vorige maand kreeg ik 1000 euro van me oma omdat ze naar verzorgingstehuis ging.ik besloot van het geld een andere scooter te kopen aangezien mijn oude scooter aan vervanging toe was.
na meerdere zaken bezocht te hebben kwam ik uit bij bromfietshuis in hoofdorp.
de medewerker bood mij een prachtig ogende kreidler vabene scooter aan met nauwelijks kms op de teller.
na mijn vraag of dit ook een goede kwaliteit scooter was antwoorde deze dat het prima is en vergelijkbaar met kymco etc.
ik besloot hem te kopen voor het bedrag van 950 euro volgens de verkoper kreeg ik nog 250 euro inruilwaarde voor mijn oude scooter.
dus de waarde van me nieuwe bromfiets moet zeker 1200 euro zijn geweest vorige maand.
nu een maand verder staat mijn bromfiets voor de 4 de keer bij de dealer.
klachten als enorme benzine stank wegvallen van stationer toerental kapotte benzinemeter
uitvallende electronica geen electrische start meer.
en nu tot overmaat van ramp een zeer zwaar lopend achterwiel.
na alle keren alles geaxpeteert te hebben en de bromfiets te heben laten nakijken in de 6 maanden garantie periode ben ik nu in staat hem door de etalage naar binnen te rotten.
na mijn ongerief uitgesproken te hebben aan de verkoper wou deze tot een deal komen om mijn scooter interuilen voor een andere die veel meer kms op de teller had staan.
ik moest dan wel even 300 euro bijleggen!!!!
let op ik praat hier over een scooter die daar voor 1000 euro te koop staat.
kortom ik voel me vreselijk genaaid en ik blijf bellen en vragen tot er een geschikte oplossing word gevonden.
mensen kunne wel zeggen hier op het forum dat je eerst informatie moet inwinen etc maar als je er weinig verstand van hebt en je gaat naar een fatsoenlijke zaak en laat je advieseren ,verwcht je toch een goed product te krijgen.
en niet een rampenplan!!
al met al rust ik niet eerder voordat ze voor mij een fatsoenlijke oplossing vinden zo niet ga ik er serieus werk van maken.