LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 24 uurs service Samsung wasmachine, dus niet!!
Re: 24 uurs service Samsung wasmachine, dus niet!!
Ps. heb vandaag een Samsung gekocht.
Re: 24 uurs service Samsung wasmachine, dus niet!!
Heel goed, heb je lekker wat te doen het weekend
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 04 dec 2011 20:12
Re: 24 uurs service Samsung wasmachine, dus niet!!
Nou, met mijn Samsung gaat het nog steeds niet.
Ze hebben kennelijk het goede onderdeel binnen, en toen kregen we een email of we wilden bellen voor een afspraak voor reparatie (firma E-care) En de enige optie was voor een week later. WEER een week. Nu zijn we dus al 4 weken bezig. Ze zouden dan vrijdag komen.
Samsung vindt het nog steeds vervelend. Maar volgens mij hebben ze dit probleem zelf veroorzaakt. De service hebben ze dus aan e-care uitbesteed. Zogenaamd efficient natuurlijk. Maar e-care, verdient dus zn geld met reparaties, prima. Maar die hebben er natuurlijk geen enkel belang bij om dat snel te doen. Immers, dan moeten ze meer personeel aannemen, kost alleen maar meer geld. En de slechte service reputatie gaat naar de fabrikant (terecht, want die kiest voor deze constructie zonder harde afspraken kennelijk)
En die sticker op mijn wasmachine, 24 UURS SERVICE AAN HUIS, die wordt na 4 weken toch echt wel zeer ironisch. En ondanks dat Samsung het allemaal heel verveleld vindt, nemen ze daarvoor dus geen enkele verantwoordelijkheid.
Ze hebben kennelijk het goede onderdeel binnen, en toen kregen we een email of we wilden bellen voor een afspraak voor reparatie (firma E-care) En de enige optie was voor een week later. WEER een week. Nu zijn we dus al 4 weken bezig. Ze zouden dan vrijdag komen.
Samsung vindt het nog steeds vervelend. Maar volgens mij hebben ze dit probleem zelf veroorzaakt. De service hebben ze dus aan e-care uitbesteed. Zogenaamd efficient natuurlijk. Maar e-care, verdient dus zn geld met reparaties, prima. Maar die hebben er natuurlijk geen enkel belang bij om dat snel te doen. Immers, dan moeten ze meer personeel aannemen, kost alleen maar meer geld. En de slechte service reputatie gaat naar de fabrikant (terecht, want die kiest voor deze constructie zonder harde afspraken kennelijk)
En die sticker op mijn wasmachine, 24 UURS SERVICE AAN HUIS, die wordt na 4 weken toch echt wel zeer ironisch. En ondanks dat Samsung het allemaal heel verveleld vindt, nemen ze daarvoor dus geen enkele verantwoordelijkheid.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 16 mar 2011 16:01
Re: 24 uurs service Samsung wasmachine, dus niet!!
Beste allen,
Wij hebben contact gehad met Wieringa65: Omdat het benodigde onderdeel niet binnen een redelijke termijn leverbaar was, hebben wij besloten om de wasmachine om te ruilen. Mocht zich in de toekomst een storing voordoen aan dit toestel, dan horen wij dit natuurlijk graag.
Daarnaast adviseren wij, indien zich een storing voordoet op een wasmachine of koelkast, om een online reparatieverzoek in te dienen. Deze kunt u dan vervolgens zelf inplannen. Dit is mogelijk via de volgende link:
https://www.e-care.nl/E-Care/App/WebExt ... 0000500000
Met vriendelijke groeten,
Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Wij hebben contact gehad met Wieringa65: Omdat het benodigde onderdeel niet binnen een redelijke termijn leverbaar was, hebben wij besloten om de wasmachine om te ruilen. Mocht zich in de toekomst een storing voordoen aan dit toestel, dan horen wij dit natuurlijk graag.
Daarnaast adviseren wij, indien zich een storing voordoet op een wasmachine of koelkast, om een online reparatieverzoek in te dienen. Deze kunt u dan vervolgens zelf inplannen. Dit is mogelijk via de volgende link:
https://www.e-care.nl/E-Care/App/WebExt ... 0000500000
Met vriendelijke groeten,
Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 04 dec 2011 20:12
Re: 24 uurs service Samsung wasmachine, dus niet!!
ja, dit avontuur heeft een einde gekregen dank zij Samsung zelf.
Conclusies:
a) De 24 uurs service sticker op de wasmachine wasbeen grove leugen
b) de firma e-care, waar ook nu weer naar verwezen wordt, heeft niet genoeg mensen om snel te reageren. maar daar hebben ze ook geen belang bij, kost alleen maar extra geld. ze kregen niet het goede onderdeel te pakken, en iedere keer duurde het WEER een week voor iemand kon komen. dat is gewoon slecht georganiseerd. wellicht was het ook handiger geweest als het dezelde monteur zou zijn, die dan precies het probleem weet.
c) gelukkig kon Samsung zelf ingrijpen en bood ons een nieuwe machine aan voor de kosten van de reparatie. anders hadden we misschien eeuwig in deze klucht kunnen doorgaan. interssant puntje was dat we van de winkel eventueel ook wel een andere machine uit mochten zoeken , maar ik denk niet dat dat Samsungs bedoeling was. en bijna hadden ze die nog, ondanks beloften, pas na de kerst geleverd. maar dat kwam gelukkig ook nog goed
Conclusies:
a) De 24 uurs service sticker op de wasmachine wasbeen grove leugen
b) de firma e-care, waar ook nu weer naar verwezen wordt, heeft niet genoeg mensen om snel te reageren. maar daar hebben ze ook geen belang bij, kost alleen maar extra geld. ze kregen niet het goede onderdeel te pakken, en iedere keer duurde het WEER een week voor iemand kon komen. dat is gewoon slecht georganiseerd. wellicht was het ook handiger geweest als het dezelde monteur zou zijn, die dan precies het probleem weet.
c) gelukkig kon Samsung zelf ingrijpen en bood ons een nieuwe machine aan voor de kosten van de reparatie. anders hadden we misschien eeuwig in deze klucht kunnen doorgaan. interssant puntje was dat we van de winkel eventueel ook wel een andere machine uit mochten zoeken , maar ik denk niet dat dat Samsungs bedoeling was. en bijna hadden ze die nog, ondanks beloften, pas na de kerst geleverd. maar dat kwam gelukkig ook nog goed