nevermind schreef:Ja, maar ik wacht op een antwoord van TS.ciske schreef:@nevermind, je moet altijd een maand vooruit betalen hoor.Het is wel bijzonder, dat een energieboer zo snel geld gaat afboeken
Op 2 December 2012 heb ik de sleutels van mijn nieuwe appartement gekregen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON Verpest kerst
Re: NUON Verpest kerst
Valt mij ook op. Een bedrijf boekt een abnormaal bedrag van mijn rekening en ik heb het zelf gedaan? Ik heb ze niet eens een schriftelijke machtiging gegeven.piet jagers schreef:ooociske schreef:Ciske zorgt wel dat zij haar zaakjes goed op orde heeft en dat heb jij niet gedaan!!!Als Ciske genoegen mee neemt met Iris bon t.w.v. € 15 in plaats van kerst is dat haar persoonlijke mening. Ik ga er niet mee akkoord.
je mag de bon ook terug sturen naar Nuon hoor, zitten zij niet mee.
soms conecties met nuon???
alles wat hier rondhangt op dit forum neemt het meestal op voor de bedrijven
(uvw telefoonm enzov )
ze zijn hier niet blij met mensen die het niet eens zijn met een bonnetje
![]()
![]()
Ja hoor ik krijg een bonus voor elk antwoord hier nou goedValt mij ook op. Een bedrijf boekt een abnormaal bedrag van mijn rekening en ik heb het zelf gedaan? Ik heb ze niet eens een schriftelijke machtiging gegeven
Je hebt je geld terug, een bon , en dan nog blijven doorzeuren? Geef eens antwoord aan nevermind? hoe ken dat?
-
piet jagers
ciske schreef:Ja hoor ik krijg een bonus voor elk antwoord hier nou goedValt mij ook op. Een bedrijf boekt een abnormaal bedrag van mijn rekening en ik heb het zelf gedaan? Ik heb ze niet eens een schriftelijke machtiging gegeven
![]()
Je hebt je geld terug, een bon , en dan nog blijven doorzeuren? Geef eens antwoord aan nevermind? hoe ken dat?
hoe ken dat
hoe kan dat moet het zijn (foutje kan)
daarnaast heeft het niks met zeuren te maken .
jullie zijn aan het zeveren
antwoord geven kun je niet
-
piet jagers
heb je geen rechtsbijstand verz 
Ja heb ik. Morgen vrij en is even kijken wat ik kan doen.piet jagers schreef:heb je geen rechtsbijstand verz
Piet bedankt voor de info. Eindelijk een reactie waar ik iets aan heb....
Ciske nevermind
-
Leo The Emperor
Hoewel Coronl voortdurend reageert heeft hij/zij de simpele vraag van mijn aan het eind van pagina 2 nog niet beantwoord ... 
Leo The Emperor schreef:Wat zou in jou ogen een passende schadevergoeding van Nuon zijn?Immateriële schade. Ze hebben echt me kerst verknalt.....
Jij bedoelt deze vraag toch Leo?
krijg je toch geen antwoord op , TS wil alleen antwoorden die hem/haar bevallen.
-
piet jagers
hoeft ook geen antwoord op te krijgen en ik zou er ook niet op antwoorden
ze heeft de oplossing toch al

ze heeft de oplossing toch al
-
piet jagers
daarnaast wat doen ze hier als ze niet kunnen winnen ???
berichten melden natuurlijk ..
zijn net een stelletje kinderen hier

berichten melden natuurlijk ..
zijn net een stelletje kinderen hier
-
Leo The Emperor
Ook bij de rechtsbijstand zul je kenbaar moeten maken wat je eisen zijn, blijkbaar is dat niet makkelijk ...Ja heb ik. Morgen vrij en is even kijken wat ik kan doen.
(Enfin, ik hou het ermaar op dat Coronl nu even van de kook is en straks gewoon van de iris-bon een leuk bloemtje voor in de woonkamer koopt)
Als ik deze vraag zou kunnen beantwoorden zou ik dit doen.ciske schreef:Leo The Emperor schreef:Wat zou in jou ogen een passende schadevergoeding van Nuon zijn?Immateriële schade. Ze hebben echt me kerst verknalt.....
Jij bedoelt deze vraag toch Leo?
krijg je toch geen antwoord op , TS wil alleen antwoorden die hem/haar bevallen.
Een verpeste kerst is niet zomaar uit te drukken.
In mijn ogen onbetaalbaar. Het zou alleen verzachte.
Ik ga daar advies over vragen....
Lijkt mij toch sterk dat je niks in gedachten hebt.Als ik deze vraag zou kunnen beantwoorden zou ik dit doen.
Je ken advies vragen , maar ook daar zal je moeten zeggen wat je eigenlijk wilt.
Ik zie dit ook eerder gebeurenEnfin, ik hou het ermaar op dat Coronl nu even van de kook is en straks gewoon van de iris-bon een leuk bloemtje voor in de woonkamer koopt)
Tuurlijk ben ik van de kook. Een dag voor kerst word er zoveel geld van mijn rekening getrokken dat ik mijn kerst niet goed kan vieren.Leo The Emperor schreef:Ook bij de rechtsbijstand zul je kenbaar moeten maken wat je eisen zijn, blijkbaar is dat niet makkelijk ...Ja heb ik. Morgen vrij en is even kijken wat ik kan doen.
