LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] groupon boxspring

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kaar66
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:01

groupon boxspring

Ongelezen bericht door kaar66 »

hallo allemaal

heeft er iemand een boxspring via groupon besteld via slapen online, zo ja, bevalt het bed?

groetjes

karin

aeng
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 okt 2011 22:24

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door aeng »

Ik werd gebeld dat het bed vrijdag bezorgd wordt, gelukkig, vond het wel een beetje spannend hoor, een flink bedrag wat je dan toch vooruit moet betalen.
Dus nog geen slaapervaring. Heb jij hem al wel uitgeprobeerd, ben benieuwd!

carlos1907
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:26

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door carlos1907 »

En, is de boxspring al bezorgd? Hoe bevalt ie?

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door duiner »

kaar66 schreef:hallo allemaal

heeft er iemand een boxspring via groupon besteld via slapen online, zo ja, bevalt het bed?

groetjes

karin

ah mij nooit niet.. hoe kom je er bij ?... :D :D :D :D :D

als ik een bed ga kopen, doe ik dat in een WINKEL, dat er op kan liggen , om te testen .. !!


.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door nevermind »

duiner schreef:( wat een domme vragen soms , hier ).

Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. :wink:

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door duiner »

secondadvies schreef:
duiner schreef:( wat een domme vragen soms , hier ).

Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. :wink:
waar lees je dat ?
.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door nevermind »

duiner schreef:
secondadvies schreef:
duiner schreef:( wat een domme vragen soms , hier ).

Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. :wink:
waar lees je dat ?
.

Even snel verwijderd voor mijn bericht was! :twisted: :twisted:

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door duiner »

secondadvies schreef:
duiner schreef:
secondadvies schreef:

Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. :wink:
waar lees je dat ?

Even snel verwijderd voor mijn bericht was! :twisted: :twisted:
dat is ook een dom antwoord, want ik zie niets staan, wat je beweert
.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door nevermind »

duiner schreef:
secondadvies schreef:
duiner schreef:
waar lees je dat ?

Even snel verwijderd voor mijn bericht was! :twisted: :twisted:
dat is ook een dom antwoord, want ik zie niets staan, wat je beweert
.
Dan lees mijn antwoord nog eens langzaam, misschien weet je dan, wat ik bedoel!
En vergeet jouw smiley´s niet! :lol:

aeng
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 okt 2011 22:24

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door aeng »

@Carlos,

Ja hoor, hij werd keurig bezorgd afgelopen vrijdag. Is echt niks mee, ik vind hem heel fijn liggen....en slapen... al moet je wel wennen aan een ander bed natuurlijk.

Jij hebt hem nog niet binnen? Komt vast wel goed, de bezorger had het erover dat er 1200 besteld waren en dat ze binnen 30 dagen geleverd zouden worden, elke dag rijden er 4 vrachtauto's door heel Nederland heen om de bedden te bezorgen.

carlos1907
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:26

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door carlos1907 »

Nee ik heb nog geen telefoontje gehad om een afspraak te maken. Wel een mailtje dat mijn bestelling ontvangen was en dat ze mij waarschijnlijk eind oktober / begin november zullen bellen. Ik wacht nog af, ben blij om te lezen dat het jou wel bevalt :)

Monique01
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2011 12:35

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door Monique01 »

Wij hebben op 24-09-2011 bij Groupon ook de boxspring Viktor besteld en hebben deze nu eindelijks geleverd gekregen. Hun levertijd en communicatie laat naar onze mening te wensen over.
Voor wat betreft het bed. Het ziet er netjes uit, maar heb zeker mijn vraagtekens bij de kwaliteit die ze beweren te leveren. We hebben er nu twee weken op geslapen en je merkt dat als je erop ligt dan zakt het dusdanig in dat de zijkant omhoog komt waardoor je niet goed tegen elkaar kruipen en dat vind ik persoonlijk erg storend en zeker voor een bed dat naar hun zeggen € 2.390,00 euro zou moeten kosten en elders € 2.699,00. Wij hebben de boxspring Vikotr van 2x90x200 cm. Ik ben nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.

carlos1907
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2011 14:26

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door carlos1907 »

Ik heb het bed nog steeds niet geleverd gekregen, dus ik wacht nog af. Op mail reageren ze idd erg traag en telefoontjes worden ook regelmatig niet beantwoord. Heb vorige week wel contact weten te krijgen, toen vermeldden ze mij dat ik bij de laatste groep zit en tussen 14 november en 30 november een telefoontje moet krijgen... Begin wel ongeduldig te worden nu!

Adnil1
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 sep 2011 21:32

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door Adnil1 »

Ik heb het bed begin november ontvangen, werd netjes gebeld een half uur voor aflevering. Echter, het bed heeft tot die tijd in de opslag gestaan omdat ik in een verbouwing + verhuizing zat.
Gisteren het bed eindelijk opgezet, past het hoofdbord er niet op. Volgens mij hebben ze een verkeerde, te kleine maat geleverd. Op de foto's moet het hoofdborg namelijk aan beide zijden een stuk uitsteken tov het matras, dat is nu niet het geval. Daarnaast past het gewoon niet in de metalen verbindingsstukken.
Ik heb gisteravond gemail, ben benieuwd wanneer ze reageren en of het snel opgelost wordt.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door CSM »

Je moet m.i. toch wel een beetje maf zijn om via groupon een bed te bestellen dat je nog nooit gezien hebt, en waar je nog nooit op gelegen hebt. Goedkoop zal in dit geval duurkoop blijken te zijn voor velen.

Monique01
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2011 12:35

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door Monique01 »

Adnil1 schreef:Ik heb het bed begin november ontvangen, werd netjes gebeld een half uur voor aflevering. Echter, het bed heeft tot die tijd in de opslag gestaan omdat ik in een verbouwing + verhuizing zat.
Gisteren het bed eindelijk opgezet, past het hoofdbord er niet op. Volgens mij hebben ze een verkeerde, te kleine maat geleverd. Op de foto's moet het hoofdborg namelijk aan beide zijden een stuk uitsteken tov het matras, dat is nu niet het geval. Daarnaast past het gewoon niet in de metalen verbindingsstukken.
Ik heb gisteravond gemail, ben benieuwd wanneer ze reageren en of het snel opgelost wordt.
Adni, heb je er inmiddels opgeslapen? Ben benieuwd naar je ervaringen en tevens wil ik je vragen mij te berichten hoe de boxspring zelf is opgebouwd, bij ons is het alleen maar een houtenkist waar je op ligt. Geen vering of niets?! Alvast erg bedankt voor je reactie

dutchman68
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jun 2009 00:09

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door dutchman68 »

Ik heb de voorwaarden van groupon ooit opgevraagd om een loungeset aan te bieden. 1 je moet zelf 50% korting geven en 2 je betaalt 25% aan groupon.

Het is dus evident dat de adviesprijs enorm wordt opgeblazen want bij normale gangbare marges zou zo'n deal dik geld kosten voor de leverancier.

dutchman68
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jun 2009 00:09

Re: groupon boxspring

Ongelezen bericht door dutchman68 »

Ik zie nu een boxspring bij groupon voor € 399,=. Welterusten :lol:

Gesloten