LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonverkeraar Safe en Sure

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ilone hoornweg
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2011 11:57

Telefoonverkeraar Safe en Sure

Ongelezen bericht door ilone hoornweg »

Eind Oktober heb ik mijn Iphone 4 oplaten halen door 1 van de medewerkers van Safe en sure, omdat ik hem per ongeluk op de grond had laten vallen waarna mijn achterkant gebarsten was.
Toen ik na een week belde hoe lang het ongeveer ging duren zei een meneer aan de telefoon dat het maximaal 5 weken kon duren.
Toen eenmaal de 5 weken voorbij waren en ik nog niks gehoord had besloot ik om nog een x te bellen.
De persoon aan de telefoon zei dat bij de reparateur het leveren van onderdelen erg lang duurde waardoor ze hem naar een andere reparateur opgestuurd hadden.
Anderhalve week daarna belde ik en zei de persoon aan de tel dat hij zou mailen als hij contact had gehad met de reparateur.
Dit kreeg ik dan ook na een aantal dagen en er stond in dat mijn telefoon de week daarna binnen zal komen (dat was dus eigenlijk vorige week).
Ik heb vanochtend weer gebeld tot mijn verbazing vertelde weer een andere medewerker dat mijn toestel net pas bij de reparateur was aangekomen en ze er nog aan moeten beginnen!!!!!!!

Ik ben mijn toestel nu intussen al 7 weken kwijt en ze gaan er dus nu pas aan beginnen!!!

Echt een goede service daar! (NIET DUS)

leroybiesheuvel
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2011 12:22

Re: Telefoonverkeraar Safe en Sure

Ongelezen bericht door leroybiesheuvel »

Dit is inderdaad wel belachelijk, ik hoop en verwacht dat er wat aan gedaan word!
Goed om te weten dat ik daar me verzerking NOOIT afsluit! Dank voor deze nuttige info :)

moonkol
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012 16:59

Re: Telefoonverkeraar Safe en Sure

Ongelezen bericht door moonkol »

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
Mijn HTC legend is op 25 november 2011 stuk gegaan (beeldscherm aan diggelen).
Ik heb mijn toestel een week later thuis op laten halen en na kerstmis maar eens even gebeld over de status van de reparatie. Toen werd mij verteld dat er een nieuw schermpje was besteld en dat ik mijn telefoon uiterlijk de week na nieuwjaar terug zou krijgen. Prima dus... dacht ik.

Op vrijdag 6 januari 2012 had ik nog niets gehoord of gezien, dus belde ik nogmaals met de klantenservice van safe en sure. Ditmaal kon de medewerkster niet direct zien hoe het met mijn telefoon was, dus zou ze mij voor 2 uur 's middags terugbellen. Ik heb uiteindelijk om half 5 zelf maar terug gebeld. Ik kreeg te horen dat mijn toestel total-loss verklaard was en dat er een nieuwe telefoon voor mij was besteld. Ik vroeg om een schriftelijke bevestiging van de retourzending van mijn toestel of het nieuwe toestel. 4 dagen later kreeg ik een e-mail met daarin de belofte dat ik mijn toestel binnen een week thuisbezorgd zou krijgen.
Het is nu 20 januari 2012. Ik heb nog steeds geen telefoon thuis gekregen. Dus heb ik net maar weer eens gebeld met de klantenservice van safe en sure. Na een wachttijd van 14 (!) minuten (á €0,55) kreeg ik een medewerkster aan de telefoon, die mij doodleuk vertelde dat er een nieuw schermpje besteld is en dat dit schermpje nog niet bij HTC is, dus dat mijn toestel nog niet gerepareerd is.

Op de vraag wie nou de waarheid sprak: zij of haar collega die ik een paar weken geleden sprak, vertelde ze: ik kan er ook niets aan doen. Ik kan HTC niet bereiken dus u krijgt maandagmorgen bericht. Ik ben benieuwd... :x :x :x

Gesloten