LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe webshop Simpelweggoedkoop.nl
Nieuwe webshop Simpelweggoedkoop.nl
heeft er iemand ervaringen met dit bedrijf? ze hebben een 47 inch philips led tv voor 200 euro onder de laagste internetprijs.. klinkt niet erg geloofwaardig.
Gr
Rick
Gr
Rick
Re: Nieuwe webshop Simpelweggoedkoop.nl
Philips tv's staan de laatste tijd erg slecht bekend, dus dan snap ik wel dat ze er van af willen..
Die tv's worden nu ook constant aangeboden bij mobiele abonnementen.
-
- Contacteer:
rickg schreef:heeft er iemand ervaringen met dit bedrijf? ze hebben een 47 inch philips led tv voor 200 euro onder de laagste internetprijs.. klinkt niet erg geloofwaardig.
Gr
Rick
Dis nu het 2de topic betreffende deze webwinkel, lijkt verdacht veel op spam.
Dit is geen spam, ik had mijn bericht per ongeluk in de verkeerde categorie geplaatst.. Heeft er iemand ervaring met deze webshop? En hoe kan ik nagaan of dit zaakje klopt?
Ach, voor 200 euro kun je ook niet echt de boot in gaan met een 47 inch LED tv, toch?
Een beetje goed type LED 46 inch betaal je al snel rond de 700 - 900 euro.
Een beetje goed type LED 46 inch betaal je al snel rond de 700 - 900 euro.
-
- Contacteer:
Sanne26 schreef:Philips tv's staan de laatste tijd erg slecht bekend, dus dan snap ik wel dat ze er van af willen..
Philips laatste tijd slecht bekend ??? Waar haal je dat vandaan ???
Als "ze" er unberhaupt vanaf willen dan zullen het waarschijnlijk wel modellen zijn welke verouderd zijn.
Ik heb een 2de generatie 42" Philips plasma en geheel geen problemen. Heb een Philips LED 32" in de slaapkamer en ook geen problemen.
Lees meer problemen over Sony en LG, ben altijd een Sony liefhebber geweest maar teveel problemen en met Philips zeer zelden.
-
- Contacteer:
rickg schreef:Dit is geen spam, ik had mijn bericht per ongeluk in de verkeerde categorie geplaatst.. Heeft er iemand ervaring met deze webshop? En hoe kan ik nagaan of dit zaakje klopt?
Spam heeft niets te maken met goede of verkeerde categorie hoor. Tis wel heel toevallig dat ik nu binnen enkele dagen weer een topic zit met vermelding van deze winkel.......dan riekt het naar......juist spam.
Foutje en thnx!vogels schreef:Even goed lezen: 200,- euro onder de laagste prijs.
Ik zal wat duidelijker zijn;
Het gaat om: Philips 47inch Full HD Led 3D tv, 47PFL7606H
kost bij officiele webshops ongeveer 1000 euro. goedkoopste is 929:
http://www.kieskeurig.nl/led_tv/philips ... 6h/963376/
en bij simpelweggoedkoop.nl kost hij 799:
http://www.simpelweggoedkoop.nl/index.p ... =2&lang=nl
Klopt dit of zijn dit oplichters?
Het gaat om: Philips 47inch Full HD Led 3D tv, 47PFL7606H
kost bij officiele webshops ongeveer 1000 euro. goedkoopste is 929:
http://www.kieskeurig.nl/led_tv/philips ... 6h/963376/
en bij simpelweggoedkoop.nl kost hij 799:
http://www.simpelweggoedkoop.nl/index.p ... =2&lang=nl
Klopt dit of zijn dit oplichters?
