LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ctl160471 »

PER 27 MEI 2012 ZOU P4M VERKOCHT ZIJN.......NADER NIEUWS VOLGT:

Profile 4 Media moet inmiddels weer betalen aan mij....... Bovendien hebben zich zo'n 90 PERSONEN GEMELD MET EEN TOTALE UITBETAALBEDRAG VAN CA. 16.000 EURO, MAAR HET WERKELIJKE BEDRAG MOET NOG HOGER LIGGEN (15 januari 2012).

P4m BETAALD NIET UIT en pas op voor hen. Volgens meerdere berichten zou het binnenkort afgelopen kunnen zijn dus trap niet in hun advertentie-praatjes.

ALLE KLACHTEN OVER HEN MAG WORDEN OPGESTUURD NAAR [email protected]
Laatst gewijzigd door ctl160471 op 06 jun 2012 21:15, 6 keer totaal gewijzigd.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

en wat denkt u er mee te bereiken

vrees dat deze net als andere bedrijven die zijn verdwenen
een mooi verweer hebben
virtueel geld
word pas echt geld als het is uitbetaald eerder heb je nergens recht op

hebben het met 2 andere site's gehad die melde het zelfde en politie en justitie konden niets doen
je hebt geen bewijzen dat het echte geld van jou is
print screen word niet als bewijs gezien aan gezien deze is aan te passen

helaas word dit een verloren zaak vrees ik

en de adverteerders melden gewoon
wij betalen hun uit maar zijn niet verantwoordelijk voor hun daden
zo lang hun op een eerlijke manier hun advertentie uitzetten zal de adverteerder niets (kunnen) doen

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Beste Electromonteur, Ik ga gewoon mijn best doen. Meer kan ik niet doen. Maar ik laat het er niet bij zitten. misschien is er toch wat mogelijk. Probeer je niets, gebeurt er niets...! :mrgreen:

apie45
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 21:21

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door apie45 »

ook ik ben lid van verschillende sides van profile 4media, maar ben al maanden bezig met uitbetalingen. maar ze hebben steeds een andere reden om niet uit te betalen dan is het mijn voornaam die niet klopt, dan mijn achternaam, dan mijn adres en dan weer de postcode ze hebben telkens wat anders, ik heb nu ongeveer 150 euro in de wacht staan die ik al vanaf verleden jaar bezig ben te krijgen. maar als je bent afgewezen doordat je gegevens niet kloppen volgens hun dan is je saldo ineens lager en kan je een nieuwe aanvraag niet meer doen en bent dus verplicht om weer verder te gaan met de mailtjes te lezen zodat zei weer aan jouw verdienen je kan ze een berichtje sturen met de vraag hoe het kan maar om te antwoorden rekenen ze ook een euro en krijg je standaard antwoorden terug dat ik mijn gegevens eerlijk moet invullen. er is zelfs tegen mij gezegd dat ik hun probeer te bedotten met mijn gegevens .
nou ik kan je zeggen dat ik mijn naam en adres en postcode toch echt goed invul maar volgens hun bestaat mijn postcode niet in nederland terwijl ik toch post krijg op dit adres met postcode.
het word tijd dat deze mensen eens flink aan de tand gevoel gaan worden zodat de mensen kunnen zien hoe ze in het echt werken
met vriendelijke groet: peter van Es

mirnada
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 okt 2011 12:04

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door mirnada »

hoi
Ook ik wacht al een tijdje op uitbetalingen die al weken terug hadden moeten gebeuren. Heb vanmorgen dan maar eens met ze gebeld (nummer via google opgezocht). Zeggen dat ze een achterstand hebben zowel met uitbetalen als support door vakantie en dat ze dat verkeerd ingeschat hebben. Want ik had al een ticket gemaakt bij p4m en kreeg ook daar geen reactie op.
Kunnen me niet zeggen wanneer ze wel betalen. En konden ook niet iemand naar voren halen zou niet eerlijk zijn. Is ook wel zo maar ik vind dat degenen die er werk van maken toch maar iets eerder moeten worden behandeld. In de hoop dat iedereen er dan maar werk van gaat maken en p4m op die manier beter zijn best moet doen. Is sowieso belachelijk dat je maanden moet wachten op een uitbetaling terwijl dat best binnen een maand te doen is.
Goede sites als moneymiljonair, jiggy, zinngeld ipay betalen binnen een week zelfs uit. Maar die zullen misschien niet zo groot zijn als p4m.

