LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bericht van aankomst )

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
canerT

bericht van aankomst )

Ongelezen bericht door canerT »

Beste mensen,

ik kreeg gister een brief met aankomst van pakket...
vond het op zich geen probleem want het gaat om een reperatie van mijn, koptelefoon... ik heb de orginele factuur van de e-web meegestuurd en ook ingevuld dat het om een reperatie gaat want heb geen flauw idee wat en in welk staat ze het terug sturen... de reperatie kostte 19$ maar het viel onder garantie dus niks betaald.. net 1 a 2 maanden oud... kan tnt hiervoor kosten berekenen???

Alvast bedankt!.

er stond een foutje in de titel, inmiddels gecorrigeerd.

GJvdZ

Re: bericht van aankomst )

Ongelezen bericht door GJvdZ »

canerT schreef:Beste mensen,

ik kreeg gister een brief met aankomst van pakket...
vond het op zich geen probleem want het gaat om een reperatie van mijn, koptelefoon... ik heb de orginele factuur van de e-web meegestuurd en ook ingevuld dat het om een reperatie gaat want heb geen flauw idee wat en in welk staat ze het terug sturen... de reperatie kostte 19$ maar het viel onder garantie dus niks betaald.. net 1 a 2 maanden oud... kan tnt hiervoor kosten berekenen???

Alvast bedankt!.

er stond een foutje in de titel, inmiddels gecorrigeerd.
Het is niet helemaal duidelijk waar het nu precies over gaat, maar gezien de reparatiekosten in dollars vermeld staan, neem ik aan dat de reparatie niet in Nederland heeft plaatsgevonden. Gaat het hier om invoerrechten?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

canerT schreef:kan tnt hiervoor kosten berekenen???
Jazeker. Voor de Douane is dit gewoon normale invoer. Afhankelijk van de waarde die door de afzender is opgegeven hoeft u niets te betalen, BTW + inklaringskosten, of BTW + invoerrechten + inlaringskosten te betalen.

canerT

Ongelezen bericht door canerT »

ik laat het van de week even weten :)!, het ging om een koptelefoon van 69 dollar die gerepareerd is.. met geluk zullen ze er niet moeilijk over doen :)!.

ik laat het z.s.m weten.

07.12.2011: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar...
zie regel hierbove :S... en lees dit... Sorteercentrum Internationale Pakketten

ik volg het al de hele week maar het komt niet verder als:

07.12.2011: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd

Tnt verneukt weer eens een spoedzending!, kosten kunnen niet terugbetaald worden meneer want u heeft niet betaald... lol....

14-12-2011 Tot op heden niks gehoord leuk hea :D!!

Gesloten