-
- Contacteer:
Topic is via googlecache nog te vinden. Is reeds verwijderd en had als onderwerp --> Wie kent deze webshop ? -
En inderdaad ging het in dat topic verder waarom in godsnaam een transportbedrijf een webwinkel is begonnen. Of het zou van de vrachtwagens moeten zijn gevallen
En inderdaad ging het in dat topic verder waarom in godsnaam een transportbedrijf een webwinkel is begonnen. Of het zou van de vrachtwagens moeten zijn gevallen
Waar ik dat vandaan heb? Volgens mij zit jij wel vaker op dit forum, dus dan heb je waarschijnlijk de klachten niet gelezenTeunbosseman schreef:Sanne26 schreef:Philips tv's staan de laatste tijd erg slecht bekend, dus dan snap ik wel dat ze er van af willen..
Als "ze" er unberhaupt vanaf willen dan zullen het waarschijnlijk wel modellen zijn welke verouderd zijn.
Ik heb een 2de generatie 42" Philips plasma en geheel geen problemen. Heb een Philips LED 32" in de slaapkamer en ook geen problemen.
Lees meer problemen over Sony en LG, ben altijd een Sony liefhebber geweest maar teveel problemen en met Philips zeer zelden.
Dat jij toevallig geen problemen hebt met je tv, betekent niet dat dat bij anderen ook zo is.
Ik zou het anders maar eens even gaan googlen!
Teunbosseman schreef:rickg schreef:Dit is geen spam, ik had mijn bericht per ongeluk in de verkeerde categorie geplaatst.. Heeft er iemand ervaring met deze webshop? En hoe kan ik nagaan of dit zaakje klopt?
Spam heeft niets te maken met goede of verkeerde categorie hoor. Tis wel heel toevallig dat ik nu binnen enkele dagen weer een topic zit met vermelding van deze winkel.......dan riekt het naar......juist spam.
TS begint deze draad met de opmerking "klinkt niet erg geloofwaardig".
Beetje bizar van je om dan spam te insinueren.
Welke spammer gaat in hemelsnaam zijn eigen toko afzeiken?
-
- Contacteer:
Sanne26 schreef:Waar ik dat vandaan heb? Volgens mij zit jij wel vaker op dit forum, dus dan heb je waarschijnlijk de klachten niet gelezenTeunbosseman schreef:Sanne26 schreef:Philips tv's staan de laatste tijd erg slecht bekend, dus dan snap ik wel dat ze er van af willen..
Dat jij toevallig geen problemen hebt met je tv, betekent niet dat dat bij anderen ook zo is.
Ik zou het anders maar eens even gaan googlen!
Wat heeft de hoeveelheid aanwezigheid op dit forum te maken met het niet lezen van klachten tbv Philips Ik lees niet alles hoor vandaar mijn vraag aan jou.
Ik heb namelijk niets vernomen op de "technische" fora's als bv tweakers.
En aub geen woorden in mijn mond proppen, ik zeg nergens dat een ander wel / niet / geen problemen zou kunnen hebben met Philips. Als ik google stuit ik meer op andere merken zoals reeds genoemd......daarbij heb jij blijkbaar reeds gevonden......wel deel de ervaring.
-
- Contacteer:
CSM schreef:Teunbosseman schreef:rickg schreef:Dit is geen spam, ik had mijn bericht per ongeluk in de verkeerde categorie geplaatst.. Heeft er iemand ervaring met deze webshop? En hoe kan ik nagaan of dit zaakje klopt?
TS begint deze draad met de opmerking "klinkt niet erg geloofwaardig".
Beetje bizar van je om dan spam te insinueren.
Welke spammer gaat in hemelsnaam zijn eigen toko afzeiken?
Ben je nou zo naief of doe je alsof ?? Ook spammers worden steeds creatiefer.
Er wordt niks afgezeken alleen vragen gesteld welke toevalligerwijs kort geleden ook zijn gesteld en topic is geheel verwijderd.
De draad begint niet met de door jou gestelde opmerking maar eindigt ermee en kijk ff naar het onderwerp van het draadje...........nog steeds bizar ? Of toch een toevalligheid ?
