LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online / T-mobile internet Waardeloos
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 09 sep 2009 10:21
Online / T-mobile internet Waardeloos
Hey,
Recentelijk heb ik na een telefoongesprek van een aardige verkoper:
- mijn abonnement verlengt (met een jaar)
- internetsnelheid ging omhoog
- zij nemen mijn 'vaste lijn' over, dat zouden zij regelen
- waardoor in totaal mijn maandelijkse kosten omlaag zouden gaan (kosten per minuut bellen was wel meer volgens mij)
Nu een paar maanden later blijkt:
- kortingen zijn niet goed verrekend, dus betaal te veel. Dit is zo complex dat zelfs de medewerker aan de lijn er niet uit kwam
- ze hebben nooit de lijn overgenomen, met als gevolg dat ik dubbele vastelijnkosten heb (aan kpn en online) en dat ik dus gewoon NIET bereikbaar ben geweest. Nu bellen niet vaak mensen op die lijn, maar ongetwijfeld ben ik hierdoor een paar aanvragen voor opdachten misgelopen
- na een uur bellen is er NIETS opgelost, ik kan een klachtenbrief sturen, op de vraag om dat per e-mail te doen werd aangegeven dat dat niet kon... Eveneens kon de medewerker zijn afspraken niet aan mij bevestigen
Wat een waardeloze 'klantenservice'
Sandra
Recentelijk heb ik na een telefoongesprek van een aardige verkoper:
- mijn abonnement verlengt (met een jaar)
- internetsnelheid ging omhoog
- zij nemen mijn 'vaste lijn' over, dat zouden zij regelen
- waardoor in totaal mijn maandelijkse kosten omlaag zouden gaan (kosten per minuut bellen was wel meer volgens mij)
Nu een paar maanden later blijkt:
- kortingen zijn niet goed verrekend, dus betaal te veel. Dit is zo complex dat zelfs de medewerker aan de lijn er niet uit kwam
- ze hebben nooit de lijn overgenomen, met als gevolg dat ik dubbele vastelijnkosten heb (aan kpn en online) en dat ik dus gewoon NIET bereikbaar ben geweest. Nu bellen niet vaak mensen op die lijn, maar ongetwijfeld ben ik hierdoor een paar aanvragen voor opdachten misgelopen
- na een uur bellen is er NIETS opgelost, ik kan een klachtenbrief sturen, op de vraag om dat per e-mail te doen werd aangegeven dat dat niet kon... Eveneens kon de medewerker zijn afspraken niet aan mij bevestigen
Wat een waardeloze 'klantenservice'
Sandra
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
wat u bevestigd heeft gekregen in de bevestigingsbrief is altijd lijdend.
dat betekend dat online hoe ze het doen doen ze het maar u dat bedrag in rekening moeten brengen (wel met redelijkheid dus als door een typfout 3-1 voor 3 euro per maand staat klopt dit natuurlijk niet)
een klachtenbrief kan ook per email met het contactformulier van de website. dan word het doorgezet naar de juiste afdeling en word u gebeld
dat betekend dat online hoe ze het doen doen ze het maar u dat bedrag in rekening moeten brengen (wel met redelijkheid dus als door een typfout 3-1 voor 3 euro per maand staat klopt dit natuurlijk niet)
een klachtenbrief kan ook per email met het contactformulier van de website. dan word het doorgezet naar de juiste afdeling en word u gebeld
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
@bibbelberry,
Ik weet niet wie je echt bent, maar ik denk dat ik even een berichtje naar de klachten afdeling van online ga sturen met de vermelding dat er een medewerker op tros radar aan het posten is wie absoluut geen zakelijke manier van typen hanteert.
Jouw manier van typen - zeker als medewerker van - stoort mij mateloos. Als je dan jezelf als medewerker van online profileert, zorg dan ook dat je manier van typen professioneel en zakelijk is.
Nu zet je online alleen nog maar in een slechter daglicht.
Ik weet niet wie je echt bent, maar ik denk dat ik even een berichtje naar de klachten afdeling van online ga sturen met de vermelding dat er een medewerker op tros radar aan het posten is wie absoluut geen zakelijke manier van typen hanteert.
Jouw manier van typen - zeker als medewerker van - stoort mij mateloos. Als je dan jezelf als medewerker van online profileert, zorg dan ook dat je manier van typen professioneel en zakelijk is.
