LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Upc - Lijbrandt - ???
-
Upc - Lijbrandt - ???
Hallo, sinds dat ik upc heb, heb ik toch redelijk vaak problemen met de aansluiting hiervan. Ik heb o.a de dvdr om programma's mee op te nemen maar 9 van de 10 x neemt hij niet op wat ik wil. Ik zag op het internet dat Lijbrandt ook een goeie keuze is. Er kwam iemand van Lijbrandt langs en heeft mee een beetje ingelicht. Zij zouden dan upc opzeggen en ik zou Lijbrandt krijgen maar, ik kan de dubbele kosten niet betalen dus zou het als volgt geregeld worden: Lijbrandt maakt een afspraak met mij om langs te komen om alles te regelen en als de afspraak gemaakt werd dan moest ik zelf upc opzeggen. Maar Lijbrandt heb ik nog niet aan de telefoon gehad. Ze hebben me wel gebeld maar ik was er toen niet en zag later dat er gebeld was, ik heb terug gebeld. De telefoniste zei dat ze niet wist wie er had gebeld en dat ik maar moest wachten tot ze weer zouden bellen. Dat was 2 weken geleden. Nu zit ik nog steeds bij upc maar, wil hier wel graag weg. Heeft iemand misschien een tip waar ik beter heen kan gaan voor glasvezelinternet enz?
I.i.g een gelukkig nieuwjaar gewenst.
I.i.g een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Re: Upc - Lijbrandt - ???
Volgens mij heeft iedere provider wel een "overstapservice".ik kan de dubbele kosten niet betalen dus zou het als volgt geregeld worden
Dit lijkt me meer in de DVDR te zitten dan in de aansluiting zelf, en als dat zo is heb je dat probleem bij de volgende provider ook. De klacht al eens gemeld bij UPC ? Wat voor type DVDR is het, zijn er misschien firmware updates die het probleem oplossen ?Ik heb o.a de dvdr om programma's mee op te nemen maar 9 van de 10 x neemt hij niet op wat ik wil.
Als dat tijdens het verkooptraject DE periode waar je als klant nog steeds Koning(in) bent , de brillen nog roze zijn en niets te gek is al zo is, hoe gaat dat dan als je een probleem hebt ?De telefoniste zei dat ze niet wist wie er had gebeld en dat ik maar moest wachten tot ze weer zouden bellen.
-
Ook daar waren ze vaag over en heb nu dus sterke twijfels of het wel een goede stap is om te maken. Ik heb begrepen dat het nog niet helemaal foutloos loopt. Maar welke provider dan?bprosman schreef:Volgens mij heeft iedere provider wel een "overstapservice".ik kan de dubbele kosten niet betalen dus zou het als volgt geregeld worden
---------------------
Ja, ze hebben wel een overstapservice maar dan krijg ik dubbele kosten en dat kan nou juist niet.
Dit lijkt me meer in de DVDR te zitten dan in de aansluiting zelf, en als dat zo is heb je dat probleem bij de volgende provider ook. De klacht al eens gemeld bij UPC ? Wat voor type DVDR is het, zijn er misschien firmware updates die het probleem oplossen ?Ik heb o.a de dvdr om programma's mee op te nemen maar 9 van de 10 x neemt hij niet op wat ik wil.
-----------------------
Er is contact geweest met upc i.v.m de problemen met de dvdr, er is een monteur langs geweest en die heeft een nieuwe geplaatst, de oude heb ik opgestuurd maar het probleem blijft zich voor doen. Ook zijn er firmware updates geweest, meerdere binnen korte tijd maar het mag niet baten. Word er gek van.
------------------------Als dat tijdens het verkooptraject DE periode waar je als klant nog steeds Koning(in) bent , de brillen nog roze zijn en niets te gek is al zo is, hoe gaat dat dan als je een probleem hebt ?De telefoniste zei dat ze niet wist wie er had gebeld en dat ik maar moest wachten tot ze weer zouden bellen.