Ik kan me herinneren dat ik vaak genoeg klachten op het radar forum ben tegen gekomen, vandaar dat ik verwachtte dat jij er vast ook wel eens iets over gelezen had.Teunbosseman schreef:
Wat heeft de hoeveelheid aanwezigheid op dit forum te maken met het niet lezen van klachten tbv Philips Ik lees niet alles hoor vandaar mijn vraag aan jou.
En aub geen woorden in mijn mond proppen, ik zeg nergens dat een ander wel / niet / geen problemen zou kunnen hebben met Philips. Als ik google stuit ik meer op andere merken zoals reeds genoemd......daarbij heb jij blijkbaar reeds gevonden......wel deel de ervaring.
Woorden in je mond proppen? Stel je aan man, op je pikkie getrapt?
Een vriend van mij werkt bij BCC, en daar raden ze alle merken aan behalve Philips, dus ja, trek je eigen conclusie
Ik had er ook bijna een tv besteld, maar schrik toch erg af van de levertijd. Denk dat de winkel wacht met leveren totdat ze het aantal orders binnen hebben om de tv's met korting te kunnen kopen bij de groothandel of fabrikant. Zou zo maar eens kunnen zijn dat ze niet kunnen leveren. Betaal liever onder rembours in dit soort gevallen, maar die optie is er ook niet.
U weet niet wat met draad bedoeld wordt?Teunbosseman schreef: De draad begint niet met de door jou gestelde opmerking maar eindigt ermee
-
- Contacteer:
Sanne26 schreef:Ik kan me herinneren dat ik vaak genoeg klachten op het radar forum ben tegen gekomen, vandaar dat ik verwachtte dat jij er vast ook wel eens iets over gelezen had.Teunbosseman schreef:
Woorden in je mond proppen? Stel je aan man, op je pikkie getrapt?
Een vriend van mij werkt bij BCC, en daar raden ze alle merken aan behalve Philips, dus ja, trek je eigen conclusie
Ik lees genoeg klachten en ongetwijfeld zal hier ook philips tussen hebben gezeten. Maar nogmaals, heb niets over eventuele problemen van de laatste tijd vernomen.
Mutsje, geef eens antwoord op de vraag WAAR ik claim dat en ander wel / niet / geen problemen zou kunnen hebben met Philips. Dan hoef ik mij niet op mn pikkie getrapt te voelen...duh...
Goh, is je vriendje soms BCCS Daarentegen heb ik weer een bekende werken bij de mediamarkt welke claimt dat Philips de minste reclamaties heeft te samen met Sharp.......dus daar kan jij weer jouw conclusie uittrekken.
Ik was diegene die het vorige topic heeft geopend over die site. Ik wou vanavond nog even kijken naar nieuwe reacties maar ik kan het topic tot mijn verbazing niet meer vinden......
Is er inmiddels iemand die daar heeft gekocht??
Is er inmiddels iemand die daar heeft gekocht??
-
- Contacteer:
Bovenstaande info van de openbare WHOIS via SIDN.nl.Domeinnaam simpelweggoedkoop.nl
Status actief
Houder Theo Janssen
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Web-Oke.nl
Datum registratie 2011-11-14
Registratiedatum is voor mij hier al een zorgenpuntje, erg jong voor een 'betrouwbare' webwinkel lijkt me.
Dan, het contact adres is een anoniem Live.nl adres - ook weer niet een kenmerk voor echte betrouwbaarheid.
Pluspunt, onderaan de site staat een gewoon telefoonnummer, en een adres.
Minpunt - ik kan niet, zelfs na enig zoeken, een KVK nummer vinden.
Ander minpunt - privacy policy en disclaimer zijn blanco.
Ook geen leveringsvoorwaarden direct (makkelijk) te vinden.
Pluspunt - ze accepteren credit card - dus je kan in geval van gedoe wel een reverse charge doen.
Al met al, zou ik de kat nog uit de boom kijken alvorens hier te bestellen.