LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PLAYSTATION 3 8x kapot, van sony kan ik de pot op!!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

PLAYSTATION 3 8x kapot, van sony kan ik de pot op!!

Ongelezen bericht door Blueface »

Beste mensen,

Ik heb op 31 mei 2007 een ps3 60gb gekocht. Ik heb onlangs nog op 14 januari 2011 een ps3 slim 160GB gekocht. Dus totaal 2 ps3's in bezit. Slim model mag ik niet over klagen werkt prima tot nu toe. Dan de 60GB hier heb ik een en al ellende mee gehad. Medio 2008 ging hij voor het eerst kapot. De lens had het begeven. Ik had het apparaat open gemaakt en sloopte per ongeluk een kabeltje op het moederbord. Kon niet meer gemaakt worden. Dus opgestuurd naar sony. Moest terecht 200 euro betalen voor vervangend model. Gedaan, moest 6 weken wachten op de nieuwe. Kreeg hem binnen, gelijk de ylod. (start niet meer op). Gelijk retour gemeld, 8 weken later andere binnen gekregen. Wel de 60GB. Tot april 2011, de ylod trad weer op. Sony 150 euro betaald. 6 mei gereviseerd model gekregen. Heeft het 1 dag gedaan. Terug gestuurd. Op 16 mei gereviseerd model gekregen. Deze heeft het 3 weken gedaan. Ik had toen 5 ps3's op mijn account staan(inclusief de slim).5 is het maximale aantal op een account. Weer opgestuurd. OP 23 juni gereviseerd model gekregen. Account gereset zoda ik weer mijn ps3's kon activeren. Deze ps3 heeft het 1 maand gedaan. Weer opgestuurd. 20 juli Weer gereviseerd model gekregen. Nummer 7 dus. Deze heeft op 30 november de geest gegeven. Weer de ylod. Je raad het al hele discussie met helpdesk wat ik er mee deed en dergelijke. Weer opgestuurd. 7 december een vervangend gerevisseerd model gekregen. Proberen de activeren op het account. Sinds 18 november mag je nog maar 2 ps3's geactiveerd hebben. Dus kon niet. Ik netjes gevraagd of de dan die kapotte ps3 va 30 november wilde deactiveren. Ik kan zelf niet via de website deactiveren, want dit is dus pas gebeurd. Weer gebeld met helpdesk. Hebben ze dus mij slim per ongeluk gedeactiveerd. Leidinggevende wilde niets doen, ondanks zijn fout! Ik kan ze nu allebei niet activeren, want te vaak geactiveerd. Moet nu dus 1 week wachten en dan kan ik er 1 activeren. Andere dus volgend jaar mei. Belachelijk dus! Nu zeggen ze dat het mijn schuld is. Ja, ja, ik vraag erom dat 8 ps3's kapot gaan. Ze vinden mij dus nu heel vervelend bij de helpdesk. Dus wat ik er mee wil zeggen, blijf heel ver van dit *** bedrijf vandaan, want voor hun fouten draai jij op! Leidinggevende wil dus ook niet aan de telefoon komen. Wat een lafbek. Ik heb dus een jurist ingeschakeld en die vond deze gang van zaken belachelijk. Ik heb wel een aantal spellen gekregen voor de kappotte ps3's. Wat vinden jullie? Ik heb nu dus geen toegang tot mijn aan gekochte online dingen van ruim 100 euro. NOOIT, maar dan ook NOOIT meer sony voor mij!
Laatst gewijzigd door Blueface op 20 dec 2011 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

Re: PLAYSTATION 3 8x kapot, van sony kan ik de pot op!!

Ongelezen bericht door Blueface »

trappist schreef:ga een baan zoeken :)
Ik weet niet waar je reactie op slaat, maar ik heb een prima baan. Ik werk zelf namelijk zelf ook bij een klantenservice van een winkel. Dus ik weet wel hoe het hoort!

Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

Re: PLAYSTATION 3 8x kapot, van sony kan ik de pot op!!

Ongelezen bericht door Blueface »

53o schreef:Als je het tijdens een discussie met Sony ook niet voor elkaar krijgt om af en toe een enter toets te gebruiken dan kan ik begrijpen dan zij niet erg welwillend zijn.

Serieus, om OP te lezen hier moet je bij voorbaat een Ibruprofen innemen.
Ja, sorry. Hier heb je gelijk in. Sony heb ik gelukkig altijd telefonisch te woord gestaan.

Ik zal proberen om meer de enter toets te gebruiken.

Gesloten