en is er iemand bekend met de site 10cash.com? En kan iemand me daar iets meer over vertellen of het al dan wel niet betrouwbaar is?

groetjes miranda

pegasus1443
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 sep 2009 20:03

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door pegasus1443 »

Tja, en ook ik zit bij die lui. Gelukkig nog maar voor 2 sites. En nadat ik de berichten hier over hen heb gelezen, besloot ik te bellen om te kijken wat er tegen mij gezegd zou worden. En ook bij mij het verhaal van wegens vakantie bla bla bla. En hij zei ook dat ze nu van 2 kanten werken. De oudste betalingen het eerst en bovendien ook nog per site. En laat nu net de site waar ik al een aardige tijd op mijn uitbetaling wacht nog niet aan de buurt zijn om uit betaald te worden. En wanneer wel, geen idee kon hij mij niet vertellen. Wordt vervolgd dus. Ik was toch al van plan met die sites van P4M te stoppen, want het duurt inderdaad standaard al lang voor je uitbetaald wordt (45 werkdagen, weekenden en feestdagen tellen niet mee). Maar nu weet ik het zeker. Zodra ik ben uitbetaald meld ik me gelijk van die sites af. Ik doe ook mee met andere site die binnen 1 tot 2 weken uitbetalen. Ik vind het trouwens vreemd dat ze een 06 nummer hebben. En het komt ook over alsof ze maar uit 1 persoon bestaan. Op hun sites vragen ze dringend een programmeur. Volgens mij hebben ze dringen klantenservice medewerkers nodig en mensen die zorgen dat de uitbetalingen snel worden gedaan. Met name ook omdat ze een tijd geleden de uitbetalingsgrens hebben verhoogd en dat ze daarbij aangaven dat je sneller zou worden uitbetaald. Ik ben benieuwd wanneer ik uitbetaald wordt. Het had eigenlijk in week 37 moeten gebeuren. De man die ik gesproken heb kon me wel vertellen dat mijn aanvraag goedgekeurd is.

Het afkeurverhaal waar al door iemand anders hier over gesproken was heb ik ook al mee te maken gehad.

Ik hoop dat iedereen snel wordt uitbetaald. En voor de rest zou ik zeggen, er zijn genoeg sites die sneller uitbetalen en reageren op vragen.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

mirnada schreef:hoi

Goede sites als moneymiljonair, jiggy, zinngeld ipay betalen binnen een week zelfs uit. Maar die zullen misschien niet zo groot zijn als p4m.
groetjes miranda
achter de meeste van deze zitten ook grote bedrijven
o.a. iPay.nl
Onderdeel van
Zakgeld internet Services BV

ben er zelf lid van en als je op de pagina van zakgeld internet services gaat kijken
zie je veel meer sites die hun hebben
maar nog veel meer
dus een groot bedrijf hoeft niet direct slecht te zijn
het probleem met p4m is dat hun te veel wilde en dat het nu een probleem is om weer iets kwijt te raken
niemand wil ex p4m sites hebben
en op kopen zijn ze ook mee gestopt
vroeger hadden ze alle .info lees en verdien sites
maar nu hebben ze te veel hooi op hun vork genomen en worden ze geplet onder dat hooi
Laatst gewijzigd door electomonteur op 22 dec 2011 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Ook goede sites zijn Knaakland, yeti-kliks.nl, gekkengoud, verdiengeldgratis.nl, stuk voor stuk EERLIJKE GPT-sites, die ook nog eens op tijd uitbetalen!!!!

