LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalando

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Jolijn »

witte angora schreef:
Wie kan ons helpen
Niemand. Het is jullie woord tegen dat van hun. Maar aangezien jullie degene zijn die iets terug gestuurd hebben, zijn jullie degene die verantwoordelijk zijn voor het aankomen, zeg maar. Zelfs al zou de postbode een artikel gejat hebben. Want wie zegt dat er bij Zalando een artikel verdwenen is?
Dat zou dan alleen kunnen als je iets van Zalando ontvangt.
Als je twee broeken hebt besteld, zeggen dat er maar 1 is aangekomen. Ook al zit er een bon bij waarop twee broeken staan, beweren 'er zat er echt maar 1 in'.

Boekweit
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:10

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Boekweit »

Nou beste mensen 1 tip voordat u iets besteld bij zalando
ALS JE IETS TERUGSTUURD NAAR ZALANDO , DOE HET AANGETEKEND EN LAAT ERBIJ VERMELDEN DAT ER ZOVEEL ARTIKELEN IN DE DOOS ZITTEN .

OOK DE RECHTSVERKLARING IS BIJ HUN ZOGENAAMD ZOEKGERAAKT DUS STUUR DIE OOK AANGETEKEND OP

Kosten dus terugsturen 6,96 + 6,95 = 13,90 hoezo gratis retour pff

Voor ons te laat maar laat het voor uw een waarschuwing zijn , u heeft zo een incassobureau achter u aan .
Klantvriendelijkheid van zalando is er niet , ze schuiven alle verantwoordelijkheid op de klant af

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik ben eens benieuwd wanneer zalando ook een webcare gaat oprichten.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Jolijn »


Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Boekweit schreef:Voor ons te laat maar laat het voor uw een waarschuwing zijn , u heeft zo een incassobureau achter u aan .
Klantvriendelijkheid van zalando is er niet , ze schuiven alle verantwoordelijkheid op de klant af
Schrale troost: u bent niet de enige
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=108400

Boekweit
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:10

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Boekweit »

Nee heb het gelezen en gereageerd .
Op shoppingervaring staan nog meer van soortgelijke verhalen , dus wij zijn inderdaad niet de enigen .

Wie eist bewijst negeren hun , ze zeggen dat je er zelf voor verantwoordelijk bent pff

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Jolijn »

Maar jouw verantwoordelijkheid houdt op als het bij Zalando binnen is. Jij kunt niet verantwoordelijk worden gehouden voor wat de medewerkers van Zalando met binnen gekomen retour zendingen doet.
Dat zou ik ze nog maar eens schriftelijk onder de neus wrijven.
Deze truc heeft Wehkamp nog nooit bij me geflikt.

Boekweit
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:10

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Boekweit »

Helaas Jolijn , dat hebben we ze al meer dan eens duidelijk gemaakt per mail , dat wij toch echt de 2 artikelen in de doos hebben gedaan en goed dichtgeplakt , maar ze blijven maar herhalen dat hun er niets aan kunnen doen , zo heel irritant

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Jolijn »

Dat kunnen ze zeker wel, maar dat willen ze niet.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Jolijn schreef:Jij kunt niet verantwoordelijk worden gehouden voor wat de medewerkers van Zalando met binnen gekomen retour zendingen doet.
Gezien het gegeven dat er meer klachten over zijn over hetzelfde probleem, gaat er in ieder geval wel iets goed mis bij deze toko. Ik had er nog nooit besteld maar deze dingen zijn voor mij wel aanleiding dat vooral niet te doen voorlopig.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Emmy75 schreef:Ik had er nog nooit besteld maar deze dingen zijn voor mij wel aanleiding dat vooral niet te doen voorlopig.
Die ***reclames van ze was voor ons al aanleiding genoeg.
Het feit dat er misstanden zijn met retourzendingen is alleen maar reden te meer om dit ballenbedrijf te mijden.

Boekweit
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:10

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Boekweit »

Wat ik het irritantse vind is dat die dames die de telefoon opnemen geen enkele kennis van zaken hebben en vast blijven houden dat ze niets voor ons kunnen doen , niet kunnen doorverbinden naar een manager of direktie en als je erop aandringt er op te staan een manager te spreken , zeggen ze sorry mevrouw wij kunnen u niet helpen en verbreek de verbinding nu en dan gooien ze de hoorn erop , nou als ik zulk personeel in dienst had wist ik het wel

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@Guardian72,
Die baggerreclame was inderdaad de reden dat ik er nog nooit besteld had, maarja dat soort dingen vergeet ik meestal wat sneller. Deze misstanden blijven me doorgaans wat beter bij. Dus ik zal dat bedrijf nog wel een poosje blijven vermijden.

@boekweit,
Om uw klacht gehoord te krijgen, moet u denk ik de klanten(non)service zien te doorbreken. Mogelijk hebben zij ook alleen maar instructies dat ze niets mogen. Probeer eens een klacht in te dienen via de mail of een brief te sturen naar de directie of een bericht achter te laten via de hyves pagina. http://zalandohyves.hyves.nl/

Of alle opties tegelijkertijd.

Boekweit
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 sep 2005 11:10

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Boekweit »

Bedankt Emmy , heb een krabbel gestuurd en zal maandag een brief naar de direktie faxen , zodat ik zeker weet dat die wel aan komt

Gesloten