Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben al jaren een redelijk tevreden Vodafone klant, alleen heb sinds mei '11 een Telfort Sim Only,ivm netwerkproblemen die ik had bij 1 vd 2 Vodafone nummers.
Nu valt mij het op dat de KS van Telfort zo belabberd is, ze zijn niet geinteresseerd, schepen je met de meest simpele en domme dingen af.
Zoals bijvoorbeeld,zijn u instellingen goed enz enz. Dit zijn dingen die je allang controleert voordat je ze gaat bellen a 0,10 cent per minuut.
Ook is het zo,als je een probleem hebt,en telfort ziet in hun scherm staan,dat die er volgens hun niet is, dat hij er ook niet is. Al blijf je uren lullen,geen klacht bekend bij telfort,is geen klacht. En dat is zo enorm frustrerend...
Mooi voorbeeld was vorige maand waar we maar liefst 7!!! keer storing hebben gehad met mobiel internet. Tsja,ze wisten niet wat het was,dus helaas.
Op mn knieën moeten gaan voor een vergoeding voor iig het bellen naar de KS.Maar dat dan uiteindelijk terug zien op je factuur,ho maar..
Weet iemand verder meer over deze 'klantenservice'??
Ik vind ze maar laaggeschoold zeg maar, weinig kennis van zaken...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort 'klantenservice': Belabberd en niet geinteresseerd
Re: Telfort 'klantenservice': Belabberd en niet geinteresseerd
Telfort klantenservice werkt nog niet optimaal. Wel weet ik dat er meer mensen zijn met internet problemen de laatste maand. Ga eens langs in een telfortwinkel en laat hun je simkaart vervangen. Dit verhelpt mogelijk je klacht