin dat ik NIKS meer wens te ontvangen van hun.
Dit omdat ik van hun een mail heb gehad dat als ik tevreden was over het product niks meer hoefde te doen en vanzelf de extra zendingen zou ontvangen.
Ik heb gemaild dat ik NIET tevreden ben en dan ik dus wens NIKS meer te ontvangen, sturen ze mij wel pakketten dat ik dan de rechtsbijstand inschakel.
Ben benieuwd wat ik terug krijg....
Indien je toch het product toegestuurd krijgt, gewoon retour sturen.
Gaan ze je bedreigen met een Incassobureau en Deurwaarder, dan schakel je Advocaat in.
Tip: Bewaar die mail goed, indien je benaderd mocht worden door zo'n Incassobureau, schrijf hen een brief terug vergezeld met een kopie van je e-mail.
Ook doe je er verstandig aan, een kopietje van die advertentie Remonyl te maken.
Je kan dit dan aan het Incassobureau laten zien en of de Rechter, als het zover mocht komen.

happyfoot
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 nov 2011 12:31

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door happyfoot »

net bij het andere topic een reactie achtergelaten met hoe ik het aangepakt heb..er zijn nu al meer mensen vanaf gekomen het kan dus wel..ik raad jullie aan alle topics even goed te lezen. Het zijn gewoon oplichters...wat een manier om je spullen aan de man te brengen zeg...nou ik ben genezen van het invullen van proefdingetjes via internet hoor! laat het een waarschuwing zijn...je zit tegenwoordig snel aan iets vast (zo lijkt het dan...maaar je hebt zeker nog rechten!)

wilt
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2011 21:46

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door wilt »

mijn minderjarige dochter heeft een proefpakket aangevraagd voor haar vader, om dit hem cadeau te doen voor Sinterklaas. :D Zij heeft een valse geboortedatum ingevuld, en ja hoor... het proefpakket kwam thuis. Nu heb ik geprobeerd de 3 pakketten (die je daarna verplicht bent om af te nemen) te annuleren, omdat wij dit zelf niet besteld hebben. Tot nog toe heb ik geen (3) pakketten in de brievenbus gekregen, gelukkig. Een week geleden 3x een mail gestuurd naar Remonyl, géén reactie. Ze beloven op de site na 2 werkdagen iedereen te 'woord' te staan via de mail. Wat nu ? Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan oplossen ??

Dianne01
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2011 08:00

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Dianne01 »

Ook ik ben er vanaf!!!!!!!!!!!!! Kreeg gister een mail dat het abonnement geannuleerd is, met excusses voor de late reactie maar ze hadden het enorm druk, ja dat geloof ik wel....... Ze geven wel aan dat het eerste pakket al onderweg is en of ik dat wil terug sturen als ik het heb ontvangen, ik ben benieuwd of ik het ontvang want ook het proefpakket heb ik nog steeds niet ontvangen...... Kortom gewoon doorgaan met mailen, alhoewel het mij maar 2 mailtjes heeft gekost... Maar wel weer een zorg minder....

DiamondEyes
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 22:40

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door DiamondEyes »

Ik heb op 7 december 2011 deze email verstuurd naar Remonyl:

Beste,

Ik ben NIET tevreden over het product.
Ik heb het gebruikt en het helpt niet.
Dus ik wil GEEN extra zendingen ontvangen.
Gebeurt dit wel schakel ik mijn rechtsbijstand in. Aangezien u in uw mail zegt dat ik, ALLEEN, als ik tevreden ben de extra zendingen krijg toegestuurd. En ik ben dus niet tevreden dus ik wens echt geen extra zendingen.

Het pakketje van Total detoX krijgt u nog terug gestuurd, die is niet geopend.
Ik hoop dat ik hiermee duidelijk genoeg ben en dat ik een bevestigingsmail ontvang dat ik NIKS wens te ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Amy Derogee

Dit is wat ik vandaag terug kreeg:

[2011-12-15 11:21]
Geachte mevrouw Amy Derogee,

Hartelijk dank voor uw mail.

Ten eerste willen wij ons verontschuldigen voor de late reactie op uw mail. Door enorme drukte was het niet mogelijk u sneller te contacteren.

