LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verandering planningssysteem....

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
j_devries24

Verandering planningssysteem....

Ongelezen bericht door j_devries24 »

Hallo,

Ik wilde even wat vragen.
Voor bijna 5 jaar terug is mijn dochter geboren, zij zat eerst op een kinderopvang bij wie je per week de uren van de kinderopvang kon doorgeven, omdat zij in april vorig jaar naar school mocht hebben wij nagedacht over een andere kinderopvang.
De oude zat ver weg en op de nieuwe school zat een kinderopvang van de sksg bij in.
Omdat sksg de uren graag 1 maand van te voren wil weten (flexibele uren contract) heb ik dit van te voren met mijn werkgever overlegd of dit een probleem zou zijn, zij hebben aangegeven dat dit geen probleem zou zijn.
Nu hebben wij sinds een aantal maanden een andere vestigings manager en deze gooit alle regels om.
Nu gaat er binnenkort gepland worden op bezoekersniveau en kunnen ze niet verder vooruit plannen dan 2 weken van te voren....
Dit is dus een probleem voor mij, nadat ik dit ook heb aangegeven en tevens heb aangegeven het van te voren te hebben gevraagd, werd mij doodleuk verkondigd dat alles veranderd en dat als de sksg voet bij stuk hield dat dat niet echt klantvriendelijk zou zijn!!! Net alsof wat hun nu gaan doen wel "klantvriendelijk" is of te wel goed personeels beleid...

Nu is mijn vraag mag dit zomaar, het lijkt er een beetje op dat ze mij gewoon willen sarren omdat ik al wat ouder ben dus eigenlijk gewoon te duur..

Graag verneem ik jullie reactie..
Groet Janet

Leo The Emperor

Re: Verandering planningssysteem....

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Heb je een toezegging op papier , en zo ja wat staat er dan precies ?

(overigens komt de mededeling dat je werkgever je weg wilt hebben wel opeens uit de lucht vallen en lijkt niet gebaseerd te zijn op de verdere gegevens van je posting)

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Nu hebben wij sinds een aantal maanden een andere vestigings manager en deze gooit alle regels om.
Nu is inderdaad de vraag wat is er van de "goedkeuring"van uw oude manager terug te vinden in uw personeels dossier.Kan ook gegaan zijn met de woorden wat mij betreft geen probleem,maar ja hij is er nu niet meer.Dus heeft U nu een probleem wat eigenlijk gecreeerd werd door de betreffende kinderopvang.Als die hun regels niet hadden veranderd was er in uw geval ook niets aan de hand geweest.Afspraken altijd op papier laten zetten anders krijg je vaak een welles nietes of heb ik zo niet bedoeld/begrepen situatie.

gr Henk

j_devries24

Ongelezen bericht door j_devries24 »

Nee de gesprekken met mijn leidinggevende zijn destijds mondeling gegaan.

Overigens wil ik benadrukken dat niet de kinderopvang de afspraken veranderd, maar de werkgever.

Verder zijn er al zoveel dingen voorgevallen waar ineens geen rekening meer mee kan worden gehouden zodat ik met deze laatste actie echt het gevoel krijg dat het een soort pesterijtjes zijn, maar goed daar mag iedereen zelf over oordelen..
Ik wilde alleen weten (omdat ze mij nu in best een lastig pakket zetten) of ze dat zomaar konden doen.
Wat feitelijk komt het er op neer dat ik niet meer kan werken,omdat ik de tijden voor de kinderopvang niet meer op tijd kan doorgeven.
Want de kinderopvang wil de tijden een maand van te voren weten, wat destijds bij het afsluiten van het contract is vastgesteld.
Hopelijk wordt het hiervan een beetje duidelijker.

J.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Nee de gesprekken met mijn leidinggevende zijn destijds mondeling gegaan.
Mondelinge toezeggingen zijn ook rechtgeldig alleen zeer moeilijk te bewijzen.

Kun je niet eens met het kinderdagverblijf gaan praten of 2 weken ook niet acceptabel is. Als je je baan verliesat heb je immers het kinderdagverblijf ook niet meer nodig.

Gesloten