LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandsnieuwe: na 3 weken sim gekregen: doet ie het niet!
hollandsnieuwe: na 3 weken sim gekregen: doet ie het niet!
nu begin ik toch wel wanhopig te worden.
3 weken geleden telefoon gestolen, zie ander bericht, nu eindelijk een sim gekregen, blij ,he he, de pincode ingevoerd, er staat keurig 'hollandsnieuwe vodafone' bij de provider in de telefoon, maar de sim doet het niet!!! 'wrong number'. bij alle nummers die ik probeer te bellen.
werkelijk om te huilen.
wat nu? weer de klantenservice emailen? hoe lang zal dit duren?
waar zit de fout? het lijkt wel dat hun computer systeem het steeds laat afweten, eerst met een simkaart die volgens hun al minstens 4 x was opgestuurd, en nu weer met dit...
kafka..
3 weken geleden telefoon gestolen, zie ander bericht, nu eindelijk een sim gekregen, blij ,he he, de pincode ingevoerd, er staat keurig 'hollandsnieuwe vodafone' bij de provider in de telefoon, maar de sim doet het niet!!! 'wrong number'. bij alle nummers die ik probeer te bellen.
werkelijk om te huilen.
wat nu? weer de klantenservice emailen? hoe lang zal dit duren?
waar zit de fout? het lijkt wel dat hun computer systeem het steeds laat afweten, eerst met een simkaart die volgens hun al minstens 4 x was opgestuurd, en nu weer met dit...
kafka..
Re: hollandsnieuwe: na 3 weken sim gekregen: doet ie het niet!
en nu wil ik de pdf downloaden van mijn gebelde minuten van vorige maand, en om even te checken of er niet 4x een nieuwe simkaart a 10 euro is afgeschreven de afgelopen maand.... krijg ik een leeg html bestand in mijn downloadmap ipv een pdf van de rekening.
echt iets mis met de site. oudere pdf lukt wel van 2 feb -2 mrt 2011...dus het ligt niet aan de server of aan mij.
het is echt een rommeltje...
echt iets mis met de site. oudere pdf lukt wel van 2 feb -2 mrt 2011...dus het ligt niet aan de server of aan mij.
het is echt een rommeltje...
Tsja er gaat zoveel mis bij die pannenkoeken dat je haast denkt dat ze apen aan het roer hebben staan.
-
- verified
- Contacteer:
Beste Aliona,
Het probleem met de PDF's in jouw account is bij ons bekend en werken we hard aan om te verhelpen. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt om de problemen rond je simkaart op te lossen.
Het probleem met de PDF's in jouw account is bij ons bekend en werken we hard aan om te verhelpen. Ik zal zorgen dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt om de problemen rond je simkaart op te lossen.
-
- verified
- Contacteer:
Beste Aliona,
We hebben je vandaag een aantal keer geprobeerd te bereiken maar geen gehoor gekregen. Vanaf hier kunnen we zien dat je handmatig de simkaart geblokkeerd hebt.. Via 'mijn hollandsnieuwe' kun je de simkaart deblokkeren. Daarna moet je weer gewoon gebruik van de nieuwe simkaart kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
We hebben je vandaag een aantal keer geprobeerd te bereiken maar geen gehoor gekregen. Vanaf hier kunnen we zien dat je handmatig de simkaart geblokkeerd hebt.. Via 'mijn hollandsnieuwe' kun je de simkaart deblokkeren. Daarna moet je weer gewoon gebruik van de nieuwe simkaart kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
dank voor het bericht, ik zie dat de medewerkers hun best doen om het op te lossen. maar het is heel onhandig in dit soort gevallen dat ik zelf niet kan bellen omdat ik vaak de telefoon niet kan opnemen als ik werk en als ik dan 1 of 2 keer wordt gebeld...
deblokkeren werkt niet op de site. vaak geprobeerd: 'sorry er was een probleem met het deblokkeren van je sim. Probeer het over een minuut nog eens of neem contact op met de klantenservice.'
wat nu?
hollandse nieuwe moet je eten, maar niet mee bellen...
deblokkeren werkt niet op de site. vaak geprobeerd: 'sorry er was een probleem met het deblokkeren van je sim. Probeer het over een minuut nog eens of neem contact op met de klantenservice.'
wat nu?
hollandse nieuwe moet je eten, maar niet mee bellen...
nu begin ik toch wel wanhopig te worden.
We hebben je vandaag een aantal keer geprobeerd te bereiken maar geen gehoor gekregen. Vanaf hier kunnen we zien dat je handmatig de simkaart geblokkeerd hebt..
Dus de wanhopigheid heb je grotendeels aan je zelf te danken,je moet wel de juiste inlogcode gebruiken,misschien handig om in jouw geval geen beveiligingscode op je mobiel te zetten?omdat ik vaak de telefoon niet kan opnemen als ik werk en als ik dan 1 of 2 keer wordt gebeld...
gr Henk
henk51 schreef:nu begin ik toch wel wanhopig te worden.We hebben je vandaag een aantal keer geprobeerd te bereiken maar geen gehoor gekregen. Vanaf hier kunnen we zien dat je handmatig de simkaart geblokkeerd hebt..Dus de wanhopigheid heb je grotendeels aan je zelf te danken,je moet wel de juiste inlogcode gebruiken,misschien handig om in jouw geval geen beveiligingscode op je mobiel te zetten?omdat ik vaak de telefoon niet kan opnemen als ik werk en als ik dan 1 of 2 keer wordt gebeld...
gr Henk
nee, er is iets mis mmet de website, het deblokkeren lukt niet door een technische fout. ik heb geen beveiligingscode op mijn mobiel/simkaart. dus dat is gewoon goed gegaan, gewoon 0000 toetsen
en ik heb werk waar ik verplicht ben mijn telefoon uit te zetten (lesgeven, mensen interviewen). dus het is aan mijn werk te danken
-
- verified
- Contacteer:
Beste Aliona,
We gaan zo snel mogelijk proberen contact met je op te nemen.
We gaan zo snel mogelijk proberen contact met je op te nemen.
een zeer aardige medewerker van de klantenservice gesproken, het probleem van het deblokkeren wordt vandaag aan de technische dienst doorgegeven met spoed, hopelijk morgen alles geregeld.
het lastige van hollandsnieuwe is dat als er werkelijk iets aan de hand is je niet zelf 2 uur lang met klantenservice kan bellen... daar zou iets op gevonden moeten worden. bv dat de klantenservice tijdelijk het nummer van gedupeerde laat bellen?
het lastige van hollandsnieuwe is dat als er werkelijk iets aan de hand is je niet zelf 2 uur lang met klantenservice kan bellen... daar zou iets op gevonden moeten worden. bv dat de klantenservice tijdelijk het nummer van gedupeerde laat bellen?
ze hebben waargemaakt vandaag: de technische storing is opgeheven, ik kan weer bellen. eind goed& ik ben niet hier om alleen te klagen.
-
Ook ik probeer alweer een week contact met hollandsnieuwe te krijgen voor een nieuwe sim! Nog steeds geen enkele reactie.. heel vervelend!!! wat een slechte service!!