Afgelopen zaterdag heb ik een brief ontvangen waarin staat dat er op mijn Spaarloonrekening geen saldo staat, terwijl ik toch echt heb ingelegd. Dus ben ik meteen gaan bellen. Na 10 minuten in de wacht hangen, vertelt een dame mij dat er vandaag niemand aanwezig is om mijn vraag te beantwoorden.
Maandag om 08.00 bel ik nog een keer. Na 20 minuten hoor ik hetzelfde verhaal: er is niemand aanwezig om mijn vraag te beantwoorden. Wel wordt mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Dat is nog niet gebeurd.
Maandagmiddag heb ik maar een mail gestuurd. Tot op heden geen antwoord.
Net probeerde ik te bellen met de overboekingslijn (misschien krijg ik daar te horen hoeveel geld ik op mijn rekening heb staan), maar ook deze is niet bereikbaar.
Dan nog maar een keer het telefoonnummer uit de brief gebeld. Gelukkig krijg ik nu meteen te horen dat het te druk is, maar wederom geen contact.
Wat ontzettend slecht! Al drie dagen onbereikbaar!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aegon al dagen niet bereikbaar
Re: Aegon al dagen niet bereikbaar
Probeer eens tijdens kantooruren te bellen. Misschien is er dan wel iemand aanwezig.
-
Zaterdag 31 december 2011 ? Geen wonder dat er niemand is, die zijn vuurwerk aan het afsteken vanwege de winst op de spaarlonen.Afgelopen zaterdag heb ik een brief ontvangen waarin staat dat er op mijn Spaarloonrekening geen saldo staat, terwijl ik toch echt heb ingelegd. Dus ben ik meteen gaan bellen. Na 10 minuten in de wacht hangen, vertelt een dame mij dat er vandaag niemand aanwezig is om mijn vraag te beantwoorden.
Ik vind het niet heel vreemd, heel Nederland neemt momenteel zijn spaarloon op. (zie diverse dagbladen) zelf heb ik zaterdag bij AEGON mijn tegen rekening gewijzigd, heb maar 4 minuten in de wacht gestaan zonder problemen.
geduld is ook in dit geval een schone zaak!
geduld is ook in dit geval een schone zaak!
In de brief staat dat Aegon zaterdag wel degelijk bereikbaar is, vandaar dat ik meteen gebeld heb.
Ik heb ook net zo lang gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg, maar zij kan me dan niet helpen omdat er niemand aanwezig is om mijn spaarloonvraag te beantwoorden. Dus met geduld heeft het niets te maken.
Zojuist nog maar een keer geprobeerd: wederom hetzelfde verhaal.
Gisteravond kwam ik niet eens in de wacht te hangen. De verbinding werd na een kort berichtje, meteen verbroken.
Ik snap dat het druk is, maar hoe lang weten we al dat spaarloon beëindigd wordt? Genoeg tijd om deze drukte te verwachten en daar naar te handelen, lijkt me.
Ik heb nu maar internetbankieren aangevraagd, zodat ik zelf kan zien wat mijn saldo is. Ik krijg mijn login gegevens binnen 10 werkdagen. Misschien gaat dat sneller dan elke dag bellen.
Ik heb ook net zo lang gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg, maar zij kan me dan niet helpen omdat er niemand aanwezig is om mijn spaarloonvraag te beantwoorden. Dus met geduld heeft het niets te maken.
Zojuist nog maar een keer geprobeerd: wederom hetzelfde verhaal.
Gisteravond kwam ik niet eens in de wacht te hangen. De verbinding werd na een kort berichtje, meteen verbroken.
Ik snap dat het druk is, maar hoe lang weten we al dat spaarloon beëindigd wordt? Genoeg tijd om deze drukte te verwachten en daar naar te handelen, lijkt me.
Ik heb nu maar internetbankieren aangevraagd, zodat ik zelf kan zien wat mijn saldo is. Ik krijg mijn login gegevens binnen 10 werkdagen. Misschien gaat dat sneller dan elke dag bellen.
Waarschijnlijk staat er in je brief dat het saldo van de geblokkeerde rekening 0 is, dat van de vrije rekening zal per 01-01-2012 omhoog gegaan zijn met het bedrag dat eerst op de geblokkeerde rekening stond...
als er geen vrije rekening is, zal het bedrag wel gestort zijn naar de tegenrekening die bij aanvang is opgegeven
als er geen vrije rekening is, zal het bedrag wel gestort zijn naar de tegenrekening die bij aanvang is opgegeven
Mijn excuses dat we lastig te bereiken zijn deze week. In verband met de drukte hebben we een formulier online geplaatst waarmee je direct je spaarloon over kunt boeken:
https://www.aegon.nl/particulier/formul ... spaarloon/
https://www.aegon.nl/particulier/formul ... spaarloon/