LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voordeelarena.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sindela

voordeelarena.nl

Ongelezen bericht door sindela »

Op website http://www.goldendeals.nl/ op 19 november een voucher gekocht. Een cadeau voor sinterklaas. De verzendkosten moesten voldaan worden bij http://www.voordeelarena.nl
Erg onhandige constructie maar goed.

Op 29 november eindelijk een e-mail van voordeelarena.nl met Shipped.....

Maar op 5 december nog steeds niks ontvangen en geen enkele reactie op de e-mails.

In deze organisatie goldendeals.nl en voordeelarena.nl heb ik geen vertrouwen meer in.

Vooral als op dat adres 070 - 3045000 Azielzoekers Centraal Orgaan Opvang
Junostraat 35 2516 BR 's-Gravenhage staat genoteerd.

Kan je de creditkaart betalingen storneren?

Guardian72
Contacteer:

Re: voordeelarena.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Sindela -

bel met de credit card uitgever.
Die kan je vertellen of en hoe gestorneerd kan worden.

Meestal kan het wel.

sindela

Krijg de formulieren van de bank voor de creditkaart per post. Het storneren kan niet online geregeld worden :(

Van goldendeals.nl een telefonische reactie gehad op de e-mail. Die zouden het gaan uitzoeken. Maar nog geen antwoord gekregen.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sindela

De webshopnamen zijn te mooi om waar te zijn. Dat is altijd een teken dat je eerst goed je huiswerk moet doen en voorafgaande aan de bestelling op de naam moet googlen om te bezien of het shopje geen gebakken lucht is.

Maxiem.

luciano_nl

Ongelezen bericht door luciano_nl »

Speciaal voor dit onderwerp geregistreerd.

1) ik heb ook wat besteld op 23 november en tot op heden niets gehoord.
Reeds 2 x contact gehad met GoldenDeals. Deze hebben voordeelarena gemaild en deze email naar mij geforward. Mij is echter al verteld dat van 22 dec tot 2 januari voordeelarena afwezig is.

2) Als je een adres natrekt, dubbelcheck het dan of zoek op meerdere plaatsen, dit om misverstanden en onnodige paniek te voorkomen ( alhoewel na een maand nog steeds niet leveren een uitzondering is geef ik toe )

Bijgevoegd 2 links naar 1) contactgegevens van voordeelarena http://voordeelarena.nl/index2.php?page ... &Itemid=18 , en 2) een reverse adres search http://www.nummerzoeker.com/?color=whit ... rch=Zoeken met als resultaat : inderdaad het COA, maar OOK Basic Sales met het telefoonnummer uit de eerste link ( even op de blauwe info icon klikken naast de naam Basic Sales ). Dus ( nog ) geen paniek.

sindela

Na een e-mail ook contact gehad met GoldenDeals, die zouden terug bellen dat gebeurde niet maar na weer een e-mail is actie geweest. Toen heeft ook voordeelarena (dus Basic Sales / Whooza.eu / Magicbowl.nl) gereageerd en eindelijk de bestelling, zo als ze zelf zeggen, nog een keer opgestuurd. (Een verkeerde postcode)

Nu kreeg ik ook een track en trace code en de volgende dag was het pakketje afgeleverd.
Maar er staat nu nog steeds bij de Zending: Status: Voorgemeld: nog niet aangenomen
dus tracktrace.postnlpakketten.nl is ook niet goed bijgewerkt....