Nu zet je online alleen nog maar in een slechter daglicht.
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 05 dec 2011 21:22
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
nogmaals ik typ niet vanuit online ik probeer mensen alleen maar een steuntje in de rug te geven om het juiste pad in de eindeloze regels te vinden.
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
@ bibbelberry
Wellicht is het goed bedoeld advies van je. Maar zoals je al in enkele reakties hebt kunnen lezen: het wordt totaal niet gewaardeerd en men ergert zich eraan.
Het enige dat mij enorm stoort is foutieve typstijl. Of tiepsteil. Je weet wel, zoals je de knopjes op je toestenbort indrukd komen ze tefoorsgein op het voorem. Nah!
Duidelijker kan ik het niet maken, makkelijker ook niet.
Wellicht is het goed bedoeld advies van je. Maar zoals je al in enkele reakties hebt kunnen lezen: het wordt totaal niet gewaardeerd en men ergert zich eraan.
Het enige dat mij enorm stoort is foutieve typstijl. Of tiepsteil. Je weet wel, zoals je de knopjes op je toestenbort indrukd komen ze tefoorsgein op het voorem. Nah!
Duidelijker kan ik het niet maken, makkelijker ook niet.
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
Weet niet wie jij met men bedoelt maar er zijn ook mensen die zich niet storen aan iemand die oprecht goed advies probeert te geven. Dus wellicht dat je even de moeite kan nemen om door de schrijfstijl heen te kijken en bibbelberry op inhoud te beoordelen.devious schreef:@ bibbelberry
Wellicht is het goed bedoeld advies van je. Maar zoals je al in enkele reakties hebt kunnen lezen: het wordt totaal niet gewaardeerd en men ergert zich eraan.
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
@ smartjean
Vooropgesteld dàt Bibbelberry ook inderdaad bij de internetprovider werkt hoort ze heel goed te weten dat prive-acties zijn verboden voor medewerkers.
Worst-case scenario: iedereen meldt zich bij haar met een probleem waardoor het het hele proces van de Klantenservice op zijn gat ligt. Ik gun iedereen gratis advies, da's het punt niet. Maar problemen moeten bij het bedrijf worden aangemeld en niet bij een medewerker die iedereen in zijn/haar prive-tijd "even" helpt. Daar wordt die persoon niet voor betaald en die verantwoording mag ook niet door die persoon worden gedragen. Veel regels zijn er om tussendoor te lezen, maar soms moeten dingen gaan zoals het hoort.
En wat nu als die persoon het probleem NIET krijgt opgelost? Dan staan er straks echt hele boze mensen aan de deur en wat dan? Dan is er een probleem bij. Politie-mensen zie je ook niet prive hier mensen assisteren, en dat had dan wel handig geweest. Anarchie...daar bereik je niets mee in een samenleving.
Vooropgesteld dàt Bibbelberry ook inderdaad bij de internetprovider werkt hoort ze heel goed te weten dat prive-acties zijn verboden voor medewerkers.
Worst-case scenario: iedereen meldt zich bij haar met een probleem waardoor het het hele proces van de Klantenservice op zijn gat ligt. Ik gun iedereen gratis advies, da's het punt niet. Maar problemen moeten bij het bedrijf worden aangemeld en niet bij een medewerker die iedereen in zijn/haar prive-tijd "even" helpt. Daar wordt die persoon niet voor betaald en die verantwoording mag ook niet door die persoon worden gedragen. Veel regels zijn er om tussendoor te lezen, maar soms moeten dingen gaan zoals het hoort.
En wat nu als die persoon het probleem NIET krijgt opgelost? Dan staan er straks echt hele boze mensen aan de deur en wat dan? Dan is er een probleem bij. Politie-mensen zie je ook niet prive hier mensen assisteren, en dat had dan wel handig geweest. Anarchie...daar bereik je niets mee in een samenleving.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 09 sep 2009 10:21
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
En het wordt NOG erger, even samenvattend:
- na een gesprek met verkoper van T-mobile besproken dat het telefoonabo wat nu bij KPN loopt overgenomen wordt door T-mobile, waardoor mijn kosten omlaag gaan.
