LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De beuk erin !!!!!!!!
De beuk erin !!!!!!!!
Ik wordt doodziek van alle ellende die ons bereikt over dit forum.
Ik ben al stapelgek van mijn eigen DEXIA-ellende.
Ik overweeg om van het kantoorpand van DEXIA te springen met een bord om mijn nek. DIT IS DE EERSTE DEXIA dode.
Misschien wordt Nederland en de politiek dan wakker.
Ik heb er dan niets meer aan !!!!!
DREAM
Ik ben al stapelgek van mijn eigen DEXIA-ellende.
Ik overweeg om van het kantoorpand van DEXIA te springen met een bord om mijn nek. DIT IS DE EERSTE DEXIA dode.
Misschien wordt Nederland en de politiek dan wakker.
Ik heb er dan niets meer aan !!!!!
DREAM
-
Re: De beuk erin !!!!!!!!
Mailt u me eens “dream” dan kan ik eens bekijken of ik nog wat voor u kan betekenen.
Mail: [email protected]
m.v.g. justice man
Mail: [email protected]
m.v.g. justice man
Lijkt me niet zo'n goed plan DREAM!!!
Zo kun je natuurlijk ook in het nieuws komen, en ons issue in heel Nederland onder de aandacht brengen.
Maar ik neem aan dat niemand op dit forum daar gelukkig mee kan zijn.
Kom op DREAM, vecht voor je zaak, en laat je kop niet hangen.
Groet, Hans
Zo kun je natuurlijk ook in het nieuws komen, en ons issue in heel Nederland onder de aandacht brengen.
Maar ik neem aan dat niemand op dit forum daar gelukkig mee kan zijn.
Kom op DREAM, vecht voor je zaak, en laat je kop niet hangen.
Groet, Hans
-
Een forum dient ervoor in het openbaar zaken te bespreken. Ook het [openbaar] geven van tips, links etc kan hierbij horen.
Elk forumlid die mogelijk vanuit goede intenties zijn hulp aanbiedt buiten dit forum om moet men dan ook niet serieus nemen en wat mij betreft bannen van dit forum. Er zijn voldoende voorbeelden hiervan te vinden bij de verschillende topics.
QM
Elk forumlid die mogelijk vanuit goede intenties zijn hulp aanbiedt buiten dit forum om moet men dan ook niet serieus nemen en wat mij betreft bannen van dit forum. Er zijn voldoende voorbeelden hiervan te vinden bij de verschillende topics.
QM
-
"Dit forum werd mede mogelijk gemaakt door de justice man"
QM
QM
Wanneer stopt dit gezeur nu eens eindelijk ??
-
Precies hoe ik al over “Quasi-modo” en “rust” denk Chris!
Domme uitspraken en negatief zijn tot in de puntjes, maar zelf eens wat zinnigs mededelen ho maar.
m.v.g. justice man
Domme uitspraken en negatief zijn tot in de puntjes, maar zelf eens wat zinnigs mededelen ho maar.
m.v.g. justice man
-
Beste Quasi-Modo,
Je schrijft: Elk forumlid die mogelijk vanuit goede intenties zijn hulp aanbiedt buiten dit forum om moet men dan ook niet serieus nemen en wat mij betreft bannen van dit forum.
Hiermee zeg je dat iedere jurist, advocaat, medewerker van een belangenvereniging inzake effectenlease (zoals Pay-back, Leaseverlies etc. gebanned moet worden.
Want allen verrichten buiten het forum om (tegen betaling) diensten voor haar cliënten.
Ik ben van mening dat ze juist mensen die de grootste lulkoek verkondigen zoals u eens een tijdje buiten moeten sluiten!
m.v.g. justice man
Je schrijft: Elk forumlid die mogelijk vanuit goede intenties zijn hulp aanbiedt buiten dit forum om moet men dan ook niet serieus nemen en wat mij betreft bannen van dit forum.
Hiermee zeg je dat iedere jurist, advocaat, medewerker van een belangenvereniging inzake effectenlease (zoals Pay-back, Leaseverlies etc. gebanned moet worden.
Want allen verrichten buiten het forum om (tegen betaling) diensten voor haar cliënten.
Ik ben van mening dat ze juist mensen die de grootste lulkoek verkondigen zoals u eens een tijdje buiten moeten sluiten!
m.v.g. justice man
-
Beter een afwijkende mening, al dan niet negatief, dan de schijn tegen hebben van een profiteur van andermans financiele problemen. Het is maar waar je je prioriteiten legt.
QM
QM
-
Zo kan je het ook lezen 007. Alleen voor jouw een verduidelijking van wat er al staat: ik verzet me tegen reclame-uitingen op dit forum. Buiten het forum om vind ik alles best en elk initiatief uitstekend. Daar is dit forum echter niet voor.
QM
QM
eens met quasi,
Als je die zogenaamde kennis van de materie bezit maak ons er dan deelgenoot van en zet die brieven hier op het forum, bij pay back staan trouwens genoeg brieven die je kan sturen, kost je niets.
007 wil er beter van worden over de rug van medegedupeerden.
Hoe diep kan je zinken, eerst van die vervelend polls op het forum zetten en als hij de antwoorden heeft komt de aap uit de mouw, misselijk gewoon.
Als je die zogenaamde kennis van de materie bezit maak ons er dan deelgenoot van en zet die brieven hier op het forum, bij pay back staan trouwens genoeg brieven die je kan sturen, kost je niets.
007 wil er beter van worden over de rug van medegedupeerden.
Hoe diep kan je zinken, eerst van die vervelend polls op het forum zetten en als hij de antwoorden heeft komt de aap uit de mouw, misselijk gewoon.