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

een site is altijd goed de een doet actie G de volgende actie P

een site is betrouwbaar als hij uit betaald

maar soms ook niet altijd

er zijn zelfs sites die altijd goed betaalde maar opeens spoorloos verdwenen zijn
of de eigenaar is hem gesmeerd of geld op of andere reden
maar zijn wel weg

er zijn zelfs sites die tijdelijk zijn blijven draaien om dat de eigenaar overleden is en de vrouw/man/ouder/kennis het heeft overgenomen om alle uitbetalingen te doen maar daarna is site wel opeens weg maar dan met reden
en dat is ook nooit een slechte site

pegasus1443
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 sep 2009 20:03

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door pegasus1443 »

Na 3 maanden wachten heb ik inmiddels een uitbetaling van mijn een na laatste P4M site binnen. Nu nog wachten op de laatste. Ik hoop niet dat die ook 3 maanden na de oorspronkelijke uitbetaal datum wordt uitbetaald, want dan wordt dan pas maart 2012. P4M heeft wel een mail gestuurd, een tijdje terug dat ze alle tickets (hulpvragen) hebben gesloten. En dat het geen zin heeft een ticket aan te maken voor uitbetalingsvragen. En dat ze per site uitbetalen. Maar ja aangezien ze er inmiddels nog meer sites bij hebben is het de vraag wanneer ze uitbetalen. Ik hoop toch heel snel. Dan kan ik me ook van hun laatste site afmelden.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

vrees dat geduld hebben toch echt het enige is wat helpt bij dit bedrijf

en actief blijven bij hun
anders krijg je geen geld wegens inactiviteit
ook een goedkoop excuss van p4m
ala erik piet bas of hoe de persoon ook mag heten

apie45
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 21:21

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door apie45 »

ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat electro monteur aan de kant staat van p4m want op alle sides hier bij radar reageert hij op mensen met klachten en geeft tegen adviezen met het idee dat je er toch niets aan kan doen maar p4m betaald gewoon niet uit aan een hoop mensen wat ik begrepen heb. bij http://www.spaarprogramma-reviews.nl staan er al ik weet niet hoeveel mensen met een totaal van duizende euros die niet zijn of worden uitbetaald
p4m geeft ook steeds nieuwere manieren aan waarom er niet word uit betaald
zoals :voornaam klopt niet
achternaam klopt niet
adres klopt niet
postcode klopt niet
of ze geven zelfs totaal geen reden op voor de weigering van uitbetaling
zodat je weer alles opnieuw moet aanvragen en weer 45 werkdagen moet wachten.
het zou zeker mooi zijn van radar als zij deze p4m eens onder de loep zouden nemen daar er steeds meer mensen bij komen met klachten
maar helaas dit gebeurd niet en kan het bedrijf p4m netjes doorgaan met de boel flessen .

met vriendelijke groet peter :mrgreen:

pegasus1443
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 sep 2009 20:03

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door pegasus1443 »

@Peter, de link in jouw tekst doet het niet :lol: Die site moet nog online komen.

Maar je hebt wel gelijk, ze verzinnen iedere keer wat om de uitbetaling af te keuren. En dat doen ze altijd op het laatste moment, als de 45 werkdagen bijna voorbij zijn.
Op de site waar ik nu nog op een uitbetaling wacht zijn de 45 werkdagen voorbij, niet afgekeurd en nog niet uitbetaald. Ik hoop dat ze toch snel uitbetalen, dan kan ik me daarna snel afmelden.

Maar zou inderdaad goed zijn als Radar P4M eens onder de loep neemt en ze eens aanspreekt.

apie45
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 21:21

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door apie45 »

als hij niet werk en deze ook niet http://www.spaarprogramma-reviews.nl/blog/
probeer hem dan te kopieeren in je balk hoop dat hij het dan wel doet
want daar zie je hoeveel mensen al maanden klagen over p4m en nogmaals vind ik het jammer dat radar er geen aandacht aan besteed want dat zou ze een flinke tik op de vingers geven want p4m kan niet met klachten omgaan en behandeld de klachten alleen maar af door te laten blijken dat de fout bij jou zit en niet bij hun en als je denk dan klik ik niet meer op de bannerkliks dan zeggen ze gewoon dat de uitbetaling is geweigerd doordat je 30 dagen niet geklikt hebt en je afmelden is wel een optie maar dan zou ik meer dan 250 euro kwijt zijn en daar hebben andere leden ook al aan gedacht maar als je dit wel zou doen hebben zij die 250 euro verdiend en dat gun ik ze niet

groetjes peter

ps deze link kopieeren en dan in de adressenbalk plaatsen bij mij werkt het dan veel succes
http://www.spaarprogramma-reviews.nl/blog/

