LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eneco vergoedt de overstapboete niet!
Eneco vergoedt de overstapboete niet!
In maart 2011 zijn we overgestapt naar Eneco. Tot op heden hebben we de overstapboete nog steeds niet vergoed gekregen. We hebben het declaratieformulier opgestuurd en al 2x gebeld. We krijgen steeds de mededeling: "het klopt meneer, u kunt de betaling binnen 14 dagen verwachten". Nou dus niet..... , dit wil ik toch even op dit forum kwijt.
Re: Eneco vergoedt de overstapboete niet!
Beste 6ixties,
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u tot op heden de vergoeding van uw opzegboete nog niet van ons heeft ontvangen.
Ik kan mij voorstellen dat u de vergoeding graag zo snel mogelijk ontvangt. Ik vind het vervelend om te lezen dat u deze, ondanks onze belofte, nog niet heeft ontvangen. Ik kijk graag met u mee om uw gegevens te controleren en u hierover te informeren. Als u dat op prijs stelt, stuurt u dan uw gegevens naar [email protected] onder vermelding van uw klacht.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco
In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u tot op heden de vergoeding van uw opzegboete nog niet van ons heeft ontvangen.
Ik kan mij voorstellen dat u de vergoeding graag zo snel mogelijk ontvangt. Ik vind het vervelend om te lezen dat u deze, ondanks onze belofte, nog niet heeft ontvangen. Ik kijk graag met u mee om uw gegevens te controleren en u hierover te informeren. Als u dat op prijs stelt, stuurt u dan uw gegevens naar [email protected] onder vermelding van uw klacht.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco
een heel storende zaak die medewerkers van de diverse bedrijven met het zoveelste pappen en nathouden antwoord...
En komt er als dat middel niet werkt ook een schijn onderwerp waarbij de betrokken partij wel fouten maakt maar het ook weer goed maakt ?
En komt er als dat middel niet werkt ook een schijn onderwerp waarbij de betrokken partij wel fouten maakt maar het ook weer goed maakt ?
Kelly,
Maxiem.
Heb je nu zelf nog niet door hoe schandelijk en onbeschoft Eneco klanten behandeld!In maart 2011 zijn we overgestapt naar Eneco
Maxiem.
Bedankt voor jullie reactie.
Nu net een email gestuurd naar Kelly van Eneco.
We zijn benieuwd, we houden jullie op de hoogte van de afloop!
Nu net een email gestuurd naar Kelly van Eneco.
We zijn benieuwd, we houden jullie op de hoogte van de afloop!
Ik heb ook veel problemen door Eneco door een overstap, wat niet wordt opgelost door Eneco. Als Kelly nog eens tijd heeft kan ze op dit forum ook eens naar mijn klacht kijken ?
Beste woodyh,
Op het het bericht dat u elders op het forum heeft geplaatst, heb ik u inmiddels een reactie verstuurd. Neemt u gerust contact op.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco
Op het het bericht dat u elders op het forum heeft geplaatst, heb ik u inmiddels een reactie verstuurd. Neemt u gerust contact op.
Met vriendelijke groet,
Mike, medewerker Eneco