LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een genaaid door Pro Assist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Michaelkoerts

Weer een genaaid door Pro Assist

Ongelezen bericht door Michaelkoerts »

Ja ook ik ben er helaas ingetuind door een verzekering op mijn telefoon te nemen bij pro assist. Ik had een HTC HD2 die ik bijna 2 jaar heb gehad totdat ik hem tijdens het vissen in het water heb laten vallen :s. Ik balen en met een oude speaker aan een vislijntje me telefoon er weer uit weten te vissen. Erg jammer want het was een top toestel ! maar goed !

Ik bellen met Pro Assist en me verhaal gedaan en de telefoon werd de volgende dag meteen op gehaald. dat gaf me een goede indruk op het eerste gezicht. Kreeg er zelfs een leen toestel bij zodat ik gewoon kon blijven bellen.

Toen de chaufeur weg was zette ik de telefoon aan ,een of andere Glowfish koelkast van een ding was het. Maar goed ik was blij dat ik kon blijfen bellen en internetten. De telefoon bleek dus niet goed te wezen want hij viel steeds uit en de batery was binnen 2 uur van vol compleet leeg. Ik heb ze toen weer gebeld en na 35 min nam er iemand op! Ik dacht nog van nja zal wel druk wezen ofzo en maakte me der niet echt druk om het kan een keer gebeuren toch ? Dus ik met de dame aan de telefoon en ze was heel erg vriendelijk en de volgende dag kreeg ik weer een andere een Samsung omnia pro 2 (@@##$$ Telefoon traag en werkt voor geen meter) maar goed ik kan gebeld worden.

Inmiddels zijn er 4 weken verstreken en ik dacht van laat ik eens even bellen om te kijken hoe het er voor staat. dus ik WEER 30 minuten in de wacht voordat je geholpen werd. Ik heb toen gevraagd hoe de vorderingen waren met mijn telefoon. Zij zei daarop dat ze het niet wist want hij lag bij de reperateur, waarop ik zeg: van is dat niet na te gaan dan hoelang dit nog gaat duren. Nee was het antwoord . Ik zeg ik wacht het dan wel af tjsa wat moet je dan.

Weer 2 weken verder besloot ik weer te bellen over hoe het staat met mijn telefoon WEER 30 min in de wacht . en toen ik ze aan de telefoon kreeg kon ze me niks vertellen en ik moest wachten totdat ik gebeld werd.

Weer 2 weken verstreken en ik weer bellen , en weer 30 min in de wacht !
begon me nu al aardig te irriteren. Dat je voor een simpele vraag van nog geen 1 min 30 min moet wachten tot je aan de beurt bent belachelijk! Toen zij eindelijk opnam vroeg ik haar weer van wanner me telefoon nu een keer klaar was. Toen kreeg ik de mededeling dat mijn telefoon niet meer te repareren was en dat ik een nieuw toestel kreeg (htc sensation)Ik was daar natuurlijk wel blij mee dat ik een compleet nieuwe telefoon kreeg. Dus hij werd besteld en ik werd gebeld als hij binnen was zodat ze een afspraak met me konden maken om de telefoon langs te brengen. na 2 weken werd ik opgebeld dat ze me telefoon kwamen brengen de HTC HD2. Dus ik zeg tegen hem je maakt een foutje want ze hebben de sensation voor me besteld hij kon niets in zijn scherm vinden en werd dus weer 15 min in de wacht gezet. De man zij tegen mij dat het inderdaad klopte dat ik de sensation kreeg en dat ze heb met 2 dagen langs kwamen brengen. IK BLIJ :D natuurlijk dat ik eindelijk na 10 weken weer een normale telefoon in me handen had.Ik moest ook 30 euro eigen risico betalen.

