LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollands nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
devinkes

hollands nieuwe

Ongelezen bericht door devinkes »

hallo
ik heb een abonnement afgesloten bij hollands nieuwe, en er staat dat je er binnen 7 werkdagen er weer van af kan, ik heb alles geannuleerd via de mail maar krijg geen gehoor.
ik heb dubbel betaald om dat er iets mis ging met het overmaken daarna weer gemailt maar krijg elke keer weer dat zelfde k*t bericht van hun.
wat een bedrijf, zorg voor een fatsoenlijke telefonische helpdesk.

MAXIEM

Re: hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

devinkes

Het is hoogst onverstandig geweest om met een prijsvechter in zee te gaan. Gezien de vele klachten op de diverse consumentensites, kan het bedrijf zich beter hollandsouwe gaan noemen.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste devinkes,

Wanneer je ons in een privebericht je gegevens stuurt nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

carien81

Ongelezen bericht door carien81 »

ik heb ook een nieuw abonnement afgesloten bij hollands nieuwe sinds gisteren 21 december 2011 en kan sindsdien niet meer bellen of gebeld worden...hoe slecht...na de berichten op de site gelezen te hebben vrees ik het ergste; namelijk dat ik ook afgescheept wordt met kont-verhalen. Daarnaast schijn ik een tegoed te hebben van 10,50 wat niet overeenkomt met het bedrag wat ik nog als tegoed had openstaan bij vodafone...ik was juist overgestapt om kosten te besparen, schijnbaar kost je dat uiteindelijk meer...getild wordt je blijkbaar nog steeds! ik heb HN al een melding gedaan, wellicht dat het via deze site sneller gaat!!!!

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste carien81,

Wanneer je ons in een privebericht laat weten hoe we je kunnen bereiken nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Jacky2006

Ongelezen bericht door Jacky2006 »

Wat kun je goed knippen en plakken hollandsnieuwe

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hollandsouwe,

Jullie hebbun ut er maa druk mee!!!

Maxiem.