LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.kameradvertenties.com PAS OP!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
guerrillas

Re: www.kameradvertenties.com PAS OP!

Ongelezen bericht door guerrillas »

Wat een oplichterij al die kamersites!!!

Ik ben al enige tijd lid van kamernet.nl en sommige advertenties zijn zo nep als wat. Teksten die zo uit Google translate komen en foto's die van makelaars websites komen. als je google earth er bij pakt zie je helemaal dat het niet klopt.

meerdere malen heb ik kamernet hier op gewezen, maar nooit een reactie.

vorige week er toch weer ingetrapt en reactietegoed gekocht. bij betaling zie je dat kamernet inmiddels van Direct wonen is. Toen had ik al spijt.

Toch gereageerd op de advertentie a 2 euro.

Ik heb net via kamernet.nl een bericht gehad. Door omstandigheden kan er alleen op de woning gereageerd worden via kameradvertenties.com of ik daar ook maar weer lid wil worden.

Heet ik gekke henkie?

Wie pakt dit aan?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een goede en slimme school waarschuwde reeds in de hoogste klassen voor dit soort firma's.

De VMBO 4 HAVO 5 en VWO 6 kreeg bij ons in regio elk jaar een waarschuwing voor dit soort bedrijven en de manier om tijdig een kamer te vinden.
Dus bij examen eind Mei reeds gaan zoeken want dan komen er veel leeg die geslaagd zijn.
Dus zoek Eind Mei / Begin Juni want dan zijn er voldoende goede en betaalbare kamers.

Een alternatief is appartement kopen met meerdere studenten en daar samen een aantal jaren wonen en na studie verkopen.
Dat is net zo voordelig en je hebt meestal mede studenten die bij de VWO al vaak 4 jaren na de brug klassen in jou omgeving zaten, soms 6 jaren dus je weet met wie je ging wonen.
Een 2 kamers met 3 stapel bedden en je woont zo met 6 personen erg voordelig hoewel het met 4 beter zou zijn.
Ook het Internet is dan gezamenlijk geregeld dus betaalbaar.

Shoegal1989

Ongelezen bericht door Shoegal1989 »

Dag iedereen, hier nog een naïeveling... Ik heb me vandaag in mijn driftige 'ik zoek een kamer in Amsterdam'-bui ook laten inschrijven bij kameradvertenties.com; na het zien van een geweldige advertentie... Slim als ik ben, ga ik pas checken of het wel een frisse zaak is, nadat ik me heb ingeschreven. Dit schijnt dus totaal geen frisse zaak te zijn, dus ik heb me meteen weer afgemeld. Waarop ik dit e-mailtje van ze kreeg:

"Geachte Mevr. XXX,

Uw profiel is verwijderd. De eindafrekening zal worden opgemaakt. Deze zal binnen enkele dagen worden uitgevoerd. Hoogachtend, "

Eindafrekening? Wat staat me nu nog te wachten? Op de website staat dat je per advertentie 1,50 moet betalen en dat je minimaal 14 dagen ingeschreven blijft staan bij deze advertentiesite. Je kan maximaal 3 advertenties per dag krijgen, dus dat zou betekenen 4,50 per dag. Dat zou je dus in die twee week 4,50 x 14=63 euro kosten... Ik hoor iedereen hier over bedragen van boven de 100 euro of meer (!), maar hebben jullie die 63 euro ook netjes betaald? Heeft het zin om die 63 euro te betalen? In principe, zouden ze me niks kunnen maken als ik dit gewoon betaal toch? Ik vind het zonde van m'n geld, maar ik vind het nog erger als dit bedrag verhoogt gaat worden... Dus wat te doen? Gewoon netjes deze 63 euro gaan betalen? Of moet ik hun rekening laten blokkeren en niks doen, met kans op verhoogde bedragen... I don't know!

Ik hoop dat jullie advies hebben! Bedankt alvast! X

guerrillas

Ongelezen bericht door guerrillas »

volgens mij heb je bij wet een aantal dagen bedenktijd. Je mag dan gewoon opzeggen en hoeft niet te betalen. rekening blokkeren en aangifte doen als ze incasso op je afsturen.

Jonar

Ongelezen bericht door Jonar »

Wat moet je doen als je er al voor aangemeld bent en er steeds €15,- van je rekening word geschreven? Hoe kan je dit stop zetten?
Ik heb het nu terug geboekt, maar gaat dit dan iedere maand zo door?
Please help me!

Gesloten