LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Massale actie tegen Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Zou u uw betalingen aan Dexia stopzetten als er een solidariteitsfonds was gevormd om eventuele rechtskosten te betalen?

Ja
37
90%
Nee
4
10%
 
Totaal aantal stemmen: 41

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door trudy »

Hallo Willems,

Maar die WVD was er toch al lang vóór die koersen van KPN, Ahold etc. zakten? En er zijn toch mensen geweest die aardig wat aan die WVD hebben overgehouden? Eerst na 2000 moet men geweten hebben dat de aandelen geweldig gingen zakken en vanaf die tijd hadden die producten niet meer verkocht mogen worden. Je bedoelt dus eigenlijk dat men vanf 2000 wist dat die WVD alleen nog maar restschulden zouden opleveren en Dexia "mocht" die gaan innen. Maar waarom dan dat proces van Dexia tegen Aegon? Ze hadden toch een kat in de zak gekocht, zonder dat ze dat wisten? Of wisten ze dat dan wel! Probeer het te begrijpen, maar heb er wel moeite mee.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door trudy »

en van boekhoudzwendel van KPN heb ik nog nooit gehoord. Het kwam toch door die miskoop van ze die zoveel geld had gekost.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Door die staat licenties hebben ze (KPN) zich in de miljoenen schuld gestoken, en nu duurt het jaren voordat ze weer een positief saldo laten zien!
De Staat dacht er goed geld aan te verdienen, maar heeft daardoor wel het belang in KPN moeten aanhouden en vergroten.
Het heeft de Staat per saldo ook meer gekost dan opgeleverd.
Zo zie je dat vele (ex-)topbestuurders alleen maar keken naar de korte termijn en niet de lange termijn in acht hielden.
Snel flinke winst maken en wanneer het tij dreigt te keren; eruit springen.
KPN, Philips, Aegon, Spaar Select; overal gebeurt dit, en het ergste is ze krijgen veelal ook nog een “GOUDEN” handdruk mee!!

Ik snap dat werkelijk niet; eerst het bedrijf in de ellende doen laten geraken en dan met een flinke duit euro’s met de noorderzon vertrekken…….

Maar ja; dat is ook Nederland!!

m.v.g. justice man

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Trudy,

Ik zal je per e-mail beantwoorden en niet hier op het forum. OK?

Groetjes!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Trudy,
Van een miskoop, hoeft een goed draaiende moederbedrijf niet persee
nagenoeg failliet te gaan in z'on korte tijdbestek; er was veel meer aan de hand ! KNP-Qwest was kennelijk ook een miskoop, hoewel de bedrijfsresultaten zeer gunstig waren voorgesteld en veel mensen geloofden erin, ging ze wel ten onder en laat velen met lege handen achter!!
Of dit met KPN moederbedrijf iets te maken had weet ik absoluut niet!

De groetjes.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Voordat je massaal/collectief iets kan organiseren (demonstraties, niet betalen e.d.) moet je eerst contact hebben met alle gedupeerden.
De ham-vraag is : Hoe bereik je die ????

Het forum is slechts een kleine afspiegeling.
Een advertentie in een krant is nogal prijzig.

Voor nieuwe stichtingen loopt niemand meer warm.

Stichting Leaseverlies beschikt over 90.000 adressen.
Dat zij die niet zomaar uit handen geven is begrijpelijk (privacy).
Wat ze wel zouden kunnen doen is die mensen aanschrijven om zich te melden bij bv. PB voor het onderwerp van deze topic.
Hierbij duikt echter het probleem op dat LV geen contactpersoon/aanspreekpunt heeft.

Blijft dus de vraag : Hoe bereik je al die Nederlanders die een Legiolease-contract hebben ?????????????????

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door rust »

kijk eens bij het bkr, daar staan we allemaal.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Dubio »

Trudy,

Het is inderdaad zo dat als je ook maar met één kritiek-puntje op het verhaal van Willems komt het als een zeepbel uit elkaar spat, en dat heb jij heel goed gedaan.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Jij blijft flauwe kul verkopen, je kan vandaag aan de kant van de gedupeerden staan en morgen aan de kant van Dexia zoals je het goed uitkomt, maar lafaards zullen géén schijn van kans krijgen wij zullen zorgen dat ze in drek blijven liggen totdat ze verdampen in hun eigen dubieuze wijsheden.
Wees een kerel en zegt "zeepbellen" bestaan niet het is een verzinsel van Willems. KPN en KPN-Qwest zijn clean evenals de accountancy en de controleurs DSI en AFM. Dat is tenminste mannenwwerk en niet jouw flauwe zever op de man af!!!

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Ik ben het volkomen eens met dit solidariteitsfonds om zo met rugdekking te kunnen ophouden met betalen. Hier wil ik direct aan deelnemen. Hoe wil je dit idee de ruchtbaarheid geven die nodig is om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Als je alleen al de inleg voor Stichting leaseverlies hiervoor zou kunnen gebruiken heeft dat meer zin dan wat de Stichting nu uitvoert. Anders dan wat persberichten op hun website hebben ze niets te melden. Ik heb de indruk dat ze handjeklap met Zalm spelen en eerder meewerken aan alle uitstel van executie dan er werkelijk voor hun leden te staan. Ook vind ik het uitermate storend dat ze geen individuele antwoorden op mails geven. Als ze die uitgespaarde arbeidskosten werkelijk aan advocaten die eens achter hun bureau vandaan komen zouden besteden zou ik hier geen moeite mee hebben maar op deze manier ervaar ik mijn lidmaatschap ook als weggegooid geld.

Een andere zaak is pay back. Ik probeer me bij de regio Noord Holland aan te melden voor een gezamenlijke advocaat maar krijg geen antwoord. Wie kan mij helpen om contact te krijgen met die afdeling?

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Karel »

Die ene tegenstem zal wel van Dubio zijn!!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zou wel eens willen weten wie die 2 “vreemde eenden in de bijt zijn”.
Als dat geen verharde Dexia medewerker is of van een bepaalde tussenpersoon dan breekt me toch de klomp.

m.v.g. justice man

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Willems Ik hou van jou

Anodexia
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 apr 2004 14:53

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Anodexia »

Met mijn stukje heb ik geprobeerd inzicht te krijgen in de actiebereidheid en solidariteit van gedupeerden. Inmiddels is mij wel duidelijk dat dit forum hiervoor niet de juiste plaats is.
Ik dank mensen die serieus gereageerd hebben maar dit forum wordt vervuild door dwazen, die naar mijn gevoel niet tot de gedupeerden horen.
anodexia.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Je zou je licht eens kunnen opsteken bij Ver.Payback

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Massale actie tegen Dexia

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ja en voor persoonlijke hulp bij het opstellen van klachten/ vernietigingsbrieven kun je mij ook nog altijd gerust mailen.

E-mail: [email protected]

m.v.g. justice man

Gesloten