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

nou ik heb geen bal met p4m te maken
ik heb zelfs via mijn bedrijfsjurist hun proberen aan te pakken voor een prive vordering op hun

deze is een maand lang met hun bezig geweest en heft de zaak terug gekoppeld als zijn de niet invorderbaar
de tegen partij beweert dat het virtueel geld is en op die gronden er geen recht op heb

dit heb ik via hun zelfs aan een gerechtsdeurwaarder uitbesteed en deze kwam met zelfde mening
het is virtueel geld en word pas echt geld als het word over gemaakt op de rekening van mij

zelfs justitie is er mee bezig

nee ik heb een net een klein elektrotechnisch installatie bureau met 4 man in
dienst en meer niet
ik blijf nu ook geregeld de mails klikken tot ik van alle 19 sites betaald heb gekregen en na betaling direct afmelden

m.v.g
elektromonteur

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Via via vernomen dat KASSA van de Vara nu mensen gaat interviewen en hier dus aandacht aan gaat besteden......kieken wat t wordt......

ikkebenhetzat
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2012 21:27

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ikkebenhetzat »

Ook ik heb ongeveer 15 sites bij P4M. Ben er helemaal klaar mee.
Nu krijg ik mail dat ze leden die niet actief zijn er uit gooien.
Op een gegeven moment ben je het zat dat je niet uitbetaald krijgt dus klik je niet meer, dus gooien ze je er uit. Meer dan een jaar wacht ik nu al.....
Ik weet het ook niet meer. Met die tickets die je zogenaamd aan kunt maken kun je ook niets, je krijgt de meest belachelijke reacties terug. En een grote mond ook nog.
Wie o wie stopt dit en zorgt dat de mensen hun centjes krijgen.??,,,

pegasus1443
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 sep 2009 20:03

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door pegasus1443 »

ikkebenhetzat schreef:Ook ik heb ongeveer 15 sites bij P4M. Ben er helemaal klaar mee.
Nu krijg ik mail dat ze leden die niet actief zijn er uit gooien.
Op een gegeven moment ben je het zat dat je niet uitbetaald krijgt dus klik je niet meer, dus gooien ze je er uit. Meer dan een jaar wacht ik nu al.....
Ik weet het ook niet meer. Met die tickets die je zogenaamd aan kunt maken kun je ook niets, je krijgt de meest belachelijke reacties terug. En een grote mond ook nog.
Wie o wie stopt dit en zorgt dat de mensen hun centjes krijgen.??,,,
Dus moet je actief blijven, saldo opbouwen, maar ook dat kan je niet uitbetaald krijgen. Want eerste moet je vorige aanvraag uitbetaald zijn. Fijne lui, maar niet heus. Ik probeer nog steeds vol te houden en me niet af te melden zonder uitbetaling, maar ik wordt echt moe van die lui.

En door deze zooi van P4M stort ook de rest van de GPT wereld in.

Laat Kassa en Radar er samen maar wat aan gaan doen.

colenwim
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2010 18:36

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door colenwim »

probeer ook contact met ze te hebben , maar ze antwoorden niet.Voor uitbetaling is er de ene keer dit verkeerd en de andere keer weer iets anders.Pure oplichting ...iets voor tros opgelicht ?

Profile4Media BV
Nautilusstraat 3
7821AG Emmen
Tel. +31 (0)6-48577447
(enkel tussen 10 en 16 uur en niet in weekend) Als ze opnemen?

Email. [email protected]
Kvk. 01132151
Btw. NL8194.63.346B01

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

door dat p4m alles heeft verkocht aan een ander verwijzen ze ook de schuldeisers naar deze persoon/bedrijf
en deze stuurd alles weer naar p4m terug en die zijn nergens meer te vinden

ra ra hoe kan dat

juristen hadden de zaak zo ver dat op 5 juli de zitting is en kreeg zo juist bericht dat zitting niet door gaat aan gezien bedrijf van mening is dat vordering niet meer op hun is te verhalen maar bij de nieuwe eigenaar die meld dat contractueel p4m verantwoordelijk is voor aan gevraagde betalingen van voor 1 juni 2012
en die zijn nu opeens niet meer te vinden en de juristen e.d moeten u uitgaan zoeken of dat contract wel rechts geldig is
Laatst gewijzigd door electomonteur op 11 jul 2012 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten