LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Media markt -> onterechte orderannulering
Media markt -> onterechte orderannulering
Beste,
Mediamarkt heeft mijn Star Wars The Old Republic Collectors edition (pc-spel, EUR129,99) webshopbestelling geannuleerd met de tekst "Wij hebben uw verzoek tot annulering ontvangen en verwerkt.".
Ik heb helemaal niks geannuleerd!
Dacht ik 'm voor een leuke 129,99 bij ze op de kop te kunnen tikken.
Gebeld met 0900 a 10cpm, 30 mins later: reden was "technische storing" en "naar hoofdkantoor gaat een vraag toe" en omdat ze het niet kunnen rechtzetten mag ik de bestelling opnieuw doen, maar nu wordt het nog mooier:
Op de mediamarktsite is het product opeens 20 euro duurder!
Het product dat ik besteld had wordt uitgebracht in een gelimiteerde oplage, dus op is op. Heb de opdrachtbevestiging in mijn mailbox zitten. Sinds de prijs billijk is lijkt het mij dat ze hier niet onderuit kunnen komen.
Wat voor rare praktijken zijn dit? Zijn er nog meer mensen wiens bestelling van swtor-collectors edition is geannuleerd?
---
Vervolg:
Ze stellen nu dat het het tweede deel van een pre-order betrof. Pre-order stond wel in de productomschrijving maar die heb ik niet bij de mediamarkt besteld. Wel bij de online shop van swtor.com (origin).
update 2:
Aanbod voor een cadeaubon van 10 euro voor de gemaakte telefoonkosten. Heb inmiddels het product bij Bart Smit besteld en is zelfs reeds al opgestuurd! Zo hoort het! Bestelling bij de mediafaal geannuleerd, met die dozenschuivers doe ik geen zaken meer.
Mediamarkt heeft mijn Star Wars The Old Republic Collectors edition (pc-spel, EUR129,99) webshopbestelling geannuleerd met de tekst "Wij hebben uw verzoek tot annulering ontvangen en verwerkt.".
Ik heb helemaal niks geannuleerd!
Dacht ik 'm voor een leuke 129,99 bij ze op de kop te kunnen tikken.
Gebeld met 0900 a 10cpm, 30 mins later: reden was "technische storing" en "naar hoofdkantoor gaat een vraag toe" en omdat ze het niet kunnen rechtzetten mag ik de bestelling opnieuw doen, maar nu wordt het nog mooier:
Op de mediamarktsite is het product opeens 20 euro duurder!
Het product dat ik besteld had wordt uitgebracht in een gelimiteerde oplage, dus op is op. Heb de opdrachtbevestiging in mijn mailbox zitten. Sinds de prijs billijk is lijkt het mij dat ze hier niet onderuit kunnen komen.
Wat voor rare praktijken zijn dit? Zijn er nog meer mensen wiens bestelling van swtor-collectors edition is geannuleerd?
---
Vervolg:
Ze stellen nu dat het het tweede deel van een pre-order betrof. Pre-order stond wel in de productomschrijving maar die heb ik niet bij de mediamarkt besteld. Wel bij de online shop van swtor.com (origin).
update 2:
Aanbod voor een cadeaubon van 10 euro voor de gemaakte telefoonkosten. Heb inmiddels het product bij Bart Smit besteld en is zelfs reeds al opgestuurd! Zo hoort het! Bestelling bij de mediafaal geannuleerd, met die dozenschuivers doe ik geen zaken meer.
Laatst gewijzigd door FHag op 14 dec 2011 16:30, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: Media markt -> onterechte orderannulering
Nahhhhhhh....gaan we weer....wat een oplichting. Begin steeds meer en meer te begrijpen dat sommige tegen de koppen opgelicht zijn.
Denk dat je onderwerp beter kan benoemen in de trant bv --> onterechte order annulering oid.
Denk dat je onderwerp beter kan benoemen in de trant bv --> onterechte order annulering oid.
Goeie tip! Gelijk aangepast.
-
- Contacteer:
FHag schreef:Goeie tip! Gelijk aangepast.
Zou ook het woordje oplichting weghalen.
Zou MM sieren als zij leverde voor de prijs welke bij jou bekend was. 20 euro lager lijkt mij inderdaad geen foutieve prijs waarvan je zou kunnen weten at fout zou zijn.
s6
Op welke dag had je de bestelling gedaan, voor de prijs van €129,99 ?Mediamarkt heeft mijn Star Wars The Old Republic Collectors edition (pc-spel, EUR129,99) webshopbestelling geannuleerd met de tekst "Wij hebben uw verzoek tot annulering ontvangen en verwerkt.
De release data is pas morgen de 15.12.2011
Ik lees het volgende op de website van MM:
ELECTRONIC ARTS NEDERLAND BV Star Wars: The Old Republic Collectors Edition
Let op! U kunt deze game alleen aanschaffen als u in het bezit bent van een pre-order pakket.
Artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/S ... eferer=m4n
Gisteren gedaan, art.nr. 9433713. Die link is correct.
Ik heb een pre-order bij origin.com van de swtor deluxe editie, met early game access. Via de code kon ik de gameclient al downloaden.
Ik heb een pre-order bij origin.com van de swtor deluxe editie, met early game access. Via de code kon ik de gameclient al downloaden.
De website van gisteren kan ik natuurlijk niet meer zien, maar via de webshop is dit artikel uitverkocht, zie mijn link.FHag schreef:Gisteren gedaan, art.nr. 9433713. Ik heb een pre-order bij origin.com van de deluxe editie.
De prijs van € 149,00 door jou hier geschreven, is de prijs als je dit artikel in de filiaal koopt, en niet op internet (webshop).
Prijzen in de winkel zijn altijd duurder als via internet.
FHag schreef:http://entertainment.mediamarkt.nl/defa ... p2=1514513 staat ie voor €149,99
Van welke dag is deze link?
Niet van vandaag, kan het artikel niet onder entertainment (algemeen)vinden.
Ik heb m net vandaag opgezocht door op "old republic" te zoeken op de site (zonder aanhalingstekens)
FHag schreef:Ik heb m net vandaag opgezocht door op "old republic" te zoeken op de site (zonder aanhalingstekens)
Dit is inderdaad een vreemd fenomeen.
Jouw link, via Games is deze voor € 149,00 beschikbaar, via mijn link, Accessoires tijdelijk uitverkocht en niet leverbaar?
-
- Contacteer:
Er staan er zelfs 3 op de site als je op alle categorieen zoekt.
1: voor 49,99 de pre-order
2: voor 149,99 de collectors edition
3: voor 55,- maar als ik daarop klik krijg ik weer een prijs van 44,-
PPff, zoek de tig verschillen
Teunbosseman schreef:Er staan er zelfs 3 op de site als je op alle categorieen zoekt.
TS wil het collectors item(edition).
Is allemaal vaag, maar ga mij in dit niet verdiepen.
-
- Contacteer:
nevermind schreef:TS wil het collectors item(edition).
Is allemaal vaag, maar ga mij in dit niet verdiepen.
CE edition was bekend, maar ind beetje vreemd / vaag allemaal.