LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitreiking Loden Leeuw 2011
Uitreiking Loden Leeuw 2011
Wat is volgens u de meest irritante tv-commercial van het afgelopen jaar? En welke bekende Nederlander haalde met zijn of haar reclameschnabbel het bloed onder uw nagels vandaan? Maandag in Radar de uitreiking van de Loden Leeuw 2011.
Stemmen kan nog tot zondag (8 januari) 24.00 uur!
Maandag 9 januari in Radar, om 20.30 uur op Nederland 1
Stemmen kan nog tot zondag (8 januari) 24.00 uur!
Maandag 9 januari in Radar, om 20.30 uur op Nederland 1
-
Re: Uitreiking Loden Leeuw 2011
Het spotje van TROS radar met de RADAR boodschappen tas zelf begint na enkele keren gezien te hebben ook aardig te irriteren...misschien nomineren voor eervolle vermelding?
Eerste keer is die spot nog leuk, maar na drie keer begint toch wel te irriteren. Iemand die dit herkent?
Eerste keer is die spot nog leuk, maar na drie keer begint toch wel te irriteren. Iemand die dit herkent?
Ach de uitreiking was gister, dus ik denk dat je nu zeker een jaar van het spotje verlost zal zijn.
Ik had bij de loden leeuw een topic geopend over dat irritante spotje vanOprechte Olivier schreef:Het spotje van TROS radar met de RADAR boodschappen tas zelf begint na enkele keren gezien te hebben ook aardig te irriteren...misschien nomineren voor eervolle vermelding?
die tas.Is mooi verwijderd door de moderator.
plumber schreef:Ik had bij de loden leeuw een topic geopend over dat irritante spotje vanOprechte Olivier schreef:Het spotje van TROS radar met de RADAR boodschappen tas zelf begint na enkele keren gezien te hebben ook aardig te irriteren...misschien nomineren voor eervolle vermelding?
die tas.Is mooi verwijderd door de moderator.
Breek mij de bek niet open.
Krijg een mailtje om te stemmen, maar ik vond het toch zo moeilijk, welke van de reclames ik nu zou pakken.
Kon geen keuze maken.
Inderdaad, ik schaam mij voor de Tros, om andere, terecht een Loden Leeuw te geven, maar dan moet ik ook in eigen huis mijn zaken in order hebben.
Het verwijderen van een nominatie, zoals Plumber gedaan heeft, is natuurlijk niet geloofwaardig.
-
1. Via het forum kun je geen nominatie doen
2. Ik meen mij het herinneren dat dat topic binnen no time weer uit de klauwen liep doordat the usual suspects om de hoek kwamen kijken (vanuit verweggelegen Asiatische landen) en weer stennis kwamen schoppen.
Of herinner ik me dat verkeerd?
3. (Bijna) elk spotje dat je meer als 3 keer ziet, wordt irritant.
Ik verbaasde me dat zoveel mensen zich gestoord hebben aan Arie Boomsma.
Ik vind bijvoorbeeld Tineke Schouten 100 maal erger!
Maar goed, over smaak valt niet te twisten.
2. Ik meen mij het herinneren dat dat topic binnen no time weer uit de klauwen liep doordat the usual suspects om de hoek kwamen kijken (vanuit verweggelegen Asiatische landen) en weer stennis kwamen schoppen.
Kijk hier heb je weer die eeuwige verdachtmakingen.VioletPrue schreef:1. Via het forum kun je geen nominatie doen
Die topic heeft er net 10 min. opgestaan en er was nog niet eens op gereageerd.
Het was ook geen nominatie maar een verwijzing naar hun eigen irritante spotjes.
kan er ook een lode nleeuw komen voor de meest misleidende reclame?
-
Ik vraag iets, ik ben niet bezig met verdachtmakingen.plumber schreef:Kijk hier heb je weer die eeuwige verdachtmakingen.VioletPrue schreef:1. Via het forum kun je geen nominatie doen
Die topic heeft er net 10 min. opgestaan en er was nog niet eens op gereageerd.
Het was ook geen nominatie maar een verwijzing naar hun eigen irritante spotjes.
Er staat letterlijk 'ik meen mij te herinneren' en vraag nog extra 'of herinner ik mij dat verkeerd?'.
Dat is een vraag, geen verdachtmaking.
-
die van 2012 weet ik al vast! de carglass reclame in het fries !!!! afschuwelijk
Nou nou noumanondoris schreef:die van 2012 weet ik al vast! de carglass reclame in het fries !!!! afschuwelijk
Slaat werkelijk nergens op die reclame in het fries.
Die Friezen hebben hun eigen volkslied daar heeft het mee te maken.
Friesland Boppe.
Friesland Boppe.