Als antwoord op uw mail, willen wij u meedelen dat wij een uitzondering hebben gemaakt op de voorwaarde: niet mogelijk enkel het proefpakket te gebruiken, en uw abonnement op ons Remonyl product hebben geannuleerd.

Graag vragen wij vriendelijk de rekening van 3.50 euro aan verzendkosten voor uw Remonyl proefpakket te voldoen?

U zal geen verdere Remonyl pakketten meer ontvangen, daar deze zijn geannuleerd.

Eveneens hierbij willen wij u nogmaals vragen het ongeopende TotalDetox proefpakket zo snel mogelijk naar ons te retourneren?

Graag vragen wij vriendelijk eveneens de rekening van 3.50 euro aan verzendkosten voor uw TotalDetox proefpakket te voldoen?

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten, Remonyl Nederland


Ik ben er dus vanaf.. door simpelweg te dreigen met rechtsbijstans en te zeggen dat ik NIET tevreden ben over het product..
Ik raad iedereen aan dit ook te doen!
Succes..

monique_439
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2011 16:00

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door monique_439 »

ik heb remonyl besteld zit er nu drie maanden aan vast hoe kan ik opzeggen heb al een paar keer mail gestuurd

groetjes monique

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Betreft die zogenaamde wondermiddeltjes wou ik het volgende zeggen:

Het feit dat men een overgewicht heeft komt in de regel door een verkeerd eetpatroon.
Natuurlijk kan iemand ook een aandoening aan de schildklier hebben, maar als men zich hierop heeft laten onderzoeken en het blijkt dat dit allemaal goed is, dan heeft het met de eetpatroon te maken.
Voorbeeld en ik neem mij zelf en het is helemaal waar:

Voordat ik deze topic startte woog ik zoiets van 98 kg., beste mensen ik schrok mij rot toen ik dat zag, want ik heb in de 20e eeuw ooit 100 kg. gewogen door toedoen van medicijnen, ik zei toen tegen mij zelf, dat nooit meer, toen ik dit jaar constateerde dat ik zoiets van 98 kg. woog, zag ik de bui hangen, dat was dus de reden dat ik die Remonyl aan wou schaffen, 2 lieve dames op dit forum raadde mij dit af omdat het niet wetenschappelijk bewezen is dat het spul ook werkt, ik volgde hun advies op en ben blij dat ik dit gedaan heb.
Ik heb sinds 27 november 2011 een volledige Kunstgebit, mijn eetpatroon is daardoor anders geworden; eerst had ik hiervoor hap slik weg, geen geduld om uitgebreid te eten, echter door mijn Kunstgebit gaat dit nu niet meer, ik doe ernu langer over en daardoor ben ik in 1 maand tijd 5 kg. afgevallen.
Resumerende: Ik weeg nu zoiets van 93 kg.
Als dit zodoor gaat krijgt mijn Huisarts zijn zin en ga ik naar de 75 kg.; moet er niet aadenken.
Te zwaar zijn en een bepaalde lengte is niet goed, maar te licht ook niet.
Men streeft erna voor het ideale gewicht, maar in een eerdere posting liet ik alweten dat men een gewicht moet hebben waarbij men zich lekker moet voelen.
Het gewicht wat ik nu heb, kan ik meeleven en hoop dat ik door mijn andere eetpatroon niet teveel afval.
Wat ik zeggen wou is: Beste mensen neem de tijd met eten, neem niet teveel calorieën tot je, beweeg voldoende, als je hieraan houd, behoef je niet bang te zijn dat je te zwaar c.q. te dik word.

Dus al die zogenaamde wondermiddeltjes die jou doen geloven dat je afvalt en kan eten wat je wilt zonder je zorgen te maken over je gewicht, kunnen meteen de afvalbak in.

Paulus8303
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 20:05

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Paulus8303 »

Goedenavond mensen,

Ook bij mij thuis (mijn vriendin) is er iemand in gestonken.
Direct na ontvangen van het proefpakket ons "abonnement" opgezegd, eigenlijk direct een antwoord terug dat wanneer het proefpakket ongeopend of in verkoopbare toestand op uiterlijk 22 dec terug gestuurd zou zijn dan werd het abonnement stopgezet.

