Girodmedical zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met deze webwinkel?
mijn ervaringen zijn: ik heb enkele maanden geleden een bestelling bij dit bedrijf geplaatst(ter waarde van 75 euro)na 2 maanden heb ik de bestelling geannuleerd
omdat ze nog steeds niet konden leveren.
nu zit ik al weer 6 weken op mijn geld te wachten
als je met het bedrijf belt krijg een Engels sprekende meneer aan de lijn die belooft dat het geld binnen 2 dagen op je rekening staat
op e-mail word niet gereageerd
al met al nog steeds geen geld terug
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Girodmedical
-
Re: Girodmedical
Ja ------>zie consumentenbondforum en ik heb hier net als jij een bericht geplaatst over girodmedical!!!!
Als je girodmedical googeled kom je helemaal niet bij jouw berichtje daar kwam ik pas via girodmedical en facebook samen te googelen bij terecht.
Ik ben ook benieuwd of er nog mensen zijn met deze ervaring.
m.v.g. Monique
Als je girodmedical googeled kom je helemaal niet bij jouw berichtje daar kwam ik pas via girodmedical en facebook samen te googelen bij terecht.
Ik ben ook benieuwd of er nog mensen zijn met deze ervaring.
m.v.g. Monique
-
Hallo, ook ik heb 17 oktober jongstleden een bestelling geplaatst bij girodmedical een webwinkel voor verpleegkundige materialen. Ziet er allemaal mooi uit.
Nu beloofden ze dat de bestelling binnen 17 dagen geleverd zouden worden.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. (24dagen)
Ik heb geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met een 020-nummer, maar krijg tot 2x toe een krakerig muziekje omdat het zo druk zou zijn.
Ook heb ik 2 emails gestuurd zonder daar tot nog toe een antwoord op te hebben gehad.
Nu wil ik de bestelling annuleren,maar zie daartoe geen mogelijkheid via de site.
Ik wil andere mogelijke kopers laten weten dat dit geen goede webwinkel is naar aanleiding van mijn ervaring.
Ik heb maar 1 persoon gevonden tot nog toe met dezelfde ervaring, zijn er nog mensen met deze ervaring?
m.v.g. Monique
Nu beloofden ze dat de bestelling binnen 17 dagen geleverd zouden worden.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. (24dagen)
Ik heb geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met een 020-nummer, maar krijg tot 2x toe een krakerig muziekje omdat het zo druk zou zijn.
Ook heb ik 2 emails gestuurd zonder daar tot nog toe een antwoord op te hebben gehad.
Nu wil ik de bestelling annuleren,maar zie daartoe geen mogelijkheid via de site.
Ik wil andere mogelijke kopers laten weten dat dit geen goede webwinkel is naar aanleiding van mijn ervaring.
Ik heb maar 1 persoon gevonden tot nog toe met dezelfde ervaring, zijn er nog mensen met deze ervaring?
m.v.g. Monique
nog steeds geen geld terug
-
Hoi,
Ik heb een claim ingediend bij paypal en ik heb de claim gewonnen dus ik ben reuzebenieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg.
Het duurt altijd een maand voor iets wordt afgeschreven dus zal het ook wel weer een maand duren voor het weer wordt bijgeschreven, ik wacht het maar even af.
Ik heb trouwens de helft van mijn bestelling uiteindelijk toch nog ontvangen en per direct weer terug gestuurd. Er zat niks geen brief in de doos met hoe of wat om het terug te sturen, echt gek. Raar bedrijf
Ik heb een claim ingediend bij paypal en ik heb de claim gewonnen dus ik ben reuzebenieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg.
Het duurt altijd een maand voor iets wordt afgeschreven dus zal het ook wel weer een maand duren voor het weer wordt bijgeschreven, ik wacht het maar even af.
Ik heb trouwens de helft van mijn bestelling uiteindelijk toch nog ontvangen en per direct weer terug gestuurd. Er zat niks geen brief in de doos met hoe of wat om het terug te sturen, echt gek. Raar bedrijf
Ik heb ook slechte ervaringen. De bestelling is 25-11-2011 gedaan en nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ingesprektoon) en op mails reageren ze niet. Ik heb Paypal gevraagd het betaalde bedrag terug te boeken. Hopelijk lukt dat.
Volgens mij zijn het fraudeurs!
Volgens mij zijn het fraudeurs!