wobje schreef:Stuur je wel een contact formulier naar de juiste afdeling?
> klacht > verzekering - moet toch genoeg zijn.
wobje schreef:Want via de site kan je naar verschillende afdelingen een contactformulier zenden.
Je moet echt voor de optie verzekeringen kiezen en niet de ledenadministratie.
Dit is tot 2x toe gedaan.
wobje schreef:Ik heb zelf gisteren de ANWB gemaild naar
verzekeringen@anwb.nl (dit e-mail adres staat onderop alle brieven over verzekeringen) en heb vandaag al een reactie terug.
Okay - de eerste poging naar dit adres gaf een bounce melding (address unknown) - vandaar naar het contact formulier.
wobje schreef:Tip: bel gewoon even. Dan heb je het binnen een paar minuten geregeld en als dit de eerste keer is dat betalingen niet lukken en een royement staat klaar dan kan je vaak nog wel wat regelen met maatschappijen,
Dat is nu het hele punt. Ik heb telefonisch afgesproken dat het hele bedrag in een keer op 15/12 betaald zou zijn (wat ook volgens afspraak gebeurd is) na uitleg van mijn situatie. De dame aan de telefoon gaf mij te kennen dat het geen probleem zou zijn. Omdat ANWB deze afspraak eenzijdig gewijzigd heeft - betekent dit voor mij : Men wil OF de afspraken niet nakomen, OF men heeft gelogen aan de telefoon toen mijn voorstel geaccepteerd werd.
Omdat ik GEEN bewijs van deze toezegging heb, want telefonisch, kan ik ze er niet aan houden. Daarom is hernieuwd telefonisch contact GEEN optie meer - daar ANWB zich, naar mij toe, als onbetrouwbaar heeft bewezen.
wobje schreef:Over de cadeaucard: Als je polis binnen 1 jaar geroyeerd wordt (door jou of door de maatschappij) dan dien je deze terug te sturen, het kan zijn dat je deze nog niet hebt ontvangen want ze hebben daar wat problemen mee gehad( dit was mijn punt ook met het mailen naar ANWB)
Heb je de bon al uitgegeven in de winkel dan dien je het terug te betalen. (zie actievoorwaarden)
Ze zullen deze dan eerst opgestuurd moeten hebben - en als deze verzonden is, zal deze eerst bezorgd moeten worden alvorens ik deze (eventueel) retour kan zenden. Ik zie ANWB er nu voor aan dat ze beweren dat ik deze wel ontvangen zou hebben.. (nog een issue.. zucht)
wobje schreef:qua aanmaningen ben ik het met de ANWB eens, als jij een afspraak hebt gemaakt om op 15-12 de achterstand te betalen dan staan ze volledig in hun recht om op 16-12 een aanmaning te versturen met daarin de tekst als de betaling niet binnen de genoemde termijn wordt betaald om het uit handen te geven aan een Incasso bureau en je alvast een royementsbevestiging te sturen.
Indien niet betaald zou zijn. Maar dat is dus juist mijn hele punt. Ik heb gebeld, ik heb een afspraak gemaakt : 15-12 word betaald (kan ik aantonen, is gebeurd).
En toch die dreigbrief de 16e met daarin "we zeggen uw verzekering op" en de daaropvolgende dreigementen met incasso, deurwaarder, en boetes.
Even voor de goede orde - dat dreigement was gedateerd 14/12, en werd 16/12 bezorgd.. Kortom - afspraak geschonden!
wobje schreef:In de voorwaarden staat dit ook vermeld lukken 2 termijnen niet dan wordt de polis geroyeerd, zeker als het een vrij nieuwe polis is.
Jazeker - maar, dan ben ik van mening dat de dame aan de telefoon dit had moeten vermelden. Aangezien mij verteld is "alles op 15/12 betalen is geen probleem" ben ik van mening dat men mij onjuist behandeld heeft.
Maar goed - ik zal het mail adres NOG eens proberen.. wie niet waagt...
Update : nou - mailadres van Wobje eens geprobeerd - en nu gaat het wel door.
Krijg echter een 'autoreply' van Unigarant...
Ben heel benieuwd of dit goed gaat komen - maar, eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in.