LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ticketloket.com
Re: ticketloket.com
hi elian156
dank je.
inderdaad fijn dat iemand even ons de les leest waar je voortaan je kaartjes niet moet kopen. zal het niet meer doen meester.
dank je.
inderdaad fijn dat iemand even ons de les leest waar je voortaan je kaartjes niet moet kopen. zal het niet meer doen meester.
Re: ticketloket.com
Lees even een heel klein stukje terug, hopelijk is dat ook voor jou de oplossing!
succes
succes
Re: ticketloket.com
Oeps, sorry Tros, ik wist niet dat ik mijn eigen gegevens ook niet mocht plaatsen, excuses
Re: ticketloket.com
Hallo ik heb zojuist 16 kaarten voor de toppers 2012 besteld, als ik zo de berichten lees kan ik er beter niet van uitgaan dat ik de kaarten ga krijgen.
Ik heb natuurlijk wel het geld over moeten maken, het gaat om 1529,50 Zou ik de bestelling nog kunnen annuleren?
Ik heb in ieder geval aan ticketloket verzocht mij direct te bevestigen of de bestelling ongedaan gemaakt kon worden en de gelden te retourneren.
Ik hou iedereen op de hoogte!!!!
Ik heb natuurlijk wel het geld over moeten maken, het gaat om 1529,50 Zou ik de bestelling nog kunnen annuleren?
Ik heb in ieder geval aan ticketloket verzocht mij direct te bevestigen of de bestelling ongedaan gemaakt kon worden en de gelden te retourneren.
Ik hou iedereen op de hoogte!!!!
Re: ticketloket.com
Je kunt 7 werkdagen na ontvangst ontbinden en volgens de rechter kan dit dus ook voordat je de bestelling hebt ontvangen of voordat ie verstuurd is. Het is immers een onnodige exercitie om eerst te wachten op levering en om vervolgens terug te sturen.
Re: ticketloket.com
Ook ik heb vandaag kaarten besteld bij ticketloket voor de toppers in concert 2012. Heb al een bestelbevestiging ontvangen en ook het geld is al van mijn rekening gehaald!!
Na het lezen van dit forum ben ik er niet meer zo zeker van of ik mijn kaarten wel ontvang in mei.
Kan ik mijn kaarten nog annuleren of zal ik moeten wachten tot mei om te kijken of ik mijn kaarten wel krijg.
Wie kan mij hierbij helpen?
Na het lezen van dit forum ben ik er niet meer zo zeker van of ik mijn kaarten wel ontvang in mei.
Kan ik mijn kaarten nog annuleren of zal ik moeten wachten tot mei om te kijken of ik mijn kaarten wel krijg.
Wie kan mij hierbij helpen?
Re: ticketloket.com
Ik heb hetzelfde probleem. Gister heb ik kaarten gekocht voor de Toppers.
Wat kan ik doen om mijn geld nu terug te krijgen?
1. Wachten tot ik de kaarten binnen heb? (Als ik ze al binnen krijg)
2. Meteen annuleren. Zo ja, hoe? Er staat geen telefoonnummer in de mail of op de site en zo te lezen beantwoorden ze hun mail ook niet.
Wat raden jullie aan?
Bedankt!
Wat kan ik doen om mijn geld nu terug te krijgen?
1. Wachten tot ik de kaarten binnen heb? (Als ik ze al binnen krijg)
2. Meteen annuleren. Zo ja, hoe? Er staat geen telefoonnummer in de mail of op de site en zo te lezen beantwoorden ze hun mail ook niet.
Wat raden jullie aan?
Bedankt!
Re: ticketloket.com
De wet spreekt alleen van de herroeping na ontvangst, maar volgens jurisprudentie is het een onnodige exercitie om te wachten op ontvangst als je voor ontvangst al weet dat je gaat ontbinden. Niemand heeft daar immers wat aan: het kost geld en tijd voor beide partijen. Je kunt daarom ook voor ontvangst/verzending ontbinden zonder opgaaf van redenen als consument. Bellen moet je nooit doen tenzij je het gesprek kunt opnemen, ontbinding via telefoon is bovendien mijns inziens nogal vaag. Ik denk dat je een bevestigingsemail krijgt als je het contactformulier invult, je hebt dan lijkt mij voldoende reden om aan te nemen dat je bericht is aangekomen. Anders kun je natuurlijk een aangetekende brief schrijven, maar dat is wel weer €7.
