Vandaag is mijn BEN abbonement ingegaan. Inclusief nummerbehoud, maar dat hoeft geen probleem te zijn, want, als je oude simkaart niet meer werkt, dan stop je je BEN simkaart erin en dan kan je gelijk bellen en gebeld worden onder je oude nummer. Tenminste, zo staat het in je folder.
Echter, bij mij werkt het niet. Mijn oude nummer is niet bereikbaar en de nieuwe simkaart is niet gekoppeld aan mijn nummer.
Dus maar even de klantenservice gebeld.. "Ach meneer, dat kan de hele dag wel duren voordat dat is omgezet maar uiterlijk morgen om 8:30 zou het geregeld moeten zijn. Lekker hoor dat ze niet doen wat ze beloven. BEN teleurgesteld.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BEN Nummerbehoud werkt niet
-
bitterbal2
Re: BEN Nummerbehoud werkt niet
Wat wil je hier nou mee zeggen? Is het nou echt zo erg om een dagje te wachten? Je mag uberhaupt blij zijn dat je je nummer mee kunt nemen en voor een appel en een ei kunt bellen!
Re: BEN Nummerbehoud werkt niet
Wat overigens niet alleen bij Ben zo isAch meneer, dat kan de hele dag wel duren voordat dat is omgezet