LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Maudd
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2011 11:21

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Maudd »

Beste Protickets,

Daar jullie niet op mailtjes reageren, telefoontjes en meldingen op jullie Facebook pagina ook direct verwijderen, maar wel af en toe via dit forum reageren..... HOOP ik nu wel een reactie te krijgen.

Jullie medewerker Amanda heeft twee weken geleden mijn rekeningnummer opnieuw genoteerd omdat jullie problemen zouden hebben met jullie payment provider? Tot op heden nog niets ontvangen. Dus gaarne...

ORDERNUMMER 123 terug te storten!

Maudd
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2011 11:21

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Maudd »

Iedereen die een klacht heeft over Protickets, kan deze melden bij:

http://www.klacht.nl/protickets-nl/

Fanessa
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2011 17:48

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Fanessa »

Op 8 december heb ik ook tickets besteld en ook direct moeten betalen..
Nog steeds heb ik de kaarten niet ontvangen en vandaag heb ik geprobeerd contact op te nemen met ze maar helaas krijg ik ze ook niet aan de lijn.
Op internet gezocht naar recenties over Protickets en die zijn niet best.
Ook ik kan helaas naar mijn kaarten en geld fluiten :(

VerschrikkelijkDom
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2011 12:18

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VerschrikkelijkDom »

seconds-out schreef:
Fanessa schreef: Op internet gezocht naar recenties over Protickets en die zijn niet best.
Ook ik kan helaas naar mijn kaarten en geld fluiten :(
Zo gaat het altijd>> eerst bestellen>>probleem>> recensies lezen.
Dat is wel ok, maar de volgorde niet.
Daar zit wat in. Ik mag mijzelf sinds kort ook onder de niet-zo-slimme internetgebruikers rekenen. "Even" snel wat kaarten voor het kerstcircus bestellen ... Leuk uitje voor in de kerstvakantie .. Alleen Protickets kon de kaarten na betaling niet leveren .. toch maar eens even recensies lezen ... Afijn, de rest is bekend. Protickets heeft mij wel laten weten het geld terug te zullen storten. Als men dat doet, zal ik meteen op dit forum laten weten dat Protickets zich correct aan de afspraken houd ..

Zo niet, laat ik dat ook weten natuurlijk ..

Frederiek38
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011 22:31

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Frederiek38 »

Maudd schreef:Ook ik heb kaartjes gekocht bij Protickets. Een officiële website waar veel mensen enthousiast over zijn (weinig negatieve verhalen op internet), maar waar nu blijkt dat ze eerst kaartjes verkopen, zonder dat ze die zelf gekocht hebben.

In september kaartjes bij hen gekocht voor een concert in november. Toen ik de tickets twee dagen voor het concert nog niet had, heb ik gebeld en kreeg de melding dat het ze niet gelukt was om kaartjes voor dit concert te regelen. Ik zou mijn geld binnen 4 weken teruggestort krijgen. Al 10 mailtjes gestuurd en vaak gebeld (vaag 06 nummer die zelden wordt opgenomen), maar tot op heden geen reactie en geen geld teruggekregen.

Tijd voor aangifte bij politie, weetwaarjekoopt.nl, etc.
Ik heb via telefoon, http://www.klacht.nl en mail gereageerd. Via telefoon heb ik wekelijks gebeld en gemeld dat ik ze net zo vaak zou bellen dat ze me helemaal zat zouden worden en ook dat ik via internet de conversatie verder zou voeren.

[niet onderbouwde bewering en persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 09 feb 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

marcentom
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2012 20:36

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door marcentom »

