LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Nick van Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2012 20:54

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Nick van Veen »

Wij hebben de overstap naar KPN Glasvezel gemaakt n.a.v. een mooi verkoop praatje.
Na installatie op 2 dec. 2011 zitten we tot op heden in de problemen.
Gelijktijdig internet,radio,tv en telefonie..........vergeet het maar.
Werkt dus niet!
Alle poorten van de router zijn geblokkeerd en worden ook niet open gezet door KPN, dus de hobby en dure spelcomputers kunnen we wel dumpen.
Na diverse belletjes , mails en aangetekend schrijven word ons vertelt dat we gewoon de pech hebben van een slechte verbinding.
En opzeggen op 5 december?
Sorry fam. van Daal , tot 27 nov 2012 bent u geabonneerd en kunnen wij daar niets aan doen!
U kunt het eventueel afkopen tegen jaartarief van €650.
Heb intussen weer de kabel van UPC laten installeren maar de telefoon kan zonder nummerwijziging niet mee naar dit abonnement daar KPN die niet vrijgeeft.
Glasvezel,KPN niet doen dus,goed nadenken!

Vr.gr. een bedrogen KPN klant.

richardpot
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2012 12:35

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door richardpot »

Ik denk dat het beste als je nu overstapt op het alles in 1 pakket van upc. bij www.overstapservice.net krijg je nu voor weinig geld een goeie deal! upc is op dit moment ook denk ik gewoon de beste provider. hebben momenteel 1.000 000 tevreden klanten. Succes!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door ciske »

krijg je nu voor weinig geld een goeie deal! upc is op dit moment ook denk ik gewoon de beste provider. hebben momenteel 1.000 000 tevreden klanten.
dat is jouw ervaring, ik zou upc nooit willen hebben en zo goedkoop zijn ze niet.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat betreft die poorten, misschien helpt dit :

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&start=20

Nick van Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2012 20:54

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Nick van Veen »

Bedankt voor de reacties.
Helaas kan ik ondanks mijn UPC internet het telefoonnummer niet meenemen en zit ik dus evengoed met 2 abonnementen daar ze niet willen opzeggen.
Ik lees net in de krant dat die top-dame bij KPN haar bonus van 5 ton + 3 maandsalarissen ,toch samen €620.000 niet wil ontvangen bij haar vertrek.
Dan zitten ze neem ik aan ook niet op mijn €650 te wachten.

Vr.gr. Nick

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door ciske »

Dan zitten ze neem ik aan ook niet op mijn €650 te wachten.
dat is niet niks, ken je upc niet opzeggen dan? dubbel betalen is zo zonde van je geld.

Nick van Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2012 20:54

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Nick van Veen »

Mijn UPC verbinding was gelukkig nog niet afgesloten zodat ik deze opnieuw heb aangesloten om toch de internetverbinding te kunnen geruiken die bij KPN dus niet werkt en waar dus ook geen monteur voor komt omdat het volgens hen in orde is.(niet dus)
Mijn optie was dus om KPN na 3 dagen maar weer te beeindigen.
Ja jammer dan , KPN adverteert waarschijnlijk alleen om klanten te winnen en niet om ze daarna ook nog tevreden te stellen.
A.s. 27 november loopt het af en komt er dus niets meer van KPN in huis.
Jammer dat de PTT destijds zijn naam zo te grabbel gooit.

Gr. Nick

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door ciske »

als het niet in orde is moeten ze toch langs komen, je gaat toch geen 650 euro weggooien, want zo noem ik dat.

Nick van Veen
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2012 20:54

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Nick van Veen »

Mijn HDTV verbinding werkt gelukkig nog dus moeten we daar maar van genieten zolang het duurt.
De telefoon doet het ook meestal wel goed dus is het met je rug tegen de muur staan.
Voor onze webcamverbinding met de familie overzee en de spelcomputer van de kids heb je toch echt die open poorten op je experia-router nodig maar dat gaat niet gebeuren.
Het abonnement op de on-line spellen hebben we gelukkig wel op kunnen zeggen.
Dus dat scheelt weer een boel geld,maar helaas ook een hoop plezier.
23 november 2012 is al door ons uitgeroepen als nationale feestdag en tot dan moeten we het er volgens de helpdesk maar mee doen.
Alsof je een auto zonder sleuteltjes of motor koopt.

Gr.Nick

Giliam
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2008 14:12

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Giliam »

3 januari heeft D vd V van KPN in Groningen gereageerd en verteld dat alles goed kwam en dat hij een week later zou terugbellen wat nog steeds niet is gebeurd. En vrijdag 6 januari kwamen ze erachter dat ze aangesloten waren op voicemail die ze niet kunnen afluisteren. De voicemail hebben m’n ouders eraf laten halen en de telefoon doet het nog steeds niet.


Graag wil ik dat dit topic wordt gebruikt voor hetgeen waarvoor deze aangemaakt is.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door ciske »

Graag wil ik dat dit topic wordt gebruikt voor hetgeen waarvoor deze aangemaakt is
Jij wilt alleen hier iets neerplempen maar geen hulp?

Giliam
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2008 14:12

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Giliam »

ciske schreef:
Graag wil ik dat dit topic wordt gebruikt voor hetgeen waarvoor deze aangemaakt is
Jij wilt alleen hier iets neerplempen maar geen hulp?
Zo, slaat de verveling weer toe?

Het ging op een gegeven moment over UPC. Tot nu toe ben ik nog niet echt geholpen op dit forum.

Giliam
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2008 14:12

Re: Problemen met KPN

Ongelezen bericht door Giliam »

Na 19 weken en inmiddels 5 monteurs verder hebben mijn ouders eindelijk weer vaste telefonie. Het vermoeden is dat dit komt na het sturen van een aangetekende brief aan de directeur klantcontact van KPN. Gelijk is er na aanleiding van deze brief serieus actie ondernomen. De oorzaak was een administratieve fout bij KPN.

Voor nu is dit probleem opgelost. Blij toe!

Gesloten