(Enfin, ik hou het ermaar op dat Coronl nu even van de kook is en straks gewoon van de iris-bon een leuk bloemtje voor in de woonkamer koopt)
Als ik dan bel..... Is er geen verklaring voor. Sorry meneer ik snap het ook niet. Echter mag ik u wel een Iris bon aanbieden..... Ik had eigenlijk moeten zeggen.... "Ik dacht dat kaartjes voor een voetbalwedstrijd tegenwoording in waren...."
Ik zou voor 15.000.000 euro gaan, kan je niet een half oudejaarslot halen van die waardebon?coronl schreef: Als ik deze vraag zou kunnen beantwoorden zou ik dit doen.
Wat kan jij ontzettend goed overdrijven zeg.coronl schreef: Dat ik geen kerstinkopen heb kunnen doen heeft ervoor gezorgd dat mijn familie geen kado's en geen kerstdiner heeft gehad.
Je bent alleenstaand en je familie zou bij je komen eten voor kerst.
Nu zeg je dat je hele kerst is verpest.
Wat heb je nu voor kerst gedaan? Waarschijnlijk bij een ander familielid gevierd nadat je de situatie en hen heb uitgelegd. Ze zullen dat vast wel begrepen hebben en jullie hebben gewoon kerst kunnen vieren. Of je heb toch geld geleend en alsnog bij jou thuis gevierd.
Geen kadotjes? Die kan je altijd later nog geven.
Ook had je vast wel geld kunnen lenen en iets zegt me dat je dat ook wel heb gedaan.
Je blijft vaag over hoe je kerst nou uiteindelijk is verlopen.
Ook geef je nog steeds geen antwoord op wat volgens jou een redelijke vergoeding zou zijn.
Ik weet het antwoord van je rechtsbijstandverzekeraar al hoor
NO CHANCE!
Je maakt werkelijk van een mug een olifant!
Echte schade heb je niet en het is attent van NUON dat ze je nog een bon hebben gegeven.
Geen automatische machtiging afgegeven? Dat lijkt me sterk.
Ik werk bij een grote verzekeraar, waar ik oa de eerste intake voor Rechtbijstand, reis, inboedel, enz enz verzekeringen.
En als ik jou aan de lijn zou krijgen met dit verhaal zou ik moeite hebben om je niet uit te lachen, (uiteraard zul je dat aan de lijn niet merken)
Je moet eens weten wat mensen allemaal kan overkomen en dan over zoiets zeuren....
We leven in een betalingscultuur van afschrijvingen ( nogmaals) daarom is het zaak je rekening regelmatig te checken, zorgen dat je altijd geld ( contant of andere rekening) hebt waar ze niet aan kunnen komen en een machtiging kan ook mondeling en ,ja het is waar bedrijven kunnen heel makkelijk incasseren maar jij kunt ook heel makkelijk alles weer terug draaien.
Dit weet je nu en dat heb je hiermee geleerd, je hebt netjes een bon gehad als excuus voor de (typ) fout...hou op met zeuren zeg,,Please get a life
En als ik jou aan de lijn zou krijgen met dit verhaal zou ik moeite hebben om je niet uit te lachen, (uiteraard zul je dat aan de lijn niet merken)
Je moet eens weten wat mensen allemaal kan overkomen en dan over zoiets zeuren....
We leven in een betalingscultuur van afschrijvingen ( nogmaals) daarom is het zaak je rekening regelmatig te checken, zorgen dat je altijd geld ( contant of andere rekening) hebt waar ze niet aan kunnen komen en een machtiging kan ook mondeling en ,ja het is waar bedrijven kunnen heel makkelijk incasseren maar jij kunt ook heel makkelijk alles weer terug draaien.
Dit weet je nu en dat heb je hiermee geleerd, je hebt netjes een bon gehad als excuus voor de (typ) fout...hou op met zeuren zeg,,Please get a life
-
piet jagers
tufima schreef:Wat kan jij ontzettend goed overdrijven zeg.coronl schreef: Dat ik geen kerstinkopen heb kunnen doen heeft ervoor gezorgd dat mijn familie geen kado's en geen kerstdiner heeft gehad.
Je bent alleenstaand en je familie zou bij je komen eten voor kerst.
Nu zeg je dat je hele kerst is verpest.
Wat heb je nu voor kerst gedaan? Waarschijnlijk bij een ander familielid gevierd nadat je de situatie en hen heb uitgelegd. Ze zullen dat vast wel begrepen hebben en jullie hebben gewoon kerst kunnen vieren. Of je heb toch geld geleend en alsnog bij jou thuis gevierd.
Geen kadotjes? Die kan je altijd later nog geven.
Ook had je vast wel geld kunnen lenen en iets zegt me dat je dat ook wel heb gedaan.
Je blijft vaag over hoe je kerst nou uiteindelijk is verlopen.
Ook geef je nog steeds geen antwoord op wat volgens jou een redelijke vergoeding zou zijn.
Ik weet het antwoord van je rechtsbijstandverzekeraar al hoor
NO CHANCE!
Je maakt werkelijk van een mug een olifant!
Echte schade heb je niet en het is attent van NUON dat ze je nog een bon hebben gegeven.
Geen automatische machtiging afgegeven? Dat lijkt me sterk.
weer zo iemand die er geen verstand van heeft
als de kosten biijelkaar meer bedragen als een bepaald bedrag zal de rechtsbijstands verzekering er iets aan moeten doen
-
piet jagers
Leojes30 schreef:Ik werk bij een grote verzekeraar, waar ik oa de eerste intake voor Rechtbijstand, reis, inboedel, enz enz verzekeringen.
had ik het toch wel een beetje bij het rechte eind gister..