LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MEDION MULTIMEDIA NOTEBOOK
MEDION MULTIMEDIA NOTEBOOK
WAT GOED DAT ER ZO EEN SITE IS VOOR LAPTOP/COMPUTER GEDUPEERDEN!! JA MET DE ECONOMISCHE MALAISE GA JE NATUURLIJK ZEER SPAARZAAM OM MET JE ZUURVERDIENDE CENTEN...TROUWES WIE NIET??? IK HEB IN OCTOBER 2003 BIJ DE ALDI OOK EEN MULITMEDIA NOTEBOOK VAN MEDION AAGESCAHAFT. 1549 EURO´S WAS IK LICHTER MAAR GOED ,..TOE MAAR DACHT IK..IK BEN MAAR 1XPER JAAR JARIG!
NA 1 MND MERKTE IK AL DAT ER DODE PIXELS WAREN EN OOK STEEDS FOUTRAPPPORTEN WERDEN GEMAAKT OM VERZONDEN TE WORDEN.
IK HEB HET APPARAAT OPGESTUURD , OP ZICH WEL VLOTTE SERVICE,
MAAR DAARNA HOOR JE TAAL NOCH TEKEN TOTDAT DE KOERIER WEER OP DE STOEP STAAT ...JE HET BLIJ WEER UITPAKT EN MERKT DAT HET PROBLEEM NIET OPGELOST IS . 3 MAILTJES VERDER ...GEEN REACTIE!
TELEFOONTJES .....GELDVERSPILLING!IK WIL NU GEWOON MIJN GELD TERUG EN WEL 1549 EURO ...KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WELKE AANSPRAKELIJKHEID DE ALDI HEEFT OM MIJ MIJN AANKOOPBEDRAG TE RETOUREN OF WELKE ANDERE WEG NOG OPEN STAAT.....????
ZIJN ER OOK ANDERE GEDUPEERDEN DIE ZO EEN MEDION LAPTOP HEBBEN
AANGESCHAFT VIA DE ALDI ???
NA 1 MND MERKTE IK AL DAT ER DODE PIXELS WAREN EN OOK STEEDS FOUTRAPPPORTEN WERDEN GEMAAKT OM VERZONDEN TE WORDEN.
IK HEB HET APPARAAT OPGESTUURD , OP ZICH WEL VLOTTE SERVICE,
MAAR DAARNA HOOR JE TAAL NOCH TEKEN TOTDAT DE KOERIER WEER OP DE STOEP STAAT ...JE HET BLIJ WEER UITPAKT EN MERKT DAT HET PROBLEEM NIET OPGELOST IS . 3 MAILTJES VERDER ...GEEN REACTIE!
TELEFOONTJES .....GELDVERSPILLING!IK WIL NU GEWOON MIJN GELD TERUG EN WEL 1549 EURO ...KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WELKE AANSPRAKELIJKHEID DE ALDI HEEFT OM MIJ MIJN AANKOOPBEDRAG TE RETOUREN OF WELKE ANDERE WEG NOG OPEN STAAT.....????
ZIJN ER OOK ANDERE GEDUPEERDEN DIE ZO EEN MEDION LAPTOP HEBBEN
AANGESCHAFT VIA DE ALDI ???
Re: MEDION MULTIMEDIA NOTEBOOK
Zonder die caps kan het ook!
Maar goed ik heb zelf na 6 maanden hitte problemen met mijn 6100 model gekregen en dit is nog steeds niet opgelost
Stuur hem vrijdag weer op nieuw op
Maar goed ik heb zelf na 6 maanden hitte problemen met mijn 6100 model gekregen en dit is nog steeds niet opgelost
Stuur hem vrijdag weer op nieuw op
hallo
pixel uitval is bij lcd/tft tot en bepalde hoogte normaal.
foutrapporten maken en versturen is een onderdeel van windows xp.dit kan in de instellingen uitgeschakeld worden.
m.v.g.
herby
pixel uitval is bij lcd/tft tot en bepalde hoogte normaal.
foutrapporten maken en versturen is een onderdeel van windows xp.dit kan in de instellingen uitgeschakeld worden.
m.v.g.
herby
Hebben ook zo´n laptop gekocht bij de Aldi. Zijn zeer tevreden! Heb 1 maal de helpdesk nodig gehad voor het instellen van het @. Wij vinden het een top produkt. Gebruiken hem dagelijks een aantal uur.
Medion is geen topspul, dus dit soort dingen zullen wel es voorkomen. De componenten zijn wat goedkoper dan bv. een Toshiba en drie keer raden waarom die componenten goedkoper zijn...
Evengoed blijft het een bak geld en bewijst dit nog maar es dat je een computer niet bij een supermarkt moet halen maar bij een computerwinkel (al zeg ik niet dat je daar altijd goed geholpen wordt, de kans is wel groter dat de betere computerwinkel het zo voor je kan oplossen).
Want zeg nou eerlijk: een auto koop je toch ook niet bij de groenteboer?
Evengoed blijft het een bak geld en bewijst dit nog maar es dat je een computer niet bij een supermarkt moet halen maar bij een computerwinkel (al zeg ik niet dat je daar altijd goed geholpen wordt, de kans is wel groter dat de betere computerwinkel het zo voor je kan oplossen).
Want zeg nou eerlijk: een auto koop je toch ook niet bij de groenteboer?
-
Moet even kwijt dat de service van medion goed is.
spullen worden opgehaald en snel weer terug.
garantie is 36 mnd.
kwaliteit van andere merken zit ook wel es onder de maat.
betrof medion 6100 notebook toppertje
spullen worden opgehaald en snel weer terug.
garantie is 36 mnd.
kwaliteit van andere merken zit ook wel es onder de maat.
betrof medion 6100 notebook toppertje
Tja wil niet rot doen maar Laptops en pc's moet je niet kopen bij een Supermarkt maar bij een Speciaalzaak en niet bij Branche vreemde zaken zoals Aldi , Lidle of Albert en echt veel duurder zijn deze ook weer niet maar wel betere service.
Het is een harde les maar ja daar leer je weer van.
Dell kan ik ook niet adviseren maar dat is al ruim behandeld.
gr,
Wilco
Het is een harde les maar ja daar leer je weer van.
Dell kan ik ook niet adviseren maar dat is al ruim behandeld.
gr,
Wilco
2 dingen:
* Het is DOM om zo'n artikel bij de ALDI te kopen.
ooit daar personeel gezien? Sta je met je lap bij de kassa voor reparatie?
* Het is NIET goedkoper bij een Aldi. Mijn bedrijf (Megapool) is op de fles, mede door dit idiote consumentengedrag.
Yestare
* Het is DOM om zo'n artikel bij de ALDI te kopen.
ooit daar personeel gezien? Sta je met je lap bij de kassa voor reparatie?
* Het is NIET goedkoper bij een Aldi. Mijn bedrijf (Megapool) is op de fles, mede door dit idiote consumentengedrag.
Yestare
Even wat rechtzetten.
Medion heeft gewoon merk producten in haar computers zitten dus zeggen dat het geen topspul is is onzin.
Je hoeft niet bij de aldi bij de kassa te wachten voor een reparatie, medion komt gewoon thuis langs en maakt het voor je ogen, top dus.
Foutmeldingen versturen is doodnormaal, dat ligt aan windows niet aan de medion.
Als er iets fout gaat niet meteen de computer de schuld geven misschien doe je zelf wel iets fout.
Het is iets ingewikkelder dan een cd speler bedienen ofzo.
Dat tft scherm tja dat gebeurt wel eens, weet niet precies de policy hierover maar als het binnen een maand was ofzo dan moet je even assertief medion aanspreken.
Ik ken verhalen van de tft televisie die zonder gedoe vervangen werd door medion, ook via aldi gekocht a 2500 euro.
Als je nu echt een probleem hebt probeer de manager van het filiaal hierover te spreken.
Medion heeft gewoon merk producten in haar computers zitten dus zeggen dat het geen topspul is is onzin.
Je hoeft niet bij de aldi bij de kassa te wachten voor een reparatie, medion komt gewoon thuis langs en maakt het voor je ogen, top dus.
Foutmeldingen versturen is doodnormaal, dat ligt aan windows niet aan de medion.
Als er iets fout gaat niet meteen de computer de schuld geven misschien doe je zelf wel iets fout.
Het is iets ingewikkelder dan een cd speler bedienen ofzo.
Dat tft scherm tja dat gebeurt wel eens, weet niet precies de policy hierover maar als het binnen een maand was ofzo dan moet je even assertief medion aanspreken.
Ik ken verhalen van de tft televisie die zonder gedoe vervangen werd door medion, ook via aldi gekocht a 2500 euro.
Als je nu echt een probleem hebt probeer de manager van het filiaal hierover te spreken.
Yestare: kijken of al die mensen die wat bij Megapool hebben besteld en aanbetaald ook zo positief over 'jouw' bedrijf praten. Om nog maar te zwijgen over diegenen die destijds aan de "geldterug-actie" van Megapool mee hebben gedaan. Gewoon niet zo'n best bedrijf dat Megapool. Als ik denk aan de vestiging in mijn woonplaats zie ik een sjofele winkel met een cash&carry uitstraling zonder de daarbij behorende lage prijzen. Met drie vestigingen van concurrerende ketens (It's, Modern, Scheers&Foppen) op een steenworp afstand wordt de keuze dan wel erg makkelijk.
Ontopic: Ik heb zelf drie jaar geleden bij de Lidl een Gericom laptop gekocht en dat was een prima ding, ook de service was OK. Ik heb hem daar gekocht omdat mijn baas zo ontevreden was over de service en kennis van de verschillende computerzaken waar we voorheen zaken mee deden.
Denk trouwens dat het grootste deel van de klachten over PC's veroorzaakt worden door bedieningsfouten en gebrek aan kennis bij de gebruiker (als ik zo eens naar m'n eigen omgeving kijk ).
Ontopic: Ik heb zelf drie jaar geleden bij de Lidl een Gericom laptop gekocht en dat was een prima ding, ook de service was OK. Ik heb hem daar gekocht omdat mijn baas zo ontevreden was over de service en kennis van de verschillende computerzaken waar we voorheen zaken mee deden.
Denk trouwens dat het grootste deel van de klachten over PC's veroorzaakt worden door bedieningsfouten en gebrek aan kennis bij de gebruiker (als ik zo eens naar m'n eigen omgeving kijk ).
Wat was er dan mis met die actie volgens jou, boertje?????Om nog maar te zwijgen over diegenen die destijds aan de "geldterug-actie" van Megapool mee hebben gedaan.
De uitbetaling ging toen niet helemaal zonder slag of stoot, veel mensen konden pas hun geld krijgen na bemiddeling van de Consumentenbond. OK er zijn winkels die het nog slechter hebben gedaan met hun geldterug-acties.
Zo goed, uitroeptekentje?
Zo goed, uitroeptekentje?
Heb jij zelf toendertijd met de actie meegedaan, boertje????
Volgens mij niet, anders zou je niet zo dom lullen.
Wij hadden wel meegedaan en er waren totaal geen problemen toen we om ons geld kwamen.
Werd meteen perfect geregeld.
Echter heb ik via een andere winkel ook aan zo'n actie meegedaan (noem geen naam, want de betreffende winkel kon er ook niks aan doen, had het uit handen gegeven) en daar alleen maar ellende mee gehad......
Bijna een jaar geduurd en toen nog geen geld gekregen.......
Ik bedoel maar.
Bij megapool was de actie heel goed geregeld.
Kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren.
Volgens mij niet, anders zou je niet zo dom lullen.
Wij hadden wel meegedaan en er waren totaal geen problemen toen we om ons geld kwamen.
Werd meteen perfect geregeld.
Echter heb ik via een andere winkel ook aan zo'n actie meegedaan (noem geen naam, want de betreffende winkel kon er ook niks aan doen, had het uit handen gegeven) en daar alleen maar ellende mee gehad......
Bijna een jaar geduurd en toen nog geen geld gekregen.......
Ik bedoel maar.
Bij megapool was de actie heel goed geregeld.
Kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren.
Je bent de eerste Neanderthaler met internet die ik leer kennen.
