LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Loes58
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jun 2008 20:40

KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem

Ongelezen bericht door Loes58 »

Wij zijn ingegaan op een KPN folder via de post betreft glasvezelaansluiting, wij hadden daar uitgekozen een totaal pakket van tv-bellen en internet.
De aanbieding is nog te zien en geldig t/m 6 november 2011

Dus op naar http://www.kpn.com om daar onze bestelling te activeren, inclusief daarbij de aanbieding betreft de TV 40 INCH nu voor 399,00 alleen bij dit pakket, dit was op 7 oktober 2011
Op 20 oktober dacht ik, ik ga maar is bellen....duurt wel erg lang, maar mijn hele aanvraag was niet te vinden, en het advies was, het per telefoon nogmaals te bestellen.
Zo gezegd zo gedaan, op 21 oktober 2011 daarvan een bevestiging gekregen, ook dat de tv binnen 8 dg zou worden bezorgd, en er was al een afspraak gemaakt met de monteur betreft de aansluiting op 8 november 2011.

Maar het duurde wel weer lang, dus wij maar is naar de winkel van KPN in Almere-stad, daar word beweerd dat de tv er niet bij hoort als je deze bestelling gedaan hebt via internet, hij geld alleen in de winkel, nou, ik heb geen klompen maar als ik ze had braken die ter plaatse.
De medewerkster van de winkel heeft nog gebeld, wij zouden weer worden terug gebeld, maar u raad het al, niets van dat al, op 1 november 2011 hebben wij dit alles geannuleerd, het hele pakket willen wij niet meer, omdat wij vinden dat wij ook recht op die tv hebben, het totaalpakket was voor ons 55 euro per maand, inclusief de tv nu voor 399,00
Juist ook omdat de aanbieding gewoon via internet te activeren was, inclusief de tv.

Ik ben toch wel benieuwd wie dit ook heeft meegemaakt, of zijn wij hierin een uitzondering?

Groet,

Loes.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb net geprobeerd via de link die je geeft een bestelling door te voeren: dit is niet mogelijk want na de postcodecheck gaat het mis. Idioot natuurlijk. De tv krijg je met 230 euro korting, niet 400 euro korting zoals KPN beweert (http://www.kieskeurig.nl).

Verder heeft Tros Radar inzake KPN glasvezel al een hele uitzending besteed aan de ellende die je krijgt met KPN glasvezel zodra de aansluiting gereed is. KPN berekent allerlei extra kosten die niet zijn afgesproken. De verbinding werkt niet goed. Etc etc etc. Ik zou je beste(l)ling maar snel annuleren!

http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... glasvezel/

Loes58
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jun 2008 20:40

Re: KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem

Ongelezen bericht door Loes58 »

Beste Bob,

Dank je wel voor je antwoord, ook raar dat het na de postcodecheck mis ging, heb je wel al glasvezel in de meterkast?
De aanbieding bestaat nog wel t/m 6 november a.s.
Heb je al gekeken op http://www.kpn.com/tvactieglasvezel?

Je hebt gelijk, dat hadden we al gezien dat het veel minder korting was dan gezegd, maar ja, toch wel goedkoper dan in de winkel.

Zoals ik al zei, heb ik gisteren al alles geannuleerd gelukkig!

Ik geloof dat er geen een provider goed is, ik had info gevraagd bij UPC gisteravond via hun website, krijg ik net een mail dat mijn vraag is beantwoord omdat ze mij gesproken hebben door de telefoon, nou ik ben de hele dag thuis geweest, ik heb hun helemaal niet telefonisch gesproken....dan heeft zeker mijn hond de telefoon opgenomen.....haha..... nou, ik krijg er bijna de slappe lach van!
Maar het is allemaal te gek voor woorden, wij houden ons nu lekker even bij digitenne, voor 3 tv's is de aansluiting maar 9 euro per maand.
En verder heb ik draadloos internet plus bellen via ADSL, en dit werkt voldoende!
(Inmiddels hebben wij vandaag een TV gekocht bij Mediamarkt met alle service vandien, en nog een betere tv ook, met i.p.v. 50 hertz naar 100 hertz. en van LCD naar LED.)

Laten ze eerst maar is die kinderschoenen weg werken, en daarna met een enorme aanbieding terug komen, dat zou pas service zijn.....

Ik ga is kijken op de link betreft de uitzending van Radar die jij mij gegeven hebt, nogmaals dank voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Loes.

Nick van Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2012 20:54

Re: KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem

Ongelezen bericht door Nick van Veen »

Leuk zo'n pakket , op 28 nov.2011 geinstalleerd en op 5 december geprobeerd te annuleren vanwege blijvende problemen.
Na een bezoek van KPN wordt ons verteld , prima in orde.
Gelijktijdig gebruik TV,Telefoon en internet is onmogelijk.
Alle poorten van de router zijn geblokkeerd en worden ook niet open gezet door KPN, dus de hobby en dure spelcomputers kunnen we wel dumpen.
Na diverse belletjes , mails en aangetekend schrijven word ons vertelt dat we gewoon de pech hebben van een slechte verbinding en dat ze daar van op de hoogte zijn.
En opzeggen vanaf 5 december?
Sorry fam. van Daal , tot 27 nov 2012 bent u geabonneerd en kunnen wij daar niets aan doen!
U kunt het eventueel afkopen tegen jaartarief van €650.
Heb intussen weer de kabel van UPC laten installeren maar de telefoon kan zonder nummerwijziging niet mee naar dit abonnement daar KPN die niet vrijgeeft.
Glasvezel,KPN niet doen dus,goed nadenken!

Vr.gr. een bedrogen KPN klant.

Loes58
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jun 2008 20:40

Re: KPN Glasvezel pakket aanvraag probleem

Ongelezen bericht door Loes58 »

Beste Nick,

Ik heb ten eerste 2 vragen:
Is er bij jou niet van te voren gecheckt of je goede ontvangst zou hebben via glasvezel van KPN?
Waarom worden de poorten niet opengezet?

En gewoon pech? wat is dat nu voor een antwoord, belachelijk!
En afkopen, wat is dit een raar voorstel!

Dus het kan natuurlijk wel stop worden stopgezet! Kwestie van een administratieve handeling naar mijn idee!
Helemaal omdat KPN ook fouten heeft gemaakt, wat laat zo'n groot bedrijf zich kennen zeg!

En je kunt je eigen nummer niet meenemen nee, dat vind ik logisch als je abonnement nog loopt bij KPN.

Ik raad je aan om naar de ombudsman te gaan, dit is te gek voor woorden! KPN laat het na dat je aansluiting goed verloopt, en KPN kan niet met de rede aan komen dat je gewoon "pech" hebt, en dan het afkopen....!

Ik denk dat je genoeg reden hebt om zo snel mogelijk van je abonnement bij KPN af te komen, zonder het afkoop verhaal, eerder dat je nog geld van hun tegoed hebt vanaf de aansluiting betreft glasvezel!

Succes, laat even horen wat je verdere stappen zijn.

Groet,

Loes.

Gesloten