Wij hebben 16 dec jl het pakket aangetekend terug gestuurd naar het adres in Denemarken.

Na oud en nieuw zijn wij gaan controleren of hij daadwerkelijk voor bovenstaande datum was gearriveerd. En dat was hij inderdaad. En dit document is rechtsgeldig. Goed nieuws zou je denken alleen hadden wij al van het incasso bureau Gothia al een herinnering gekregen van € 11.50. € 3.50 verzendkosten + €8,- herinneringskosten. :twisted: :twisted:
En tot onze grote schrik was ook de 1e gewone zending binnen gekomen.

Ik heb 05 jan het incassobureau gebeld dat wij volledig in ons recht staan aanfezien wij op tijd waren. Gevraagd om resistutie van de € 11.50 en stopzetting van komende facturen.

Toch zat het me allemaal niet lekker. Ik ben het adres gaan opzoeken in Denemarken (natuurlijk wel via internet :wink: ). Ik heb via google het adres ingetypt en heb google street view gebruikt daar. Ik kwam bij een bedrijf wat
Woodfloor heet. Dat stond nl op de gevel van het gebouw waar wij onze supplementen heen sturen. Apart. However, ik heb dus nu wel een telefoonnummer die ik morgen ga bellen.

Dit is het adres van Woodfloor:
Woodfloor A/S
Ryttervænget 4, 5900 Rudkøbing, Denemarken
+45 62 22 55 84 ‎

Ik laat ASAP weten wat hier uitkomt, misschien moet hier wel Radar zelf voor worden ingeschakeld.
Check deze link, zo ben ik erachter gekomen en dat is het adres.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=54. ... -1.87&z=14

Sjokola
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2012 08:41

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Sjokola »

Nou kun je wel dat telefoonnummer bellen wat je hierboven genoemd hebt, maar dat is dus niet van Remonyl maar van een vloeren-winkel, gevestigd in hetzelfde pand(en dus adres) als waar Remonyl hun retourpakketten terug ontvangt.

Het spijt me als ik dit zeg,( ook al zijn de advertenties niet in de haak), heel veel mensen lezen ook niet goed. Want sorrie hoor, welk bedrijf geeft nu gratis pakketten weg tegen alleen verzendkosten die normaal 35 euro kosten? Niemand toch? Er zit toch altijd een addertje onder het gras, of is iedereen nu echt zo naïef? En als mensen met gezondheidsproblemen en medicijnen dit product bestellen met 'geheime' ingredienten(zo geheim zijn ze niet want die kun je op hun eigen website lezen met een hoop blablabla: http://remonyl.nl/producten/), dan ben je ook niet slim bezig. Ik vind het een louche bedrijf, van list en bedrog, maar de klanten hebben zelf ook hun verantwoordelijkheid door de kleine lettertjes te lezen voordat men een bestelling plaatst!

Paulus8303
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 20:05

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Paulus8303 »

Beste Sjokola,

Ik denk dat u mijn tekst eerst goed moet lezen voordat u reageert.
Aangezien ik helemaal niet gezegd heb dat het telefoon nummer van Remonyl is, maar ik citeer:
"Ik kwam bij een bedrijf wat
Woodfloor heet. Dat stond nl op de gevel van het gebouw waar wij onze supplementen heen sturen"


Inderdaad klopt het dat het een bedrijf is die houten vloeren verkoopt, vandaar de naam Woodfloor. Want Remonyl heeft ons ook nooit een telefoon nummer gegeven. Dit was misschien een manier om informatie in te winnen.

en wat betreft het 2e gedeelte van uw reactie. De gedupeerden weten ook wel dat ze zelf fout zijn, daar hebben we u niet voor nodig om dat duidelijk te maken. Dit is namelijk een forum om iedereen zijn zegje te laten doen en misschien een oplossing te bedenken of misschien ook wel een stukje frustratie te uiten over de gang van zaken.

