Extra 1% vanaf 12 november.
Saldo per 12 nov opzoeken is onmogelijk.
Ze schrijven:
Hoe weet ik hoe hoog mijn saldo op 12 november 2011 was?
..., dan kunt u uw peilsaldo, het saldo dat op 12 november is vastgesteld, in Mijn ING vinden. In Mijn ING gaat u naar uw spaarrekening door op de homepage op “sparen af- en bijschrijvingen” te klikken. In dit venster staat genoteerd hoe hoog uw saldo op 12 november 2011 was.
Dat "op de homepage “sparen af- en bijschrijvingen” kan ik noch mijn huisgenoten vinden. Die tekst zien we NERGENS.
Gebeurt me vaker, dat zaken hun eigen sites niet goed kennen. Je krijgt dan aanwijzingen die NÈT niet kloppen.
Welke "homepage", waar te klikken te vinden links, rechts, boven, onder,...
Die knoppen staan OVERAL verspreid. Teksten zijn net even anders, ...
Grrrrr.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING Spaaractie onmogelijk
Re: ING Spaaractie onmogelijk
Iets beter kijken denk ik mijn ing inloggen linksboven heb je keuze betaalrekening maar ook spaarrekening en dan bij afschrijven
Hoe is het mogelijk, dat je dat niet kunt vinden. In de homepage heb je aan de linkerkant grijzen vlakjes met de teksten "Betalen", "Sparen", "Beleggen", "Lenen", "Hypotheken" en "Verzekeren".
Bij "Sparen" staan de volgende opties "Spaaropdracht", "Spaarrekening openen", "Rentepunten" en "Af- en bijschrijvingen".
Klik op de optie "Af- en bijschrijvingen". Op de regel waar het saldobedrag staat zie je Uw spaarsaldo op 12-11-2011: € .........
Als je dit niet kunt vinden, dan bankier je waarschijnlijk niet bij de ING.
Bij "Sparen" staan de volgende opties "Spaaropdracht", "Spaarrekening openen", "Rentepunten" en "Af- en bijschrijvingen".
Klik op de optie "Af- en bijschrijvingen". Op de regel waar het saldobedrag staat zie je Uw spaarsaldo op 12-11-2011: € .........
Als je dit niet kunt vinden, dan bankier je waarschijnlijk niet bij de ING.
Ik had er ook geen moeite mee om het te vinden.
Was een echttttt een makkie grrrrrrrrrrr
Opticien een optie?
gr Henk
Was een echttttt een makkie grrrrrrrrrrr
Opticien een optie?
gr Henk
Kees44 schreef:Extra 1% vanaf 12 november.
Saldo per 12 nov opzoeken is onmogelijk.
Ze schrijven:
Hoe weet ik hoe hoog mijn saldo op 12 november 2011 was?
..., dan kunt u uw peilsaldo, het saldo dat op 12 november is vastgesteld, in Mijn ING vinden. In Mijn ING gaat u naar uw spaarrekening door op de homepage op “sparen af- en bijschrijvingen” te klikken. In dit venster staat genoteerd hoe hoog uw saldo op 12 november 2011 was.
Dat "op de homepage “sparen af- en bijschrijvingen” kan ik noch mijn huisgenoten vinden. Die tekst zien we NERGENS.
Gebeurt me vaker, dat zaken hun eigen sites niet goed kennen. Je krijgt dan aanwijzingen die NÈT niet kloppen.
Welke "homepage", waar te klikken te vinden links, rechts, boven, onder,...
Die knoppen staan OVERAL verspreid. Teksten zijn net even anders, ...
Grrrrr.
Jullie hebben allemaal gelijk
Onze fout:
We gingen naar de Homepage , in plaats van naar de Homepage.
Die van ING dus!
En daar was het dus niet.
Ook zochten we naar de tekst "sparen af- en bijschrijvingen" ipv
"sparen"
en dan
"af- en bijschrijvingen"
Dom van ING om niet met domme mensen als wij rekening te houden
Onze fout:
We gingen naar de Homepage , in plaats van naar de Homepage.
Die van ING dus!
En daar was het dus niet.
Ook zochten we naar de tekst "sparen af- en bijschrijvingen" ipv
"sparen"
en dan
"af- en bijschrijvingen"
Dom van ING om niet met domme mensen als wij rekening te houden