Het koste moeite en alles bij elkaar voor mij geen voordeel maar een hoop extra werk :cry: .
Vooral omdat de bestelling ook voor dezelfde prijs in de winkel te koop is en ik achteraf met de fiets naar de stad voordeliger en sneller was geweest. En dan verzendkosten kon besparen en de alle verloren tijd om het pakketje alsnog te krijgen.
Het is weer een les.... :roll: doe uw voordeel :P er mee

hondahenk

Ongelezen bericht door hondahenk »

Mijn zoon was enthousiast over de NANO glasbescherming en kort voor de jaarwisseling was er een aanbieding via GoldenDeals voor 2 flesjes NANO glasbescherming voor 17,95. Wat dan even niet wordt verteld is dat je een voucher krijgt -of beter gezegd HOORT te krijgen- want ik ontving helemaal niets. Na 3 weken contact opgenomen en ach, het bleek een misverstand en ik kreeg de vouchers doorgezonden. Vouchers verzilverd bij VOORDEELARENA en als je denkt geen problemen te hebben, dan krijg je ze daar. Binnen enkele dagen een keurig mailtje dat de bestelling klaargemaakt zal worden, enkele dagen daarna is de voorraad op en moet er gewacht worden op nieuwe zending.
Ook geen probleem, maar vervolgens ontvang ik een pakketje met slechts 1 fles en wat doekjes, niet besteld, dus gemaild, maar sindsdien NIETS vernomen. Zou die NANO zo'n oplossend vermogen hebben dat niet alleen het vuil maar ook de emails verdwijnen als sneeuw voor de zon ??? Het is niet leuk meer ! Overigens heeft deze kritiek uitsluitend betrekking op VOORDEELARENA (of was het nu NADEELARENA) en geenzins op GOLDENDEALS, want zij hebben tot nog toe steeds keurig geantwoord en aangegeven dat er aan de zending wordt gewerkt.
Ik blijf -wat hen betreft- goede hoop behouden.

MAXIEM

hondahenk

Ik kan op hun site geen bezoekadres vinden en dat is voor mij reden genoeg, om geen bestelling te doen bij dit webshopje.

Maxiem.

luciano_nl

MAXIEM schreef:hondahenk

Ik kan op hun site geen bezoekadres vinden en dat is voor mij reden genoeg, om geen bestelling te doen bij dit webshopje.

Maxiem.
http://voordeelarena.nl/index2.php?page ... &Itemid=18

In deze door mij eerder geplaatste link staat hun adres. LEZEN de mensen hier eigenlijk wel andere berichten, voordat ze gaan mekkeren ???

En nee, ik heb geen aandelen daar. Ik ben ook een ontevreden klant, welke WEL eindelijk mijn langverwachte flesje nano_spul heeft ontvangen, maar een gebruiksaanwijzing.................. zit er niet bij. Was eens maar nooit meer dat voordeelarena.

MAXIEM

luciano_nl

Die pagina had ik natuurlijk ook wel gevonden, maar ..................................dat is hun site NIET!!!

Maxiem.

luciano_nl

MAXIEM schreef:luciano_nl

Die pagina had ik natuurlijk ook wel gevonden, maar ..................................dat is hun site NIET!!!

Maxiem.
Dat adres is wel degelijk van de voordeelarena site ( zie het adres op de adresbalk ) Het is alleen OF een oude pagina van Google in cache ( een oude pagina die er toevallig nog opstaat ) OF , zoals zoveel sites is voordeelarena een erg onprofessionele site inderdaad, welke " is vergeten " de directe link / tabblad naar de contactgegevens te plaatsen, omdat men WEET dat er erg veel contact met hen gezocht wordt i.v.m. slechte prestaties.
Ik geef toe, dat KAN rieken naar een minder goede site / winkel.
Daarom is google zo'n mooi medium dus, daar staat bijna alles nog wel in het geheugen.
Maar de kern van ons verhaal allebei:

Voordeelarena.nl levert teveel problemen op, en is de moeite waard om links te laten liggen helaas.

hondahenk

Ongelezen bericht door hondahenk »

Het probleem heeft zich ogenschijnlijk opgelost. Voordeelarena.nl is helemaal van internet verdwenen, uiteraard met een spoor aan niet-geleverde goederen achter zich aan, vrees ik. Wat mij betreft hoop ik dat ze zelf in de NANO zijn verzopen en volgende keer wil ik graag ook zoenen als ik word genaaid :evil: .

MAXIEM

hondahenk

Zo, opgeruimd staat netjes!

Maxiem.

Gesloten