LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile komt garantie I-Phone 4 van 7 maanden niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
peter1858
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2012 22:52

t-mobile komt garantie I-Phone 4 van 7 maanden niet na

Ongelezen bericht door peter1858 »

Wij hebben al 7 jaar meerder zakelijke contracten bij het verlengen hier van is echter gebleken dat bij mijn contract verlenging geen verzekering is bij gezet waar ik duidelijk om had gevraagd. Na 7 maanden ging van mijn I-Phone 4 de connector kapot dus kan geen data over zetten en niet meer opladen. hij is door Pro-assist opgehaald voor reparatie op 29-10-2011 waarna ik een rekening kreeg voor geschoteld van 212 EURO dit viel niet onder garantie. na met APPEL contact te hebben opgenomen blijkt dat een reparatie van een connector bij APPEL 59 EURO kost en is bij een APPEL service center binnen een half uur gerepareerd. Heb hier bij T-MOBILE een klacht over in gediend maar ook hier word geen gehoor aan gegeven. Heb bij T-MOBILE ook medegedeeld dat zij volgens Europees recht eerst aanspreekpunt zijn ivm garantie en duidelijk gemaakt dat ik volgens EUROPEES recht recht heb op vervanging of kosteloos herstel van mijn toestel zelf hier word geen gehoor aan gegeven. Bij deze hoop ik niet allen te zijn met deze problemen mij toestel op 2-1-2012 nog steeds niet gemaakt en retour gezonden en reactie is verder ook nog uit gebleven. met vr gr een zeer ontevreden klant.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: t-mobile komt garantie I-Phone 4 van 7 maanden niet na

Ongelezen bericht door BBCS »

peter1858 schreef: Heb bij T-MOBILE ook medegedeeld dat zij volgens Europees recht eerst aanspreekpunt zijn ivm garantie en duidelijk gemaakt dat ik volgens EUROPEES recht recht heb op vervanging of kosteloos herstel van mijn toestel zelf hier word geen gehoor aan gegeven.
Vergeet aub dat EUROPEES recht!

Hier is het Nederlands recht van toepassing.

Ten tweede: de regels waarna je verwijst hebben betrekking op consumentenkoop.
Aangezien hier niet om consumentenkoop gaat, zijn de regels omtrent consumentenkoop niet van toepassing.

Met andere woorden: T-Mobile mag jouw als zakelijke koper doorverwijzen naar de fabrikant.

Ten derde: de fabrikant heet Apple en geen Appel. (muggenzifterij van mijn kant, maar toch.)
Na 7 maanden ging van mijn I-Phone 4 de connector kapot dus kan geen data over zetten en niet meer opladen. hij is door Pro-assist opgehaald voor reparatie op 29-10-2011 waarna ik een rekening kreeg voor geschoteld van 212 EURO dit viel niet onder garantie.
Kan inderdaad. Maar daar kan ik zelf niet over oordelen of het wel of niet onder garantie valt.
Het is wel zo dat het aan jou is om met het bewijs te komen dat de connector ten tijden van de koop niet in orde was.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: t-mobile komt garantie I-Phone 4 van 7 maanden niet na

Ongelezen bericht door WillemV »

BBCS schreef:Ten tweede: de regels waarna je verwijst hebben betrekking op consumentenkoop.
Aangezien hier niet om consumentenkoop gaat, zijn de regels omtrent consumentenkoop niet van toepassing.

Met andere woorden: T-Mobile mag jouw als zakelijke koper doorverwijzen naar de fabrikant.
Wat een onzin weer BBCS. Ook een zakelijke klant heeft geen overeenkomst met de fabrikant. :roll: Jij hebt er echt geen kaas van gegeten hè, van het 'recht' in het algemeen.

Oh ja, jou(w) in je bovenstaande quote schrijf je dan zonder de letter "w". (muggenzifterij van mijn kant, maar toch.) ...

Gesloten