Gewoon de zelfde, het product van UPC is niet zoveel mis mee, ik zou dan eerder sparen voor een andere DVD recorder die wel goed kan opnemen.Maar welke provider dan?
Is het een Cisco ?
Als je overstapt dan zal er altijd sprake zijn van een periode waarin je dubbel zal betalen. Daar ontkom je gewoon niet aan. Zie ook de voorwaarden die genoemd worden die betrekking hebben op de overstapservice.
Weet je wel zeker dat je maandelijks kunt opzeggen bij UPC? Als je overstapt binnen een contractsperiode, dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht over de resterende abonnementsperiode. Je nieuwe provider is dan ook niet verplicht om deze kosten voor zich te nemen. Ik wil je dit gewoon ter advies geven
Weet je wel zeker dat je maandelijks kunt opzeggen bij UPC? Als je overstapt binnen een contractsperiode, dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht over de resterende abonnementsperiode. Je nieuwe provider is dan ook niet verplicht om deze kosten voor zich te nemen. Ik wil je dit gewoon ter advies geven

Ik zou toch niet tijdens je contract periode gaan overstappen, kost altijd dubbel geld.
Vind die Lijbrandt niet echt helemaal goed overkomen ,al ken ik ze dan niet.
Misschien doen wat pbrosman hier zegt een andere dvd die zijn niet zo duur.
Vind die Lijbrandt niet echt helemaal goed overkomen ,al ken ik ze dan niet.
Misschien doen wat pbrosman hier zegt een andere dvd die zijn niet zo duur.
-
het is geen dvdr maar een dvr, oftewel een digitale videorecorder.ik zou dan eerder sparen voor een andere DVD recorder die wel goed kan opnemen.
Is het een Cisco ?
maar geeft niet hoor, foutje is menselijk.
maar TS, ik weet niet hoe lang je dit contract al hebt, maar ik zou niet binnen die periode opzeggen.
dat gaat je geld kosten.
het probleem zit hem wl degelijk in de box zelf, dat kan niet anders.
weet je wel zeker da je hem goed programmeert?
indien dit zo is, zou ik toch echt weer bellen en een nieuwe vragen, eventueel door de medewerker nieuwe software in de box laten pompen.
dit kan van afstand gedaan worden, daar is geen monteur voor nodig.
zelf kun je dit ook doen door de sekker er uit te halen en dan de linker pijltoets op de box ingedrukt te houden en de stekker er wer in stoppen.
houd deze knop vast tot je in beeld ziet dat er nieuwe software word geladen.
dit kan enkele minuten duren.
succes.
voor de rest iedereen een goed en probleemloos 2012

...en als je em openschroeft zie wat het probleem is:
made in China, quality: none
Wat een onzin. Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks. In China kunnen ze iedere kwaliteit maken die je wilt hebben.devious schreef:...en als je em openschroeft zie wat het probleem is:
De kwaliteit wordt bepaald door de leverancier van de producten. Als je weinig betaald krijg je rommel, als je meer betaald krijg je topkwaliteit.
Maar zeggen dat "made in China" gelijk staat aan "geen kwaliteit" is geen slimme opmerking. Helaas denken veel mensen in het westen nog steeds dat wij superieur zijn aan de Chinezen, maar ondertussen halen zij (en de andere Aziatische landen) ons links en rechts in.
Het ligt aan UPC.
Wij lopen ook al met hetzelfde probleem vanaf juli ofzo.
Van de week nog een medewerker van UPC aan de telefoon gehad en die gaf aan dat er bij hun een nieuwe update moet komen, maar dat die nog in de maak is. Wanneer de dvr het weer goed doet weet hij niet, maar dat is pas na de update van UPC.
Ik vroeg toen hoe het zat met de kosten, want je betaald wel voor de service en dat zouden ze pas bekijken als het probleem opgelost was, ik moest zelf maar kijken wanneer ik weer twee programma's tegelijk of achter elkaar kon opnemen en als dat zo was dan was de update geweest.