Ik heb 2 jaar geleden een PC (Scaleo 800S) gekocht bij VOBIS. Binnen een jaar een klacht gehad en terug gegaan naar VOBIS om te laten repareren. Dit kon niet bij VOBIS maar de PC moest worden opgestuurd naar Fujitsu Siemens. Dus of je nu een PC bij een computerzaak of bij de Aldi koopt, reparaties kunnen buiten de winkel om afgehandeld worden. De service is dus afhankelijk van het merk en niet van de winkel waar de PC gekocht wordt. (De reparatie was trouwens in korte tijd naar alle tevredenheid afgehandeld).
m.vr.gr.
m.vr.gr.
Kan je er niet inhoudelijk op in gaan ofzo boertje?
Je kent me niet, maar ik kan je verzekeren dat ik geen Neantherthaler ben.
En ik wil ook wel eens weten waar jij de wijsheid vandaan haalt dat ik er wel eentje zou zijn.,
Of is het gewoon uit je onmacht dat je maar wat dingen gaat roepen?
Kan ook zeggen dat jij de eerste boer bent met internet, omdat er op het platteland nog geen aansluitingen zijn, maar ik verlaag me niet tot jou praktijken.
Jij beschuldigt een bedrijf van dingen die niet kloppen en ja, ik weerleg dat.
Jij bent blijkbaar uitgeluld en probeerd daardoor mij in een hokje te stoppen......
Moet je niet doen vriend.
Je kent me niet, maar ik kan je verzekeren dat ik geen Neantherthaler ben.
En ik wil ook wel eens weten waar jij de wijsheid vandaan haalt dat ik er wel eentje zou zijn.,
Of is het gewoon uit je onmacht dat je maar wat dingen gaat roepen?
Kan ook zeggen dat jij de eerste boer bent met internet, omdat er op het platteland nog geen aansluitingen zijn, maar ik verlaag me niet tot jou praktijken.
Jij beschuldigt een bedrijf van dingen die niet kloppen en ja, ik weerleg dat.
Jij bent blijkbaar uitgeluld en probeerd daardoor mij in een hokje te stoppen......
Moet je niet doen vriend.
wat zijn we toch allemaal stoer en gevaarlijk achter ons keyboardje
Waarschijnlijk ben je het jezelf niet bewust, maar je drukt je nogal lomp uit. Je begon al met mijn nick te verkleinen, toen heb ik nog normaal geantwoord, daarop kreeg ik bovenstaande reactie. Aangezien we, zoals je zelf al zo scherp ziet, niet kennen lijkt me een béétje fatsoenlijkheid wel op z'n plaats, vriend.Heb jij zelf toendertijd met de actie meegedaan, boertje????
Volgens mij niet, anders zou je niet zo dom ***len.
Ontopic: Dat die actie van Megapool bij jou goed is gegaan betekent niet automatisch dat dit bij iedereen het geval was. Er zaten bij een uitzending van Kassa! diverse mensen die minder gelukkig waren, zij zijn uiteindelijk wel geholpen maar dat was pas ná de uitzending. Ik heb ook niets anders beweerd dan dat. Mijn andere punt over Megapool staat nog steeds, want volgens mij hebben een deel van de mensen die aanbetaald hebben nog steeds hun geld én hun spullen niet. En hun winkel in mijn woonplaats ziet/zag er niet uit.
ik repareer in mijn vrije tijd computers en ik kan u mededelen dat van alle reparaties die ik binnen krijg de absolute nummer 1 die het meeste kapot gaat / binnen komt voor reparaties een van de aldi afkomstige medion of lifetec pc is !
op nummer 2 staat packard bell
en op nummer 3 staat Dell
mijn uitspraak baseer ik op mijn eigen persoonlijke ervaringen en is puur statistisch . Maar een argument wel om eens over na te denken .
pc's koop je niet bij de supermarkt maar in een goede computerzaak die goed staat aangeschreven . Dat voorkomt problemen .
op nummer 2 staat packard bell
en op nummer 3 staat Dell
mijn uitspraak baseer ik op mijn eigen persoonlijke ervaringen en is puur statistisch . Maar een argument wel om eens over na te denken .
pc's koop je niet bij de supermarkt maar in een goede computerzaak die goed staat aangeschreven . Dat voorkomt problemen .