Re: ticketloket.com
Goedendag,
Zelf hebben wij reeds op 7 november 2011 jl. 2x 1e rangskaarten besteld voor Vrienden van Amstel Live! op 21 januari 2012 en nu driemaal een mail gestuurd met vragen over de levering van de tickets en de mogelijkheden van een eventuele wijziging van datum.
Tot op heden hebben wij NIKS ontvangen; geen enkele reactie terug, en ook nog geen tickets.
Heeft iemand een idee welke stappen hierin te ondernemen cq andere mogelijkheden tot contact met Ticketloket.com / DES?
Bij voorbaat dank.
Zelf hebben wij reeds op 7 november 2011 jl. 2x 1e rangskaarten besteld voor Vrienden van Amstel Live! op 21 januari 2012 en nu driemaal een mail gestuurd met vragen over de levering van de tickets en de mogelijkheden van een eventuele wijziging van datum.
Tot op heden hebben wij NIKS ontvangen; geen enkele reactie terug, en ook nog geen tickets.
Heeft iemand een idee welke stappen hierin te ondernemen cq andere mogelijkheden tot contact met Ticketloket.com / DES?
Bij voorbaat dank.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 dec 2011 14:45
Re: ticketloket.com
Ik bestel NOOIT via on-officiële sites maar ja... James Morrison was uitverkocht en daar wilde ik toch wel erg graag heen dus ik 2 kaarten besteld (en betaald) via Ticketloket. Ik heb (nu 11 dagen later) nog steeds geen officiële bevestiging gehad, alleen dat standaard mailtje dat ze binnen 5 werkdagen reageren. Heb ze net voor de 3e keer gemaild. Ik denk dat ik me zorgen moet gaan maken.....
Re: ticketloket.com
Ook ik bestel mijn kaarten altijd via de oficiele kanalen.
Echter voor Coldplay heb ik een uitzondering gemaakt, en dus drie kaarten besteld via Ticketloket. Wil nog wel even vermelden dat het huidige systeem van kaarten bestellen erg frustrerend is! Als je er al doorkomt wat een godswonder is loopt het betalen ook nog wel eens vast. Vroeger ging je gewoon bij het postkantoor liggen en eerst komt eerst maalt en had ik altijd mijn kaartjes al moest ik daarvoor wel eens een nachtje overslaan, maar dat had ik er graag voor over en je kwam nog eens leuke mensen tegen bij die postkantoren!
Even terug naar mijn 3 kaartjes dus voor Coldplay a.s. Zaterdag. Ze zijn binnen! Echter niet via de post maar E-tickets. Ook geen drie naast elkaar maar twee en dan een ervoor, wat geen probleem is. En nou komt het, omdat ik het zo niet besteld had, geeft Ticketloket mij 60 euro terug! Ook de verzendkosten van 9 euro zullen ze terugbetalen, dus 69 euro retour en drie kaartjes!
Nou hopen dat we binnen kunnen en dat het geldige kaartjes zijn, vooralsnog krijgt Ticketloket van mij het voordeel van de twijfel......
Word vervolgd........
Echter voor Coldplay heb ik een uitzondering gemaakt, en dus drie kaarten besteld via Ticketloket. Wil nog wel even vermelden dat het huidige systeem van kaarten bestellen erg frustrerend is! Als je er al doorkomt wat een godswonder is loopt het betalen ook nog wel eens vast. Vroeger ging je gewoon bij het postkantoor liggen en eerst komt eerst maalt en had ik altijd mijn kaartjes al moest ik daarvoor wel eens een nachtje overslaan, maar dat had ik er graag voor over en je kwam nog eens leuke mensen tegen bij die postkantoren!
Even terug naar mijn 3 kaartjes dus voor Coldplay a.s. Zaterdag. Ze zijn binnen! Echter niet via de post maar E-tickets. Ook geen drie naast elkaar maar twee en dan een ervoor, wat geen probleem is. En nou komt het, omdat ik het zo niet besteld had, geeft Ticketloket mij 60 euro terug! Ook de verzendkosten van 9 euro zullen ze terugbetalen, dus 69 euro retour en drie kaartjes!
Nou hopen dat we binnen kunnen en dat het geldige kaartjes zijn, vooralsnog krijgt Ticketloket van mij het voordeel van de twijfel......
Word vervolgd........
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: ticketloket.com
Off topic - maar inderdaad. Techniek is hier duidelijk GEEN vooruitgang gebleken.patjes72 schreef: Vroeger ging je gewoon bij het postkantoor liggen en eerst komt eerst maalt en had ik altijd mijn kaartjes al moest ik daarvoor wel eens een nachtje overslaan, maar dat had ik er graag voor over en je kwam nog eens leuke mensen tegen bij die postkantoren!
Re: ticketloket.com
Hallo allen ongeruste kopers van ticketloket!!!
Ik heb bovenstaand bericht gemeld dat ik 16 kaarten van de toppers heb besteld. Later las ik de telleurgestelde klant berichten op dit forum.
Ik ben nadat ik het gelezen heb direct mijn bestelling gaan annuleren. Vanmorgen kreeg ik dan de bevestiging dat mijn bestelling is geannuleerd en dat er 1500,- euro zijn retour geboekt. Na controle bleek dit zeker zo te zijn.
Ik ben dus erg tevreden over het proces van annuleren. Nadat ik heb geannuleerd heb ik de kaarten opnieuw besteld via ticketpoint. We gaan er dus alsnog heen.
Jammer dat het zo moet lopen via ticketloket, het kan dus ook anders. Nogmaals tevreden dus over de afronden en retour ontvangen gelden.
Gr. erik Schouten
Ik heb bovenstaand bericht gemeld dat ik 16 kaarten van de toppers heb besteld. Later las ik de telleurgestelde klant berichten op dit forum.
Ik ben nadat ik het gelezen heb direct mijn bestelling gaan annuleren. Vanmorgen kreeg ik dan de bevestiging dat mijn bestelling is geannuleerd en dat er 1500,- euro zijn retour geboekt. Na controle bleek dit zeker zo te zijn.
Ik ben dus erg tevreden over het proces van annuleren. Nadat ik heb geannuleerd heb ik de kaarten opnieuw besteld via ticketpoint. We gaan er dus alsnog heen.
Jammer dat het zo moet lopen via ticketloket, het kan dus ook anders. Nogmaals tevreden dus over de afronden en retour ontvangen gelden.
Gr. erik Schouten
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 dec 2011 14:45
Re: ticketloket.com
Na bijna 2 weken vandaag dan tóch een reactie gekregen dat de bestelling en betaling van het concert van James Morrison in goede orde is ontvangen en dat ik uiterlijk 7 dagen van te voren mijn kaarten toegestuurd krijg. Op hoop van zegen dan maar
Re: ticketloket.com
Ook ik heb kaarten besteld voor Coldplay nu deze geannuleerd via mail en het contactformulier onder klantenservice van Ticketloket. Ik heb wel een mail gekregen dat mijn bericht ontvangen is en binnen 5 werkdagen beantwoord zal worden. In de Algemene Voorwaarden, zag ik dat je eventueel 25% van de aankoop dient te betalen met een minimum van €100,- per bestelling! Weet iemand hoe dit zit? Als ik annuleer (een uur na bestelling) krijg ik dan wel het bedrag welke ik betaald heb terug?
Groet
Groet
-
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29
Re: ticketloket.com
Dat is te hopen voor je. Het schijnt niet zo lekker te gaan via Ticketlocket. Deze algemene voorwaarden zijn niks waard.tienemien schreef:Ook ik heb kaarten besteld voor Coldplay nu deze geannuleerd via mail en het contactformulier onder klantenservice van Ticketloket. Ik heb wel een mail gekregen dat mijn bericht ontvangen is en binnen 5 werkdagen beantwoord zal worden. In de Algemene Voorwaarden, zag ik dat je eventueel 25% van de aankoop dient te betalen met een minimum van €100,- per bestelling! Weet iemand hoe dit zit? Als ik annuleer (een uur na bestelling) krijg ik dan wel het bedrag welke ik betaald heb terug?
Groet
Re: ticketloket.com
Als consument mag je op grond van art. 7:46d BW ontbinden binnen 7 werkdagen na ontvangst, waarbij alleen de retourverzendkosten voor rekening van de koper komen. Volgens art. 7:46j BW mag hiervan niet ten nadele van de koper worden afgeweken, dwz. het is dwingend recht. Een soort boetebeding bij ontbinding is dus nooit toegestaan.
Re: ticketloket.com
Hartelijk dank voor deze snelle reactie ik hou het in de gaten en kan hier dan mee verder! Ik laat jullie weten hoe het verder gaat maar in ieder geval bedankt alvast.
Groet
Groet
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: ticketloket.com
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.