Ik bellen met Pro Assist en me verhaal gedaan en de telefoon werd de volgende dag meteen op gehaald. dat gaf me een goede indruk op het eerste gezicht. Kreeg er zelfs een leen toestel bij zodat ik gewoon kon blijven bellen.
Toen de chaufeur weg was zette ik de telefoon aan ,een of andere Glowfish koelkast van een ding was het. Maar goed ik was blij dat ik kon blijfen bellen en internetten. De telefoon bleek dus niet goed te wezen want hij viel steeds uit en de batery was binnen 2 uur van vol compleet leeg. Ik heb ze toen weer gebeld en na 35 min nam er iemand op! Ik dacht nog van nja zal wel druk wezen ofzo en maakte me der niet echt druk om het kan een keer gebeuren toch ? Dus ik met de dame aan de telefoon en ze was heel erg vriendelijk en de volgende dag kreeg ik weer een andere een Samsung omnia pro 2 (@@##$$ Telefoon traag en werkt voor geen meter) maar goed ik kan gebeld worden.
Inmiddels zijn er 4 weken verstreken en ik dacht van laat ik eens even bellen om te kijken hoe het er voor staat. dus ik WEER 30 minuten in de wacht voordat je geholpen werd. Ik heb toen gevraagd hoe de vorderingen waren met mijn telefoon. Zij zei daarop dat ze het niet wist want hij lag bij de reperateur, waarop ik zeg: van is dat niet na te gaan dan hoelang dit nog gaat duren. Nee was het antwoord . Ik zeg ik wacht het dan wel af tjsa wat moet je dan.
Weer 2 weken verder besloot ik weer te bellen over hoe het staat met mijn telefoon WEER 30 min in de wacht . en toen ik ze aan de telefoon kreeg kon ze me niks vertellen en ik moest wachten totdat ik gebeld werd.
Weer 2 weken verstreken en ik weer bellen , en weer 30 min in de wacht !
begon me nu al aardig te irriteren. Dat je voor een simpele vraag van nog geen 1 min 30 min moet wachten tot je aan de beurt bent belachelijk! Toen zij eindelijk opnam vroeg ik haar weer van wanner me telefoon nu een keer klaar was. Toen kreeg ik de mededeling dat mijn telefoon niet meer te repareren was en dat ik een nieuw toestel kreeg (htc sensation)Ik was daar natuurlijk wel blij mee dat ik een compleet nieuwe telefoon kreeg. Dus hij werd besteld en ik werd gebeld als hij binnen was zodat ze een afspraak met me konden maken om de telefoon langs te brengen. na 2 weken werd ik opgebeld dat ze me telefoon kwamen brengen de HTC HD2. Dus ik zeg tegen hem je maakt een foutje want ze hebben de sensation voor me besteld hij kon niets in zijn scherm vinden en werd dus weer 15 min in de wacht gezet. De man zij tegen mij dat het inderdaad klopte dat ik de sensation kreeg en dat ze heb met 2 dagen langs kwamen brengen. IK BLIJ
Maar wat gebeurt er ik laat die nieuwe sensation na 2 weken uit me handen vallen. Na veel woede en gevloek heb ik Pro assist weer gebeld. na 20 min kreeg ik iemand aan de lijn ik legde me verhaal uit en de volgende dag werd de telefoon weer opgehaald en kreeg ik een leen toestel een @#$# nokia uit het stenen tijd perk die nog maar net de eerste browser der op had zitten. dus ik zeg tegen die chaufeur van heb je geen andere telefoon. nou dat had hij niet want het was heel erg druk zij hij.Dus ik bellen WEER 30 min in de wacht om een andere telefoon te vragen omdat ik een internet abbo heb en ik daar zo geen gebruik van kon maken. ik kreeg als antwoord dat hun aan hun verplichtingen voldaan haddden omdat ik kon bellen en smsen :S. ik dus weer balen. Weer zoooo lang wachten en bellen met een telefoon die je het liefst tegen de muur smijt ipv er mee belt. Na een week of 3 heb ik gebeld met hoe het nou me de telefoon staat omdat het een simpele reperatie was (touchscreen vervangen) kreeg ik weer zo een antwoord waar je helemaal niks aan heb ze wist het niet hij lag nog bij de reperateur. 2 weken later werd ik gebeld dat hij dan klaar was viel me mee omdat ik al in me achterhoofd op 10 weken had gerekend. Nu heb ik donderdag me telefoon terug gehad en er zat een nieuw schermpje in en WEER 30 euro eigen risico betaald. Maar ik kwam er achter dat het schermpje er niet goed in zat en dat de linker kan van het scherm niet werkte op sommige plekken (reageerde niet) ik heb een filmpje ervan op you tube gezet en de foto bij gevoegd. ik merk ook dat de telefoon trager is dan dat hij was ik weet niet wat er mee gebeurt is ik weet niet wat ze al die tijd met die telefoon hebben gedaan. Mijn vriendin heeft ook een sensation en die is veel sneller en soepeler. Nu word hij morgen ochtend tussen 8 en 12 WEER opgehaald de wachtijd met bellen was dit keer maar 15 min !!!
kortom ik ben er wel een beetje klaar mee met zo een verzekering bij Pro assist schiet je niks op er moet geld bij ipv dat je er voordeel van heb het is dus goedkoper om een nokia van 30 euro te kopen en dan 4 maanden daarmee doen totdat je weer een ander toestel kan kiesen of meteen een nieuwe simlock vrije kopen. dat is goedkoper dan dit en je heb je nieuwe tel meteen !! ik heb hierdoor hooge telefoon kosten gehad en ook me eigen dood geergerd en nog steeds! En nu kan ik weer weet ik veel hoelang wachten. Inmiddels mag ik alweer een nieuwe telefoon uitkiezen van me provider dus ik heb hier totaal niks aan gehad !!
Mijn tip NOOIT NAAR PRO ASSIST GAAN

http://www.youtube.com/watch?v=e1V1wZwghMc
http://www.youtube.com/watch?v=g-Mck81ak5o
Word vervolgd