Heel vaag allemaal, maar ze doen er dus niks mee op het moment.
Wij hebben ook al een tweede dvr box gekregen in september die hetzelfde had dus het ligt echt aan de update.
Wij lopen ook al met hetzelfde probleem vanaf juli ofzo.
Van de week nog een medewerker van UPC aan de telefoon gehad en die gaf aan dat er bij hun een nieuwe update moet komen, maar dat die nog in de maak is. Wanneer de dvr het weer goed doet weet hij niet, maar dat is pas na de update van UPC.
Ik vroeg toen hoe het zat met de kosten, want je betaald wel voor de service en dat zouden ze pas bekijken als het probleem opgelost was, ik moest zelf maar kijken wanneer ik weer twee programma's tegelijk of achter elkaar kon opnemen en als dat zo was dan was de update geweest.
Heel vaag allemaal, maar ze doen er dus niks mee op het moment.
Wij hebben ook al een tweede dvr box gekregen in september die hetzelfde had dus het ligt echt aan de update.
-
helaas komt de update niet van upc maar van de fabrikant, weliswaar met medewerking van upc.
maar upc heeft niet echt veel invloed op de snelheid waarmee dit gebeurd.
alleen jammer dat dit proleem bij mij als monteur van UPC zijnde niet bekend is.

alleen jammer dat dit proleem bij mij als monteur van UPC zijnde niet bekend is.

Nee. UPC maakt zijn eigen firmware (althans laat die maken). Door dat gepruts gaan er nog wel eens zaken kaduuk. En zet je de officiele fabrieks firmware erop (zo je die kunt vinden) dan wordt je zo van het UPC netwerk geknikkerd.renegade66 schreef:helaas komt de update niet van upc maar van de fabrikant, weliswaar met medewerking van upc.
alleen jammer dat dit proleem bij mij als monteur van UPC zijnde niet bekend is.![]()
Is dus weldegelijk een UPC kwestie.
Goede dag ik kom zelf uit s heerenberg en
ik lees dat jullie ook allemaal problemen hebben met lijbrandt.
ik heb vorigjaar 22 november een contract afgesloten bij deze bedrijf
en gezegd dat ik al glasvezel in huis heb liggen en dat was geen probleem zeiden ze ik zal binnen 2 weken aangesloten worden,nou na 2 weken nog niks ,opgebeld zeggen ze binnen week wordt u opgebeld om een afspraak te maken met de monteur,na een week weer niks.weer opgebeld en ik kreeg weer wat anders te horen. het is nu 7 januari heb nog steeds geen aansluiting,hoop dat er nog meer mensen zijn uit deze omgeving zijn en dat ze hier op reageren en dat tros radar ook eens aandacht aan kan besteden dat zal wel fijn zijn,want ze houden iedereen aan het lijntje.
vriendelijke groeten markus
ik lees dat jullie ook allemaal problemen hebben met lijbrandt.
ik heb vorigjaar 22 november een contract afgesloten bij deze bedrijf
en gezegd dat ik al glasvezel in huis heb liggen en dat was geen probleem zeiden ze ik zal binnen 2 weken aangesloten worden,nou na 2 weken nog niks ,opgebeld zeggen ze binnen week wordt u opgebeld om een afspraak te maken met de monteur,na een week weer niks.weer opgebeld en ik kreeg weer wat anders te horen. het is nu 7 januari heb nog steeds geen aansluiting,hoop dat er nog meer mensen zijn uit deze omgeving zijn en dat ze hier op reageren en dat tros radar ook eens aandacht aan kan besteden dat zal wel fijn zijn,want ze houden iedereen aan het lijntje.
vriendelijke groeten markus
Ruim een half jaar geleden contract gesloten (gele kopie ligt voor me)
maar ook nog niet , sterker nog het modem is nog niet eens geplaatst in de meterkast.
maar ook nog niet , sterker nog het modem is nog niet eens geplaatst in de meterkast.