LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lijbrandt doorschakelen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
edwardlauer
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 dec 2011 17:21

Lijbrandt doorschakelen

Ongelezen bericht door edwardlauer »

Op de website van Lijbrandt staat dat je telefoon kan doorschakelen bij een glasvezelabonnement. In de praktijk blijkt echter dat je dat via de helpdesk moet doen. Dat gaat zo: je belt de helpdesk, blijft min. 15 minuten wachten totdat je geholpen wordt. De medewerkster weet zeker dat Lijbrandt je telefoon niet kan doorverbinden maar bij navraag blijkt het toch te kunnen via de technische dienst. Alle gegevens zijn genoteerd en dan wordt het wachten: een week om precies te zijn, maar dan is het allang niet meer nodig, dus wat doe je? Je belt de helpdesk. Minimaal 15 minuten in de wacht, dan je ongenoegen melden over deze trage dienstverlening en natuurlijk vragen om de doorschakeling weer ongedaan te maken. Hoe lang dat gaat duren? Minimaal een paar dagen!!. Geef mij maar KPN met *21*nummer#.

GWKH
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2012 15:49

Re: Lijbrandt doorschakelen

Ongelezen bericht door GWKH »

Voor ik overstapte op glasvezel van Lijbrandt, heb ik nagekeken of doorschakelen mogelijk was. Belangrijk voor mij, want ik ben zzp'er en vind het voor mijn klanten erg vervelend dat ze eerst mijn vaste lijn moeten bellen, vervolgens bij afwezigheid een antwoordapparaat krijgen met mijn 06-nummer dat ze dan moeten bellen. Op zijn slechtst kost het me (nieuwe) klanten!

Gesloten