LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile is vaste klant liever kwijt dan rijk!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marijke1986

T-mobile is vaste klant liever kwijt dan rijk!

Ongelezen bericht door marijke1986 »

Al 13 jaar ben ik bij dezelfde aanbieder.
Eerst Ben, daarna T-mobile geworden.

Zo'n 11 jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten. Op naam van m'n moeder, daar ik nog geen 18 was.
Inmiddels is alles naar mij toe veranderd, alleen de geboortedatum is nog van mijn moeder. Maar zij is feitelijk de contracthouder en kunnen alleen wat met haar regelen.
Ik ben bijna 26 en moet dus al 8 jaar haar meenemen naar de winkel etc wil ik iets geregeld hebben.

Wil ik dit veranderen naar mijn geb datum, dan moet ik contractovername doen en daarvoor € 15,- betalen.
Dat ben ik niet van plan, uit principe niet, ik ben al lang klant en betaal al jaren genoeg.

Nu wil ik mijn abbo verlengen, maar weer moet moeders dit doen. Toestel kan dus ook alleen afgeleverd worden als zij bij mij thuis is met haar rijbewijs om alles in ontvangst te nemen.

Zij willen die 15,- niet kwijtschelden (coulance), ik ga dit niet betalen.
Net via de chat met iemand ''gepraat'', verbreekt ze gewoon de verbinding.

Ben er nu zo zat van dat ik echt in overweging neem om vanavond mijn abonnement bij T-Mobile op te zeggen.
Er zijn meerdere aanbieders.
Laatst gewijzigd door marijke1986 op 28 dec 2011 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Sanne26

Re: T-mobile is vaste klant liever kwijt dan rijk!

Ongelezen bericht door Sanne26 »

Ik vind het altijd maar irritant dat 'vaste' klanten denken dat ze meer rechten hebben..

Wat een gezeik om 15 euro :roll:

Gesloten