Ik heb een kortingscode van €62 van TOFS omdat afgelopen zomer iets niet te leveren was, eindelijk na lang wachten kon ik kiezen mijn geld terug of een kortingscode + 25% extra, en is 1 jaar geldig tot juli 2012. En nu wou ik iets bestellen bij tofs, maar de site bestaat niet meer, ze zijn nu verder gegaan met GODISAWOMAN. Dus dacht ik, daar maar iets bestellen, wil de kortingscode invoeren maar werkte niet. Mailen naar GIAW, meteen bericht van Joanna, TOFS is gestopt, vind het vervelend maar ik kan er niets aan doen, was haar antwoord, de code kunt u niet gebruiken bij GIAW.
Wel zo eerlijk om hier nu te melden, dat Joanna het achteraf toch perfect heeft opgelost. Hiervoor mijn dank, Joan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TOFS is gestopt
-
TOFS is gestopt
Laatst gewijzigd door merymommers op 29 dec 2011 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TOFS is gestopt
Zie mijn post in het andere topic.
Zij zijn niet gestopt maar FAILLIET
Zij zijn niet gestopt maar FAILLIET
merymommers
Soms heb je geluk bij een zogenoemde doorstart, maar meestal niet.
Maxiem.
Soms heb je geluk bij een zogenoemde doorstart, maar meestal niet.
Maxiem.
De v.o.f. achter 'GODISAWOMAN' is uitgeschreven uit het Handelsregister.
ze is niet FAILLIET ze ga gewoon verder met nieuwe bv in barendrecht ik hoop jullie er mee geholpen zijn anders hoor ik wel !!!!!!!!
merymommers schreef:Ik heb een kortingscode van €62 van TOFS omdat afgelopen zomer iets niet te leveren was, eindelijk na lang wachten kon ik kiezen mijn geld terug of een kortingscode + 25% extra, en is 1 jaar geldig tot juli 2012. En nu wou ik iets bestellen bij tofs, maar de site bestaat niet meer, ze zijn nu verder gegaan met GODISAWOMAN. Dus dacht ik, daar maar iets bestellen, wil de kortingscode invoeren maar werkte niet. Mailen naar GIAW, meteen bericht van Joanna, TOFS is gestopt, vind het vervelend maar ik kan er niets aan doen, was haar antwoord, de code kunt u niet gebruiken bij GIAW. Dus geld weg. Van te voren helemaal niets gemeld dat ze gingen stoppen of een mail van hun gekregen. Dit vind ik dus echt oplichterij. Schandalig, raadt ook iedereen aan, bestel er nooit meer iets.
TOFS is dus wel falliet volgens het centrale insolventieregister en tenzij er sprake is van wanbeleid kun je helaas niets op de voormalige eigenaren verhalen.anna 1 schreef:ze is niet FAILLIET ze ga gewoon verder met nieuwe bv in barendrecht ik hoop jullie er mee geholpen zijn anders hoor ik wel !!!!!!!!