Maar wat gebeurt er ik laat die nieuwe sensation na 2 weken uit me handen vallen. Na veel woede en gevloek heb ik Pro assist weer gebeld. na 20 min kreeg ik iemand aan de lijn ik legde me verhaal uit en de volgende dag werd de telefoon weer opgehaald en kreeg ik een leen toestel een @#$# nokia uit het stenen tijd perk die nog maar net de eerste browser der op had zitten. dus ik zeg tegen die chaufeur van heb je geen andere telefoon. nou dat had hij niet want het was heel erg druk zij hij.Dus ik bellen WEER 30 min in de wacht om een andere telefoon te vragen omdat ik een internet abbo heb en ik daar zo geen gebruik van kon maken. ik kreeg als antwoord dat hun aan hun verplichtingen voldaan haddden omdat ik kon bellen en smsen :S. ik dus weer balen. Weer zoooo lang wachten en bellen met een telefoon die je het liefst tegen de muur smijt ipv er mee belt. Na een week of 3 heb ik gebeld met hoe het nou me de telefoon staat omdat het een simpele reperatie was (touchscreen vervangen) kreeg ik weer zo een antwoord waar je helemaal niks aan heb ze wist het niet hij lag nog bij de reperateur. 2 weken later werd ik gebeld dat hij dan klaar was viel me mee omdat ik al in me achterhoofd op 10 weken had gerekend. Nu heb ik donderdag me telefoon terug gehad en er zat een nieuw schermpje in en WEER 30 euro eigen risico betaald. Maar ik kwam er achter dat het schermpje er niet goed in zat en dat de linker kan van het scherm niet werkte op sommige plekken (reageerde niet) ik heb een filmpje ervan op you tube gezet en de foto bij gevoegd. ik merk ook dat de telefoon trager is dan dat hij was ik weet niet wat er mee gebeurt is ik weet niet wat ze al die tijd met die telefoon hebben gedaan. Mijn vriendin heeft ook een sensation en die is veel sneller en soepeler. Nu word hij morgen ochtend tussen 8 en 12 WEER opgehaald de wachtijd met bellen was dit keer maar 15 min !!!

kortom ik ben er wel een beetje klaar mee met zo een verzekering bij Pro assist schiet je niks op er moet geld bij ipv dat je er voordeel van heb het is dus goedkoper om een nokia van 30 euro te kopen en dan 4 maanden daarmee doen totdat je weer een ander toestel kan kiesen of meteen een nieuwe simlock vrije kopen. dat is goedkoper dan dit en je heb je nieuwe tel meteen !! ik heb hierdoor hooge telefoon kosten gehad en ook me eigen dood geergerd en nog steeds! En nu kan ik weer weet ik veel hoelang wachten. Inmiddels mag ik alweer een nieuwe telefoon uitkiezen van me provider dus ik heb hier totaal niks aan gehad !!

Mijn tip NOOIT NAAR PRO ASSIST GAAN
Afbeelding
http://www.youtube.com/watch?v=e1V1wZwghMc
http://www.youtube.com/watch?v=g-Mck81ak5o

Word vervolgd
Laatst gewijzigd door Michaelkoerts op 18 dec 2011 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Weer een genaaid door Pro Assist

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Michaelkoerts

Er zijn op de verschillende consumentenfora veel klachten over dit verzekeraartje. De strategie die je zelf al invult, is een goed idee. Dan heb je dit ******** bedrijfje helemaal niet nodig.

Maxiem.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat kost zo'n verzekering? En wat kostte jouw telefoon? Is het niet voordeliger om gewoon geen verzekering af te sluiten, en die enkele keer dat het voorkomt gewoon een nieuwe telefoon te kopen?

Als jouw bericht zo lees moet je misschien ook maar eens wat voorzichtiger met je telefoon omgaan. En wellicht ook nog een beschermhoes kopen.

Michaelkoerts

kuklos schreef:Wat kost zo'n verzekering? En wat kostte jouw telefoon? Is het niet voordeliger om gewoon geen verzekering af te sluiten, en die enkele keer dat het voorkomt gewoon een nieuwe telefoon te kopen?

Als jouw bericht zo lees moet je misschien ook maar eens wat voorzichtiger met je telefoon omgaan. En wellicht ook nog een beschermhoes kopen.
telefoon koste toen los 550 ofzo en deze is 400+ dus je ik vond het wel verstandig om een verzekering erop te nemen. Heb altijd de wat duurdere telefoons gehad en ook verzekerd en heb in al die jaren nooit wat gehad tot nu en iedereen laat wel een zijn telefoon vallen alleen kan deze er niet echt tegen :P En ja ik moet een hoesje kopen maar aangezien ik de telefoon nog maar net had en mijn oude hoesje die ik had voor de hd2 hier niet op past had ik er nog geen 1 gekocht.