Wij hebben onlangs 6 tickets van 49 euro gekocht voor Andre van Duin in Rotterdam voor 9 maart a.s.. Per email werd een bevestiging gestuurd, maar hierop stond geen aantal vermeld en geen prijs, alleen transactiekosten van 12,50 euro. Voordat we de tickets toegestuurd kregen zijn we gebeld door Protickets met de mededeling dat 9 maart vol zat en of we de voorstelling van 8 maart wilden boeken. We hadden liever op vrijdagavond gegaan, maar goed toch maar uitgeweken naar donderdagavond.
Toen de tickets bezorgd werden, waren het tickets van Seetickets van 27 euro per stuk. Verschil 22 euro per ticket. We hebben naar Proticket gebeld met de vraag hoe dit kan en zij zeiden dat dit op de site vermeld staat. Nu wordt hier alleen een bedrag van 12,50 genoemd. En zij nemen tickets over die Seetickeks niet kwijt kan. Na wat prijzen te hebben vergeleken op beide sites is het echt belachelijk dat je bij Protickeks voor voorstellingen 30 a 40 euro meer betaald voor dezelfde stoel. Volgens ons verkoopt Protickets eerst tickets en gaat na betaling pas tickets regelen. Lukt dit niet dan moet je uitwijken naar een andere datum. Ons advies koop nooit tickets bij Protickets!!

Protickets
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:05

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Protickets »

.
Laatst gewijzigd door Protickets op 09 feb 2012 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Protickets
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:05

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Protickets »

marcentom schreef:Wij hebben onlangs 6 tickets van 49 euro gekocht voor Andre van Duin in Rotterdam voor 9 maart a.s.. Per email werd een bevestiging gestuurd, maar hierop stond geen aantal vermeld en geen prijs, alleen transactiekosten van 12,50 euro. Voordat we de tickets toegestuurd kregen zijn we gebeld door Protickets met de mededeling dat 9 maart vol zat en of we de voorstelling van 8 maart wilden boeken. We hadden liever op vrijdagavond gegaan, maar goed toch maar uitgeweken naar donderdagavond.
Toen de tickets bezorgd werden, waren het tickets van Seetickets van 27 euro per stuk. Verschil 22 euro per ticket. We hebben naar Proticket gebeld met de vraag hoe dit kan en zij zeiden dat dit op de site vermeld staat. Nu wordt hier alleen een bedrag van 12,50 genoemd. En zij nemen tickets over die Seetickeks niet kwijt kan. Na wat prijzen te hebben vergeleken op beide sites is het echt belachelijk dat je bij Protickeks voor voorstellingen 30 a 40 euro meer betaald voor dezelfde stoel. Volgens ons verkoopt Protickets eerst tickets en gaat na betaling pas tickets regelen. Lukt dit niet dan moet je uitwijken naar een andere datum. Ons advies koop nooit tickets bij Protickets!!
Geachte marcentom,
Onze emailbevestigingen hebben het volgende format: http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... iging.jpg/
Hier ziet u dat altijd het aantal tickets wordt vermeld en dus niet alleen de verzendkosten. Daarnaast ontvangt u een email van de payment provider (zeer volledig dus).
Overal op onze website staat dat wij een wederverkoper zijn van tickets.
Soms komt het voor dat een datum niet meer leverbaar is, maar dan krijgt u altijd alternatieven aangeboden.
Mvg, Protickets

Protickets
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:05

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Protickets »

Fanessa schreef:Op 8 december heb ik ook tickets besteld en ook direct moeten betalen..
Nog steeds heb ik de kaarten niet ontvangen en vandaag heb ik geprobeerd contact op te nemen met ze maar helaas krijg ik ze ook niet aan de lijn.
Op internet gezocht naar recenties over Protickets en die zijn niet best.
Ook ik kan helaas naar mijn kaarten en geld fluiten :(
Geachte Fanessa,
Waar baseert u die laatste uitspraak op? Lees de algemene voorwaarden:
Artikel 6. Levering tickets
1. PRO Tickets spant zich in de tickets tot uiterlijk de aanvang van het evenement aan koper te verstrekken.
Mvg, Protickets

Protickets
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:05

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Protickets »

jackee schreef:
Protickets schreef:Beste Frederiek38,

Mag ik uw ordernummer? Dan ga ik voor u kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,
Protickets.nl

Misschien kun je het ook voor mij uitzoeken. Mijn ordernummer is 00000307
Beste Jackee,
Ik heb navraag gedaan bij de customer service. U heeft op 16-12 de tickets ontvangen. We hopen dat alles naar wens is en dat het concert van Coldplay leuk was. Mvg, Protickets

VerschrikkelijkDom
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2011 12:18

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VerschrikkelijkDom »

VerschrikkelijkDom schreef:
seconds-out schreef:
Fanessa schreef: Op internet gezocht naar recenties over Protickets en die zijn niet best.
Ook ik kan helaas naar mijn kaarten en geld fluiten :(
Zo gaat het altijd>> eerst bestellen>>probleem>> recensies lezen.
Dat is wel ok, maar de volgorde niet.
Daar zit wat in. Ik mag mijzelf sinds kort ook onder de niet-zo-slimme internetgebruikers rekenen. "Even" snel wat kaarten voor het kerstcircus bestellen ... Leuk uitje voor in de kerstvakantie .. Alleen Protickets kon de kaarten na betaling niet leveren .. toch maar eens even recensies lezen ... Afijn, de rest is bekend. Protickets heeft mij wel laten weten het geld terug te zullen storten. Als men dat doet, zal ik meteen op dit forum laten weten dat Protickets zich correct aan de afspraken houd ..

Zo niet, laat ik dat ook weten natuurlijk ..
L.s,

Ik heb in boven vermeld bericht aangegeven dat ik even zou laten weten of en wanneer Protickets het geld zou restitueren wat ik aan hen had overgemaakt ivm kaartjes voor het kerscircus Ahoy.

Welnu, Protickets heeft het geld al aan mij terug gestort. Het is eerder deze week bijgeschreven. Dus binnen 10 dagen nadat ik dit aan hen had overgemaakt (Protickets kon de bestelde kaarten uiteindelijk niet leveren).

Ik moet dus tot de conclusie komen dat Protickets woord gehouden heeft, en het geld snel aan mij heeft terug geboekt.

Protickets heeft zich derhalve keurig aan haar afspraken gehouden.

Hoop dat dit ook een beetje een hart onder de riem is voor mensen die nog zaken af te handelen hebben met Protickets.

Maudd
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2011 11:21

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Maudd »

Maudd schreef:Beste Protickets,

Daar jullie niet op mailtjes reageren, telefoontjes en meldingen op jullie Facebook pagina ook direct verwijderen, maar wel af en toe via dit forum reageren..... HOOP ik nu wel een reactie te krijgen.

Jullie medewerker Amanda heeft twee weken geleden mijn rekeningnummer opnieuw genoteerd omdat jullie problemen zouden hebben met jullie payment provider? Tot op heden nog niets ontvangen. Dus gaarne...

ORDERNUMMER 123 terug te storten!
Eindelijk na 4 maanden wachten, mailen, bellen en klagen mijn geld terug gekregen. Bedankt Protickets; geweldige service.....

mheijnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2011 07:26

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door mheijnen »

Beste Mensen,

Ook ik had boos gereageerd richting protickets. Ze zijn zeker slecht berijkbaar.
Maar naar lang aanhouden heb ik ze te pakken gekregen. Ik heb mijn probleem uitgelegd, ze gaven toe dat het fout is gegaan met het leveren van de kaartjes.
Ik heb netjes mijn geld terug gekregen.

Protickets success met jullie zaak en hopleijk kijgen jullie alles snel op orde

Groet Maurice :D

Bouke1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:37

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Bouke1 »

Heb ook 2 tickets besteld voor Liesbeth List bij Protickets.nl.
Heb teveel betaald voor die 2 tickets, bevestiging van mijn betaling (à 155€) incl. reserveringskosten, heb ik nooit ontvangen.
Heb dus geen kaartjes ontvangen en heb ook mijn geld tot op heden nog niet terug gestort gekregen.
Protickets.nl, zou u mij het geld kunnen terug storten?
Het gaat over de 2 kaartjes van Liesbeth List op 2 maart 2012 in Tilburg.

Groet,
Bouke

Steven83
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2012 19:55

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door Steven83 »

Ook wij zijn voor 100% opgelicht door Pro Tickets.
Na wat research gedaan te hebben zijn ze in principe onvindbaar en mag het heel duidelijk zijn dat het uit een geheel netwerk van bedrijven bestaat. Ze zijn tevens niet of nauwelijks bereikbaar. Zelfs al zou je een beginnend bedrijf zijn, met goede bedoelingen is dit absoluut niet acceptabel. ProTickets koopt kaarten van de officiële dealer om deze met belachelijke winst door te verkopen. Na alle campagnes van afgelopen jaren, mag het duidelijk zijn dat dit illegaal is.

Navraag leert mij dat de kaarten DOOR Pro Tickets op worden gekocht onder de naam [persoonsgegevens verwijderd door moderator] uit AMSTELVEEN. (Juist, waar ook Pro-Tickets gevestigd zou zijn). Dit laat 5 hele mooie opties open: http://www.detelefoongids.nl/zoeken/pla ... 0de%20Vegt

Doet er uw voordeel mee!
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jan 2012 10:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

piet kroon
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2012 17:21

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door piet kroon »

Voor een uitje met personeel tickets besteld bij pro ticket en betaald.
wij zouden 3 januari op een maandag naar een theatervoorstelling gaan, 2 dagen voor de voorstelling geen kaarten binnen na diverse keren gebeld te hebben eindelijk iemand aan de telefoon genaamd Roland.
Kaarten waren niet beschikbaar maar we konden een andere datum uitzoeken, dat zou maandag 26 januari worden deelde Roland ons mee. akkoord.
Maar wat blijkt later, onze beste Roland had naar de maand december gekeken want maandag 26 januari valt dus op een donderdag terwijl ik nadrukkelijk heb gezegd dat ik alleen op maandag met het personeel weg kan.
Beste Roland zei dat het hem speet maar de kaarten waren al besteld had ik maar beter op moeten letten.
Maar om ons tegemoet te komen wilde hij proberen om mijn kaarten door te verkopen en als dat niet zou lukken ze tegen inkoopsprijs te leveren.
De kaarten zijn inderdaad niet verkocht en we hebben ze tegen inkoopprijs gekregen.
Heb ik daar iets aan?: NEE!!. In plaats van met mijn personeel weg te gaan probeer ik maar een aantal vrienden mee te nemen omdat ik anders de kaarten weg kan gooien. Mijn advies: Boek rechtstreeks bij een theater dan heeft u een lagere prijs, u weet direct of er plaats is en het voorkomt een hoop ellende en weggegooid geld. Maar ik adviseer zeker: DOE GEEN ZAKEN MET PROTICKET

CreeperNL
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2011 11:15

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door CreeperNL »

Hallo allemaal.
Pro tickets tsja wat moet ik daar op zeggen?? een heel verhaal maar ga hem wel typen zodat jullie en andere weten wat voor bedrijf dit is.
het is een schande!!
Mijn vrouw heeft op: Datum 26-09-2011 kaarten besteld voor het concert van los angeles the voices dat morgen vrijdag 28 januari 2012 plaats zou vinden.

ik heb deze kaartjes gehad van mijn vrouw om samen met een vriend erheen te gaan. hij is aankomende zondag jarig en ik afgelopen 22 december.

2 vliegen in een klap aldus mijn vrouw. nu hadden we het er zo over dat we er zin in hadden om erheen te gaan. mijn vrouw zij ineens Mike...we hebben de kaarten nog niet binnen... en dat 3 dagen voor het concert. ik besloot om maar eens te bellen.. ik kreeg gelijk gehoor. ik had ene ronald/roland aan de telefoon.

ik vertelde mijn verhaal en zij: God, we hebben onze kaartjes nog niet binnen en dat maakt ons best wel zorgen. deze meneer vertelde ons het volgende: Ik zie al wat er verkeerd is gegaan, u heeft de kaartjes besteld in een tijds bestek dat wij net als onderneming zijn gestart.

helaas zijn er wat dingen fout gegaan en daar door heeft u uw kaartjes nog niet binnen. ik kon dat nog begrijpen. TOTDAT: voordat ik Pro tickets belde met mijn verhaal heb ik eerst Derdegelden Multi Pay gebelt. dit is een extern bedrijf dat zaken deed met pro tickets. ik belde hun omdat ik zo iets had van DOEI mijn geld is naar HUN gegaan dus ik ga bellen..

ik had Derdegelden multi pay aan de lijn en vertelde mijn probleem over mijn bestelde kaartjes. Derdegelden snapte per direct mijn probleem en kwam met het volgende verhaal: De onderneming waar u uw kaartjes heeft besteld (pro tickets) daar doen wij geen zaken meer mee, 100e klanten zijn gedupeerd bij deze firma.

