Heb inmiddels interaktief en 3 digitenne, onlangs ging een afstandsbediening van digitenne kapot en dit voorgelegd bij de KPN winkel, nee meneer dit wordt niet vergoed dus ik moest ik een nieuwe aanschaffen van 14,95.
Bij de huur van de laatste digitenne kreeg ik een bevestiging dat ik huurde : de tuner incl afstandsbediening, dus dan zou je toch verwachten dat bij een defecte afstandsbediening deze wordt omgeruild.
Wie heeft hier ervaring mee ?
Mvg. John
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] huur digitenne
Re: huur digitenne
Volgende keer melden dat de tuner het niet meer doet!
-
Re: huur digitenne
Mailtje sturen aan:
[email protected] met je digitenne abonneenummer + decodertype en dat het om bruikleen gaat.
Als het goed is krijg je dan gratis binnen een week een nieuwe AB door je brievenbus:
"Naar aanleiding van uw vraag over uw defecte afstandsbediening van Digitenne van KPN kunnen wij u als volgt informeren:
Wij hebben voor u een nieuwe afstandsbediening besteld.
Mits op voorraad, wordt deze binnen 5 werkdagen bij u thuis bezorgd.
Uw defecte afstandsbediening hoeft u niet terug te sturen.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,"
[email protected] met je digitenne abonneenummer + decodertype en dat het om bruikleen gaat.
Als het goed is krijg je dan gratis binnen een week een nieuwe AB door je brievenbus:
"Naar aanleiding van uw vraag over uw defecte afstandsbediening van Digitenne van KPN kunnen wij u als volgt informeren:
Wij hebben voor u een nieuwe afstandsbediening besteld.
Mits op voorraad, wordt deze binnen 5 werkdagen bij u thuis bezorgd.
Uw defecte afstandsbediening hoeft u niet terug te sturen.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,"