Wat is er gebeurd:
- korting is verkeerd verrekend
- T-mobile is vergeten het abonnement op te zeggen, waardoor ik verschillende gesprekken gemist heb en dubbele kosten betaald heb
- Na ruim 10 keer bellen, twitteren en mailen is uiteindelijk ca. €20 teruggestort. Als ik de kosten van het bellen en opsturen van brieven eraf haal blijft er natuurlijk nauwelijks iets over
Maar NU blijkt dat ik een boete van bijna €100 heb van KPN omdat het abonnement nog langer doorliep! Dit alles terwijl Tmobile had aangegeven het contract over te nemen... Moet ik weer van voor af aan beginnen! Dat wordt weer 10x bellen, tweeten, etc en steeds maar weer van die vervelende medewerkers aan de lijn krijgen! Ik baal enorm, ze beloven van alles, maar regelen NIET (en zelfs dat regelen ze nog verkeerd)
Rest mij het advies! STAP NOOIT OVER NAAR T-MOBILE!
ps. Als er hier een medewerker meeleest, neem maar contact op via @dickiedik op twitter en los het op!
- na een gesprek met verkoper van T-mobile besproken dat het telefoonabo wat nu bij KPN loopt overgenomen wordt door T-mobile, waardoor mijn kosten omlaag gaan.
Wat is er gebeurd:
- korting is verkeerd verrekend
- T-mobile is vergeten het abonnement op te zeggen, waardoor ik verschillende gesprekken gemist heb en dubbele kosten betaald heb
- Na ruim 10 keer bellen, twitteren en mailen is uiteindelijk ca. €20 teruggestort. Als ik de kosten van het bellen en opsturen van brieven eraf haal blijft er natuurlijk nauwelijks iets over
Maar NU blijkt dat ik een boete van bijna €100 heb van KPN omdat het abonnement nog langer doorliep! Dit alles terwijl Tmobile had aangegeven het contract over te nemen... Moet ik weer van voor af aan beginnen! Dat wordt weer 10x bellen, tweeten, etc en steeds maar weer van die vervelende medewerkers aan de lijn krijgen! Ik baal enorm, ze beloven van alles, maar regelen NIET (en zelfs dat regelen ze nog verkeerd)
Rest mij het advies! STAP NOOIT OVER NAAR T-MOBILE!
ps. Als er hier een medewerker meeleest, neem maar contact op via @dickiedik op twitter en los het op!
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
waarom zeg je die dan ook niet gewoon zelf op, er worden zo vaak fouten door providers gemaakt over dit , jammer.( zonde van je geld)Maar NU blijkt dat ik een boete van bijna €100 heb van KPN omdat het abonnement nog langer doorliep! Dit alles terwijl Tmobile had aangegeven het contract over te nemen...
-
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
Of in mijn geval, de overstapservice kiezen maar zelf controleren door met de partij contact op te nemen en te vragen of de provider x ze al heeft gemeld dat ik het contract wil opzeggen omdat ik van provider y naar provider x gaat. In mijn geval was ik blij dat ik dat deed, online lag dus te slapen en zat bijna aan 2 contracten vast.....ciske schreef:waarom zeg je die dan ook niet gewoon zelf op, er worden zo vaak fouten door providers gemaakt over dit , jammer.( zonde van je geld)Maar NU blijkt dat ik een boete van bijna €100 heb van KPN omdat het abonnement nog langer doorliep! Dit alles terwijl Tmobile had aangegeven het contract over te nemen...
Blindelings er van uit gaan dat het geregeld wordt is niet handig. Er zijn te veel factoren waardoor iets misloopt of mis kan gaan.
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
kun je tegenwoordig ook met TMobile/Online twitteren?
-
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
zou zomaar kunnen, tele2 zit ook op twitter bijvoorbeeld
Re: Online / T-mobile internet Waardeloos
TMob/Online twittert dus niet..
Overigens is een overstapservice niet meer dan een opzegging per datum einde contract. Kun je wel je nieuwe provider de schuld geven, maar dat is niet correct. Nieuwe provider neemt geen contract over, alhoewel mensen dat wel denken.
Overigens is een overstapservice niet meer dan een opzegging per datum einde contract. Kun je wel je nieuwe provider de schuld geven, maar dat is niet correct. Nieuwe provider neemt geen contract over, alhoewel mensen dat wel denken.