Maar goed dat boeit niet daar gaat dit topic niet over

Het is iid voordeliger om GEEN verzekering af te sluiten ben ik nu wel achter iig niet bij Pro Assist.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Je hebt nog steeds de vraag over de kosten van de verzekering niet beantwoord. Wat kostte die verzekering nu?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Zonder die verzekering had jij een Nieuwe telefoon mogen aanschaffen.

De manier van werken slaat nergens op, maar komop, dan heb je een nieuwe htc sensation en dan laat je hem weer uit je handen vallen ?

Jij hebt gewoon een verzekering nodig :mrgreen:

Michaelkoerts

kuklos schreef:Je hebt nog steeds de vraag over de kosten van de verzekering niet beantwoord. Wat kostte die verzekering nu?
10 euro pm

Michaelkoerts

crazyme schreef:Zonder die verzekering had jij een Nieuwe telefoon mogen aanschaffen.

De manier van werken slaat nergens op, maar komop, dan heb je een nieuwe htc sensation en dan laat je hem weer uit je handen vallen ?

Jij hebt gewoon een verzekering nodig :mrgreen:
ja die nieuwe is glad :P en hij viel echt niet van hoog ik stond er raar van te kijken dat hij stuk was gegaan

mja dat zeg ik ik heb jaren nooit wat gehad

Michaelkoerts

de telefoon is net op gehaald en ik heb nu een nokia e71 te leen gekregen je word er allemaal niet vrolijk van :S we gaan het me maken hoe lang dit weer gaat duren

Michaelkoerts

Heeft iemand hier ook een soort gelijke ervaring mee ?

Michaelkoerts

kleine update

bericht van pro assist

Geachte heer Koerts,

Wij hebben bericht gekregen van het reparatiecentrum dat uw toestel niet meer te repareren is, er zal een HTC Sensation voor u besteld worden.

Ik kan u hier nog geen leveringstijd van geven maar zal uw dossier in de gaten houden.
Zodra ik het toestel binnen gemeld zie, neemt het callcenter contact met u op voor het inplannen van een retourafspraak.

Ik zou graag de sensation XL willen hebben aangezien ik toch een nieuw toestel krijg vind ik dit wel een mooie tegemoetkoming kwa prijs liggen ze niet ver uitelkaar. dit kon dus niet.

Geachte heer Koerts,

Afdeling Webcare heeft naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl contact met u opgenomen.

Gezien het feit dat uw toestel de eerste keer niet goed gerepareerd is ” toestel niet goed in elkaar gezet “, heeft het reparatiecentrum besloten uw toestel volledig te vervangen.

Uw toestel zal vervangen gaan worden voor een HTC Sensation, ProAssist levert altijd hetzelfde toestel terug indien deze nog te bestellen is. Wij zullen u dan ook niet voorzien van een HTC Sensation XL.

De klacht die u verzonden heeft zal ik met voorrang laten oppakken door desbetreffende afdeling, u kunt hier zo spoedig mogelijk antwoord op verwachten.

ik heb ook 2 klachten biefen gemail naar 2 verschillende email adressen en totaal GEEN antwoord van gehad. Ten 2de vind ik het raar dat in de eerste mail er gezegt word dat mijn toestel niet meer te repareren is en in de 2de mail dat ik een nieuw toestel krijg omdat ze hem niet goed inelkaar gezet hebben. Ik weet het niet hoor maar je kan zo een telefoon toch gewoon weer goed inelkaar zetten ? Ik krijg sterk de indruk dat hier mensen met grote onkunde werken. ik snap werkelijk niet dat ze nog een iso certificaat behaald hebben omdat ze zo goed werken :S de NEN geeft ze denk ik gratis met een pak boter weg ofzo. Kan er zo geen waarde aan hechten.

Kortom ik krijg ooit een nieuwe sensation op gestuurd wie weet wel voor maart :P.

Michaelkoerts

Update

Na wat email verkeer met pro assit kreeg ik ineens geen antwoord.
Geachte mevrouw ..........,

Naar aanleiding van uw email vandaag ben ik het nog steeds niet eens
met het besluit van Pro Assist.

