Op 1Dec zou me man zijn groeipolis uitbetaald worden
We hebben brieven gehad en zijn gebeld dat het geld uiterlijk binnen 5 werkdagen overgemaakt zou worden op onze rekening,maar helaas hebben we nog niks
We hebben al 2 keer gebeld ,eerste keer werd er gezegt door drukte met spaarloon aanvragen dat het nog 2 weken gaat duren
De tweede keer werdt er gezegt dat het langer duur door een computer storing
Ik vindt dat de bank wel even bericht had kunnen sturen of even kunnen bellen
Zijn er meer mensen die dit ook hebben
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN Groeipolis
-
Re: ABN Groeipolis
Ik heb inderdaad momenteel hetzelfde probleem. Heb bijna dagelijks telefonisch contact hierover en heb al menige klachten ingediend. Het enige dat ze zeggen is sorry voor het ongemak, maar uiteindelijk moet je gewoon wachten. Het is echt schandelig. Heb hierover ook al twee forum onderwerpen geplaatst.
Wat ik nu ga doen is een brief schrijven met alle correspondentie (kopie brieven, alle problemen, toezeggingen etc naar de Raad van Bestuur, de directie en de toezichthouder van de bank. Ze zullen toch eens in moeten zien dat het intern een zooitje is. Dossier doorschuiven van bureau naar bureau ten koste van de klant en rente meepakken van jouw geld. Succes.
Wat ik nu ga doen is een brief schrijven met alle correspondentie (kopie brieven, alle problemen, toezeggingen etc naar de Raad van Bestuur, de directie en de toezichthouder van de bank. Ze zullen toch eens in moeten zien dat het intern een zooitje is. Dossier doorschuiven van bureau naar bureau ten koste van de klant en rente meepakken van jouw geld. Succes.