LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollands nieuwe drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carien81

hollands nieuwe drama

Ongelezen bericht door carien81 »

inmiddels kan ik al twee dagen niet gebeld worden of zelf bellen, deze ellende allemaal sinds mijn overstap na HN...vooral met kerst is dit gewoonweg belachelijk en al helemaal nu straks oud en nieuw er aan zit te komen...ik denk dat ik mijn vrienden maar met rooksignalen gelukkig nieuwjaar moet wensen!ik hoop maar dat HN dit snel gaat oplossen door me te bellen of een bericht te sturen, maar tot dusver geen reacties op mijn mailtjes.....zucht...ik zie een nominatie voor de Loden Leeuw aankomen...

janroeland

Re: hollands nieuwe drama

Ongelezen bericht door janroeland »

Ik heb een maand geleden dezelfde ellende gehad. Gedurende twee weken niet bellen of gebeld worden. Mensen die geen voicemail te pakken krijgen maar een soort berichtje alsof ik afgesloten was. Mijn verjaardag viel in de periode, lekker rustig dus...

De enige reacties dit ik van hollandsnieuwe heb gekregen zijn naar aanleiding van mijn berichtjes op dit forum (en nee, ze reageren niet op berichten via hun online klantenservice)(en je kunt de telefoonprovider hollandsnieuwe niet bellen).
Uiteindelijk was na twee weken de storing zomaar verholpen, ik kreeg alleen een email met de melding dat ik last had gehad van een storing, duh...

hollandsnieuwe heeft mij beloofd me nog te bellen over wat er aan de hand was, tot op heden heb ik nog geen reactie gehad!

Ik ga de komende 10 maanden mijn contract uitzitten met hopelijk minder slechte ervaringen, tot op heden is de enige goede ervaring het lage beltarief.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Carien81,

Wanneer je ons in een privebericht laat weten hoe we je kunnen bereiken nemen we zo snel mogelijk contact op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

bpmdevries

Ongelezen bericht door bpmdevries »

Ik zit in hetzelfde bootje.

Twee weken geleden begon mijn telefoon te haperen, en heb hier een email en verzoek tot telefoontje over gestuurd (ik dacht dat het lag aan mijn ontvangst).

Geen gehoor....

Drie dagen geleden kwam ik erachter dat het mijn simkaart is die regelmatig (en nu steeds vaker) uitvalt. Heb de afgelopen 3 dagen verscheidene emails / verzoeken tot terugbellen gestuurd.

Nog steeds geen gehoor....

Wat moet ik doen om de aandacht van hollandsnieuwe te krijgen? Ben ik de enige die ze structureel niet terugbellen?

JDR1987

Ongelezen bericht door JDR1987 »

Ik ben sinds oktober 2011 aangesloten bij hollandsnieuwe, op aanraden van de consumentenbond.
Ik ben heel erg vaak niet bereikbaar, ik ben dan verplicht mijn telefoon helemaal opnieuw op te starten om zodoende weer connectie te krijgen met HN. Ik herinner mij dat T -mobile die probleem ook had ±1.5 geleden, de oorzaak hiervan was dat er te weinig ruimte was op het net. Mijn mobiel internet lijkt wel altijd te werken.

Ik heb twee keer en nu een derde keer naar HN gemaild met deze klacht. 1e keer ben ik geholpen en werd er gemeld dat het probleem verholpen was. klopt voor een week, maar daarna weer hetzelfde probleem.

2e keer gemaild. geen reactie ontvangen van HN, nu derde keer even afwachten. :?
Anders laat ik het abonnement stoppen en ga ik gillend terug naar T-mobile. :oops:
Nu komt HN de afgesproken afspraken in het contact niet na. :evil:

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste JDR1987 en bpmdevries,

Ook voor jullie geldt dat wanneer je ons in een privebericht laat weten hoe we je kunnen bereiken we zo snel mogelijk contact opnemen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hollandsnieuwe

Het blijft dweilen met de kraan open.

Maxiem.

lodenleeuw

Ongelezen bericht door lodenleeuw »

Ben sinds 29-12 lid van HN en kan sinds die tijd niet bellen of gebeld worden. Heb dit duidelijk gemaakt via mails, wat denk je, hebben ze mij proberen te bellen, maar via de mail moest ik nog wat gegeven doorgeven. Toen dacht ik dat het probleem wel zo verholpen zou zijn maar niks van dit alles, vervolgens hoor ik er niks meer van. Ga stappen ondernemen om er van af te komen want dit is onacceptabel!

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Wat een puinbak!

Je kunt beter helemaal stoppen met HN. Bij elk telefooncontact krijg ik de opmerking dat ik haperend te verstaan ben. Dan bellen ze me maar op mijn vaste nummer, maar dat is de bedoeling natuurlijk niet, ik wil gewoon verstaanbaar bereikbaar zijn.

Hopeloos die verbindingen met HN, elke dag weer slechte verbindingen en ook vaak gewoon onbereikbaar tijdens spitsuur.

Ik wil graag van mijn overeenkomst af met nummerbehoud. Heb geen zin om al mijn kaartjes weer te veranderen en iedereen op de hoogte te brengen van een nieuw mobiel nummer.

Hollandsnieuwe doe er wat aan: of een goed en betrouwbaar netwerk of de overeenkomst ontbinden wegens non-conformiteit! met nummerbehoud. Werk mee met ontevreden klanten!

Gesloten