Ik vind dat er dus danige fouten zijn gemaakt in jullie bedrijf die
niet meer tot een foutje behoren. Maar tot een compleet verkeerde
bedrijf structuur. Het is namelijk niet 1 ding wat fout gaan er zijn
meer dingen die fout gaan. Vrijwel op alle fronten gaat er bij jullie
wel iets fout.

Is het niet de lange levertijd dan is het wel de lange wachttijd dan
wel een foutive reperatie, te kort aan leen toestellen , lange
wachtijd op een email respons.

Het enige wat wel goed gaat is het ophalen van de defecte telefoon. En
de maandelijkse afschrijving.

Ik heb hoge telefoon rekeningen gekregen door het eindeloos bellen met
jullie en doordat ik met die leen toestellen niet knap mijn internet
programma's kon gebruiken. Hier hoor ik helemaal niets over.

Het spijt me verschrikkelijk maar ik vind alleen een excuus veels te
makkelijk gezien de gang van zaken. En ben er ook niet van overtuigd
dat dit gaan veranderen. Ik kan er best inkomen dat het erg druk kan
wezen maar daar dienen maat regelen voor genomen te worden nu zijn wij
als klant hier de dupe van. Ik ben dus vanaf 12 sept 2011 nog steeds
bezig met jullie (met uitzondering van 1 a 2 weken) Nog steeds met
jullie bezig. Dit kan gewoon niet en accepteer ik ook niet.

Ik heb een voorstel gedaan voor een sensation XL die is geweigerd.
Mijn motivatie voor dit voorstel was deze:

Mijn htc hd2 was stuk gegaan en ik kreeg daarvoor de sensation deze
telefoon vind ik persoonlijk niets omdat hij te smal is ( beeld
verhouding) met de hd2 was dat beter nu heb je de sensation XL die
heeft wel weer een breder scherm zodat je in verhouding weer op het
zelfde uitkomt. Ik weet dat dit toestel iets duurder is maar gezien de
extra onnodige kosten en het ongemak dat ik deze afgelopen maanden heb
gehad leek me dit een redelijk voorstel.

Ik verwacht meer dan alleen een excuus,

hier heb ik dus geen antwoord op gehad.

Ik heb weer maar eens met pro assist gebeld om eens te vragen hoelang het nou eens gaat duren voordat ik mijn nieuwe telefoon krijg en ja hoor weer 30 min in wacht. Ik had eindelijk de telefooniste aan de lijn en die zette mij in de wacht want ze moest het even uitzoeken. Na 5 min kwam ze terug en kon ze me geen antwoord geven op de vraag en zou ze een email sturen zodat ik er over terug gebeld zou worden. Na 5 min kreeg ik de volgende mail.
Geachte heer Koerts

Naar aanleiding van uw email willen wij u het volgende meedelen;

Helaas is er momenteel nog steeds geen levertijd bekend van het nieuwe toestel.
Ik heb iom mijn manager een financiële vergoeding geregeld zodat u bij de Belcompany een nieuwe HTC Sensation kunt uitzoeken.
De Belcompany zal/kan dit toestel aan ons factureren.

Zodra dit helemaal rond is zal u door het desbetreffende filiaal gebeld gaan worden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet

Nu mag ik dus zelf naar de winkel gaan kost me nu ook nog eens brandstof/parkeergeld/tijd
Over een vergoeding word hier dus helemaal niet gesproken het word gewoon genegeerd ze doen net alsof ze een wonder verrichten dat ik me nieuwe telefoon zelf uit de winkel mag halen. Dit is echt niet normaal meer hoe langer dit duurt hoe gekker het word. het heet proassist THE SERVICE COMPANY ik weet niet wat voor service ze geven ik ben die service nog niet tegen gekomen. En dan hebben ze ook nog een iso certificaat waarmee ze lopen te pronken. Daar hecht ik dus ook geen waarde aan, als je dat zo makkelijk kan krijgen.

Dit is zo een stug bedrijf ik weet niet eens wat ik hier nou mee aan moet 1 ding weet ik wel ik neem nooit meer een verzekering bij pro assist.

nu af wachten hoelang het duurt voor ik daad werkelijk naar de belcompany mag om de telefoon op te halen.

Gesloten