Hallo, wie heeft er ook ervaring met het leasen van een cv ketel. Het liefst bij Warmteservice westland.
In oktober 2006 heb ik een cv ketel geleasd voor een leasebedrag van 1900 euro, met een maandbedrag van 38 euro PM geduurende 5 jaar.
In dit contract zou ook het jaarlijkse onderhoud zitten.
Ik ben nu dus bijna twee jaar aan het leasen, nu kreeg ik een jaaropgave en wat schetst mijn verbazing dat mijn schuldbedrag OMHOOG gegaan is ipv van dalen. Het berdrag staat nu op 1950 euro terwijl ik toch 912 euro heb betaald.
Dhr. Rene Eijssink is inmiddels al verdwenen als directeur daar en de nieuwe Dhr. v/d Berg is ziek en krijg je niet te pakken????
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij vertellen dat ik het verkeerd zie.
Groeten,
Richard
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lease CV ketel warmteservice westland
-
Re: lease CV ketel warmteservice westland
beste richard,
ik weet dat er een nieuwe directeur is aangesteld, de heer van den berg, die mijn probleem netjes heeft opgelost. ik heb onlangs ook een vraag gehad over de afrekening (denk voordat meneer van den berg ziek werd ?) en heb kontakt opgenomen met de lage landen (op zijn advies). die hebben mij verder geholpen met mijn vragen. ik lease bij de lage landen en niet bij warmteservice westland. misschien is dit ook bij jou het geval? misschien heb je wat aan mijn verhaal. succes verder en misschien nog maar eens bellen met meneer van den berg?
groeten, marieke
ik weet dat er een nieuwe directeur is aangesteld, de heer van den berg, die mijn probleem netjes heeft opgelost. ik heb onlangs ook een vraag gehad over de afrekening (denk voordat meneer van den berg ziek werd ?) en heb kontakt opgenomen met de lage landen (op zijn advies). die hebben mij verder geholpen met mijn vragen. ik lease bij de lage landen en niet bij warmteservice westland. misschien is dit ook bij jou het geval? misschien heb je wat aan mijn verhaal. succes verder en misschien nog maar eens bellen met meneer van den berg?
groeten, marieke
Ik lease zelf ook een ketel bij WSW. De eerste jaren daalt de schuld langzamer vanwege allerlei kosten. Lease wordt trouwens geregeld via Lage Landen, daar doet WSW zelf niet veel aan behalve de initiële intake. Ben zelf wel tevreden met de oplossing, te meer daar ik het bedrag voor een nieuwe ketel niet in 1x op kon hoesten toen de oude kapot ging. Onderhoud is ook goed geregeld.
-
Ik lease een hr-ketel bij Warmteservice Amsterdam (voorheen van NUON, weet niet hoe het nu zit) en heb al een paar keer om de voorwaarden gevraagd, maar krijg geen antwoord. Het oorspronkelijke contract was vaag.
Ik betaal wel hetzelfde bedrag als jullie doen. Ik betaal nu bijna vier jaar, en ben verder tevreden over hun service en vooral over de ketel, die is geweldig.
Vandaag maar weer eens bellen!
Ik betaal wel hetzelfde bedrag als jullie doen. Ik betaal nu bijna vier jaar, en ben verder tevreden over hun service en vooral over de ketel, die is geweldig.
Vandaag maar weer eens bellen!
Topic is 2,5 jaar oud... en Warmteservice Westland is niet hetzelfde bedrijf als Warmteservice Amsterdam voor zover ik weet.