LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
fox2406
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 nov 2011 09:39

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door fox2406 »

hi elian156
dank je.

inderdaad fijn dat iemand even ons de les leest waar je voortaan je kaartjes niet moet kopen. zal het niet meer doen meester. :roll:

elian156
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2011 11:47

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door elian156 »

Lees even een heel klein stukje terug, hopelijk is dat ook voor jou de oplossing!

succes

elian156
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2011 11:47

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door elian156 »

@ Fox :wink: :wink: :wink:

elian156
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2011 11:47

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door elian156 »

Oeps, sorry Tros, ik wist niet dat ik mijn eigen gegevens ook niet mocht plaatsen, excuses

schou568
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2011 11:27

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door schou568 »

Hallo ik heb zojuist 16 kaarten voor de toppers 2012 besteld, als ik zo de berichten lees kan ik er beter niet van uitgaan dat ik de kaarten ga krijgen.

Ik heb natuurlijk wel het geld over moeten maken, het gaat om 1529,50 Zou ik de bestelling nog kunnen annuleren?

Ik heb in ieder geval aan ticketloket verzocht mij direct te bevestigen of de bestelling ongedaan gemaakt kon worden en de gelden te retourneren.

Ik hou iedereen op de hoogte!!!! :x

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door ArneLH »

Je kunt 7 werkdagen na ontvangst ontbinden en volgens de rechter kan dit dus ook voordat je de bestelling hebt ontvangen of voordat ie verstuurd is. Het is immers een onnodige exercitie om eerst te wachten op levering en om vervolgens terug te sturen.

Biancaa9
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 dec 2011 10:54

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Biancaa9 »

Ook ik heb vandaag kaarten besteld bij ticketloket voor de toppers in concert 2012. Heb al een bestelbevestiging ontvangen en ook het geld is al van mijn rekening gehaald!! :|

Na het lezen van dit forum ben ik er niet meer zo zeker van of ik mijn kaarten wel ontvang in mei.
Kan ik mijn kaarten nog annuleren of zal ik moeten wachten tot mei om te kijken of ik mijn kaarten wel krijg.

Wie kan mij hierbij helpen? :!: :!:

Claudia92
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2011 10:01

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Claudia92 »

Ik heb hetzelfde probleem. Gister heb ik kaarten gekocht voor de Toppers.
Wat kan ik doen om mijn geld nu terug te krijgen?
1. Wachten tot ik de kaarten binnen heb? (Als ik ze al binnen krijg)
2. Meteen annuleren. Zo ja, hoe? Er staat geen telefoonnummer in de mail of op de site en zo te lezen beantwoorden ze hun mail ook niet.

Wat raden jullie aan?

Bedankt!

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door ArneLH »

De wet spreekt alleen van de herroeping na ontvangst, maar volgens jurisprudentie is het een onnodige exercitie om te wachten op ontvangst als je voor ontvangst al weet dat je gaat ontbinden. Niemand heeft daar immers wat aan: het kost geld en tijd voor beide partijen. Je kunt daarom ook voor ontvangst/verzending ontbinden zonder opgaaf van redenen als consument. Bellen moet je nooit doen tenzij je het gesprek kunt opnemen, ontbinding via telefoon is bovendien mijns inziens nogal vaag. Ik denk dat je een bevestigingsemail krijgt als je het contactformulier invult, je hebt dan lijkt mij voldoende reden om aan te nemen dat je bericht is aangekomen. Anders kun je natuurlijk een aangetekende brief schrijven, maar dat is wel weer €7.

TimD
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2011 13:28

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door TimD »

Goedendag,

Zelf hebben wij reeds op 7 november 2011 jl. 2x 1e rangskaarten besteld voor Vrienden van Amstel Live! op 21 januari 2012 en nu driemaal een mail gestuurd met vragen over de levering van de tickets en de mogelijkheden van een eventuele wijziging van datum.

Tot op heden hebben wij NIKS ontvangen; geen enkele reactie terug, en ook nog geen tickets.

Heeft iemand een idee welke stappen hierin te ondernemen cq andere mogelijkheden tot contact met Ticketloket.com / DES?

Bij voorbaat dank.

Summer-of-69
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2011 14:45

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Summer-of-69 »

Ik bestel NOOIT via on-officiële sites maar ja... James Morrison was uitverkocht en daar wilde ik toch wel erg graag heen dus ik 2 kaarten besteld (en betaald) via Ticketloket. Ik heb (nu 11 dagen later) nog steeds geen officiële bevestiging gehad, alleen dat standaard mailtje dat ze binnen 5 werkdagen reageren. Heb ze net voor de 3e keer gemaild. Ik denk dat ik me zorgen moet gaan maken..... :(

patjes72
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2011 23:24

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door patjes72 »

Ook ik bestel mijn kaarten altijd via de oficiele kanalen.
Echter voor Coldplay heb ik een uitzondering gemaakt, en dus drie kaarten besteld via Ticketloket. Wil nog wel even vermelden dat het huidige systeem van kaarten bestellen erg frustrerend is! Als je er al doorkomt wat een godswonder is loopt het betalen ook nog wel eens vast. Vroeger ging je gewoon bij het postkantoor liggen en eerst komt eerst maalt en had ik altijd mijn kaartjes al moest ik daarvoor wel eens een nachtje overslaan, maar dat had ik er graag voor over en je kwam nog eens leuke mensen tegen bij die postkantoren!