het zijn oplichters en waarschuwen u hier op. helaas hebben wij dit nu moeten constateren aldus Derdengelden multi pay. ik heb deze informatie ook op tafel gegooid bij die ronald/roland van pro tickets. vreemd genoeg ging hij hier niet op in. enkel zij hij: Jammer dat ze dat over ons zeggen. na dat ik mijn verhaal helemaal af had gerond en ik dus DUIDELIJK NIET te vreden was over pro tickets vertelde ronald mij: Helaas kunnen we niks voor je doen. dan had je zelf maar beter op moeten letten waar je de kaartjes koopt. wij hebben ze niet en he geld krijg je wel terug. en er werd opgehangen.

ik belde als de donder terug en zwoor hun allen een kogel. ik kreeg een mevrouw aan de lijn die meteen begon te liegen. ze vertelde mij eerst van niets te weten en ineens zat er een collega naast haar (ronald) en wist ze ineens alles van ons gesprek. zij vertelde mij dat het geld meteen werd over gemaakt deze dag nog. iets wat ronald niet zei. hij zou het uitzoeken waarom ik mijn kaarten niet had gekregen en wanneer mijn geld terug gestort zou worden, ze lullen daar allemaal lekker dubbel. vervolgens zij die mevrouw van het 2e telefoon gesprek: U had beter moeten opletten waar u de kaartjes kocht. wij konden er niet aan komen en hebben onze best gedaan.

wij hebben marktplaats afgezocht of we ze van iemand konden over kopen. dit is niet gelukt dus u heeft pech. tuu tuu tuu tuu tuut zij mijn telefoon. opgehangen had ze. het komt er dus op neer dat hun verhalen over de leverancier NIET KLOPT! die hebben ze niet!!! ze kopen alles via marktplaats ebay ect over. het zijn dus oplichters. ze hebben ineens geen KVK meer onder de naam Pro tickets. hoe kom je daar achter? zoek op google op:

KVK naam na trekken. pas op met dit bedrijf. ik heb ook aangifte gedaan maar werd helaas door verwezen door de agent naar mijnpolitie.nl. hij vertelde mij er niks mee te kunnen doen. dit terwijl ik mijn geld noet terug heb gekregen een bedrag van 150,50- euro. dus ik raad dan ook iedereen aan om te gaan oplichten. schijt aan de politie want die kunnen/willen er niks aan doen zoals mij vanmiddag is verteld. dus ik ga dit ook doen. heerlijk, mensen oplichten zonder er voor gestraft te worden, keep up en verdien je euro's! *** BEDRIJF DIE PRO TICKETS. LAAT DIE PRO GERUST MAAR WEG!

CreeperNL
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2011 11:15

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door CreeperNL »

PS:

Ook deed ronald/roland mij een aanbod op een andere dag en andere locatie van het concert. ik ben hier uiteraard niet op in gegaan. puur met de gedachten van "als je al niet eens de kaartjes voor zaterdag kan regelen, hoe kun je er dan zeker van zijn dat je dat andere wel na komt. alsof je van te voren weet wat men aanbied op MARKTPLAATS.

palland
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2012 22:07

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door palland »

Wij hadden kaarten besteld voor het concert van Don Mclean in november van dit jaar. En betaald via Ideal. Al snel kwam het bericht dat de kaarten niet beschikbaar waren. Ik heb verschillende mails gestuurd, en uiteindelijk een medewerker aan de telefoon gehad. Ik had geen enkel vertrouwen meer in een goede afloop, maar gisteren kreeg ik het volledige bedrag teruggestort.....wat een opluchting!
Ik lees hier op het forum voortdurend dat je via officiële kanalen de tickets moet bestellen. Als ik google krijg ik alleen maar dit soort bureaus met zeer slechte recensies.
Dus mijn vraag...waar kan ik betrouwbaar tickets bestellen? Ik zie door de bomen het bos niet meer....het blijken allemaal doorverkochte tickets te zijn. Ik ga het risico niet nog een keer lopen!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Het beste is om als je naar een concert wilt, even op de site van de plek waar het concert gegeven wordt.
Daar staat vaak een link naar de officiële kaartverkoper.
Vaak is dit Ticketservice.
Bij 'kleinere' zalen als de Melkweg, Oosterpoort of Paradiso kun je vaak aan de deur of via hun eigen site een kaartje kopen.

Gesloten