Sjokola
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2012 08:41

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door Sjokola »

Quote: Dit is namelijk een forum om iedereen zijn zegje te laten doen en misschien een oplossing te bedenken of misschien ook wel een stukje frustratie te uiten over de gang van zaken. Precies, en dat heb ik ook gedaan, of jij het er nu mee eens bent of niet dat maakt me niets uit. Natuurlijk mag iedereen zijn frustratie uiten,maar de meesten geven nu het bedrijf de schuld, terwijl ze er zelf ook een deel schuld aan hebben en dat vergeten de meesten. Ik denk dat het wel logisch is dat het bedrijf geen tel.nummer vrij geeft, dat zou roodgloeiend staan. En qua oplossing bedenken: dan raad ik aan iedereen de volgende keer voorzichtiger te zijn, laat je niet verleiden door mooie teksten en het magische woord 'gratis'. Zoals ik al eerder zei: alleen voor niets haat de zon weer op.

popjepollewop
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2012 16:45

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door popjepollewop »

Ik was er ook ingestonken. Dacht eerst dat ik zelf zo stom was geweest om de kleine lettertjes niet te lezen of akkoord te gaan met Algemene Voorwaarden die ik niet had gelezen, maar niks van dat alles. Ik was niet akkoord gegaan en ik had ook geen kleine lettertjes over het hoofd gezien. Mijn bestelling was 7 december. Op 14 december heb ik via mail opgezegd. In de algemene voorwaarden van Remonyl staat dat je dat moet doen binnen 2 weken. Dat had ik dus gedaan. Ik heb wel de verzendkosten van het welkomstpakket betaald, maar het terug gestuurd en toen er herinneringen kwamen en nog een pakje (dat ik ook weer terug stuurde) heb ik eerst een mail gestuurd aan het zogenaamde klantenservice e-mailadres dat ik weigerde de rekening te betalen. Verder heb ik een brief opgesteld waarin ik heb gezegd dat ik juridisch advies had ingewonnen. Die brief heb ik naar het adres in Denemarken gestuurd en een kopie naar het adres in Engeland van Smarten Trading en naar Gothia BV. Verder heb ik de brief gescand en naar het e-mail adres van Remonyl gestuurd en vervolgens toen ik niets hoorde na een paar dagen, heb ik gisteren Gothia BV een mail gestuurd, gevraagd of ze mijn brief hadden ontvangen en hoe ze hierop gingen reageren. Vandaag kreeg ik een mail dat het abonnement was opgezegd en dat ik geen verplichtingen meer had. Als iemand interesse heeft in mijn brief, dan kan ik hem aan je sturen als je mij een bericht stuurt.
Veel sterkte voor diegenen die er nog aan vast zitten.
Groeten,
Astrid

marc1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2012 12:18

Re: Remonyl

Ongelezen bericht door marc1965 »

Hallo
wij hebben dit product ook besteld met de wetenschap en verwachting om het uit te proberen zonder verdere verplichtingen zoals beloofd etc verder zelfde verhaal te laat aankomen brief/rek in pakje geen contact kunnen leggen en van firma in hi ambacht dus gothica de rekening en wel meteen met extra kosten erbij a 8 euro

maar na uitzoeken er achter gekomen dat je dus besteld in denemarken dat de pillen uit engeland komen en betelan aan nederlands bedrijf raar niet?

nou ze hebben zich goed ingedekt en kunnen natuurlijk alles ontduiken mocht er iemand bezwijken aan die rommel immers spoor ze maar eens op! maar wel de financien dus zogenaamd uit handen gegeven ja ja mensen laat je niet bedotten t is natuurlijk een nederlands bedrijf zwendel op lichterij met van t kastje naar de muur verwijzen ze willen enkel geld zien hoe maakt niet uit ze gaan over lijken.

ze kunnen je ook niets maken je hebt immer niets getekend en ze zeggen zelf dat ze in t buitenland zitten je hebt geen bal te maken met dat bedrijf gothica een overeen komst? vraag er maar naar laat ze maar iets van bewijs kopie opsturen, iets getekend? doorgeklikt beversteging? zeggen dat je niets hebt aangehad neem niet eens de moeite om hun zooi terug naar t postkantoor te brengen.

nee mensen maak je niet druk lach erom! anders desnoods zooi onder remboers naar gothica sturen zij sugereren dat je met hun iets financiells hebt nou dan lossen hun t maar op maar ze betalen dan wel de remboers kosten

gr marc

Gesloten