Even terug naar mijn 3 kaartjes dus voor Coldplay a.s. Zaterdag. Ze zijn binnen! Echter niet via de post maar E-tickets. Ook geen drie naast elkaar maar twee en dan een ervoor, wat geen probleem is. En nou komt het, omdat ik het zo niet besteld had, geeft Ticketloket mij 60 euro terug! Ook de verzendkosten van 9 euro zullen ze terugbetalen, dus 69 euro retour en drie kaartjes!
Nou hopen dat we binnen kunnen en dat het geldige kaartjes zijn, vooralsnog krijgt Ticketloket van mij het voordeel van de twijfel......

Word vervolgd........

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

patjes72 schreef: Vroeger ging je gewoon bij het postkantoor liggen en eerst komt eerst maalt en had ik altijd mijn kaartjes al moest ik daarvoor wel eens een nachtje overslaan, maar dat had ik er graag voor over en je kwam nog eens leuke mensen tegen bij die postkantoren!
Off topic - maar inderdaad. Techniek is hier duidelijk GEEN vooruitgang gebleken.

schou568
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2011 11:27

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door schou568 »

Hallo allen ongeruste kopers van ticketloket!!!

Ik heb bovenstaand bericht gemeld dat ik 16 kaarten van de toppers heb besteld. Later las ik de telleurgestelde klant berichten op dit forum.

Ik ben nadat ik het gelezen heb direct mijn bestelling gaan annuleren. Vanmorgen kreeg ik dan de bevestiging dat mijn bestelling is geannuleerd en dat er 1500,- euro zijn retour geboekt. Na controle bleek dit zeker zo te zijn.

Ik ben dus erg tevreden over het proces van annuleren. Nadat ik heb geannuleerd heb ik de kaarten opnieuw besteld via ticketpoint. We gaan er dus alsnog heen.

Jammer dat het zo moet lopen via ticketloket, het kan dus ook anders. Nogmaals tevreden dus over de afronden en retour ontvangen gelden.

Gr. erik Schouten

Summer-of-69
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2011 14:45

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Summer-of-69 »

Na bijna 2 weken vandaag dan tóch een reactie gekregen dat de bestelling en betaling van het concert van James Morrison in goede orde is ontvangen en dat ik uiterlijk 7 dagen van te voren mijn kaarten toegestuurd krijg. Op hoop van zegen dan maar :wink:

tienemien
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2011 12:16

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door tienemien »

Ook ik heb kaarten besteld voor Coldplay nu deze geannuleerd via mail en het contactformulier onder klantenservice van Ticketloket. Ik heb wel een mail gekregen dat mijn bericht ontvangen is en binnen 5 werkdagen beantwoord zal worden. In de Algemene Voorwaarden, zag ik dat je eventueel 25% van de aankoop dient te betalen met een minimum van €100,- per bestelling! Weet iemand hoe dit zit? Als ik annuleer (een uur na bestelling) krijg ik dan wel het bedrag welke ik betaald heb terug?

Groet

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door stronkstronk »

tienemien schreef:Ook ik heb kaarten besteld voor Coldplay nu deze geannuleerd via mail en het contactformulier onder klantenservice van Ticketloket. Ik heb wel een mail gekregen dat mijn bericht ontvangen is en binnen 5 werkdagen beantwoord zal worden. In de Algemene Voorwaarden, zag ik dat je eventueel 25% van de aankoop dient te betalen met een minimum van €100,- per bestelling! Weet iemand hoe dit zit? Als ik annuleer (een uur na bestelling) krijg ik dan wel het bedrag welke ik betaald heb terug?

Groet
Dat is te hopen voor je. Het schijnt niet zo lekker te gaan via Ticketlocket. Deze algemene voorwaarden zijn niks waard.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door ArneLH »

Als consument mag je op grond van art. 7:46d BW ontbinden binnen 7 werkdagen na ontvangst, waarbij alleen de retourverzendkosten voor rekening van de koper komen. Volgens art. 7:46j BW mag hiervan niet ten nadele van de koper worden afgeweken, dwz. het is dwingend recht. Een soort boetebeding bij ontbinding is dus nooit toegestaan.

tienemien
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2011 12:16

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door tienemien »

Hartelijk dank voor deze snelle reactie ik hou het in de gaten en kan hier dan mee verder! Ik laat jullie weten hoe het verder gaat maar in ieder geval bedankt alvast.

Groet

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten