LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gefokes op Openbaarvervoer
Gefokes op Openbaarvervoer
Wat ik zo over het openbaarvervoer lees daar word ik toch wel een tikkeltje beroerd van.
Jullie hebben het maar over vervoersmaatschappijen die hun tarieven verhogen en waar men minder waar voor hun geld krijgt.
Is dat niet overal zo.
Neem nu de thuiszorg, De benzine prijzen, De consumpties in de kroegen.Geen loonsverhogingen meer ect.
Overal wordt het duurder, ligt er zo'n manneke uit Maastricht alleen te zeuren hoe duur het wordt bij Stadsbus Maastricht.( Wordt niet goed van de persoon in kwestie )
Zet toch een andere bril op en bekijk het ook eens van de positieve kant, wat als er geen openbaar vervoer meer bestond.
Geen auto's en geen fietsen, waar stonden we dan.Juist ja bij een bushalte waar geen bussen meer komen.
Gelukkig gaat het hier in ons kikkerlandje nog niet zo slecht.
Dus commotie makers en met name ene Mick uit Maastricht.......
Ik heb zelden zo een zeurpiet als jou persoontje gezien, je bent in mijn ogen alleen maar een drukte makertje en weing verstand in je kop.
Ga je eens op een fatsoenlijke manier presenteren bij die zogenaamde misnanagers zoals jij ze noemt en laat ze jou eens uitleggen hoe het werkelijk in elkaar zit met zones en sterabonnementen.
Want zo te lezen snap jij er echt niets van
Dus niet te lang meer blijven brullen Mick en laat zien dat je een kereltje bent.
Denk aan je hart je krijgt hier toch geen gelijk want je verhalen die slaan nergens op.
Ik persoontje ga graag met het openbaarvervoer.
Groetjes van Arlet ( Sittard )
Jullie hebben het maar over vervoersmaatschappijen die hun tarieven verhogen en waar men minder waar voor hun geld krijgt.
Is dat niet overal zo.
Neem nu de thuiszorg, De benzine prijzen, De consumpties in de kroegen.Geen loonsverhogingen meer ect.
Overal wordt het duurder, ligt er zo'n manneke uit Maastricht alleen te zeuren hoe duur het wordt bij Stadsbus Maastricht.( Wordt niet goed van de persoon in kwestie )
Zet toch een andere bril op en bekijk het ook eens van de positieve kant, wat als er geen openbaar vervoer meer bestond.
Geen auto's en geen fietsen, waar stonden we dan.Juist ja bij een bushalte waar geen bussen meer komen.
Gelukkig gaat het hier in ons kikkerlandje nog niet zo slecht.
Dus commotie makers en met name ene Mick uit Maastricht.......
Ik heb zelden zo een zeurpiet als jou persoontje gezien, je bent in mijn ogen alleen maar een drukte makertje en weing verstand in je kop.
Ga je eens op een fatsoenlijke manier presenteren bij die zogenaamde misnanagers zoals jij ze noemt en laat ze jou eens uitleggen hoe het werkelijk in elkaar zit met zones en sterabonnementen.
Want zo te lezen snap jij er echt niets van
Dus niet te lang meer blijven brullen Mick en laat zien dat je een kereltje bent.
Denk aan je hart je krijgt hier toch geen gelijk want je verhalen die slaan nergens op.
Ik persoontje ga graag met het openbaarvervoer.
Groetjes van Arlet ( Sittard )
Re: Gefokes op Openbaarvervoer
Arlet,
Je bent een vrouw naar mijn hart.
Je bent een vrouw naar mijn hart.
dat in Sittard maar eerlijkheid tussen iedereen bestaat en dat er maar geen prijs verschil mag onstaan tussen verschillende wijken, maar ja??
Ik denk dat we vanaf nu die Mick maar eens moeten gaan negeren. Als jullie niet reageren, dan is ie zo uitge....
Och, nee toch,
Goede Tijden Slechte Tijden vind ik niets aan.
Deze soap is pas begonnen en nu al van het "scherm" ?
Best leuk dat ge-emmer over sterretjes. Maar eigenlijk heeft Mick wel een beetje gelijk. Kon ietsje minder en meer genuanceerder, maar goed:
Nobody is perfect!!
Goede Tijden Slechte Tijden vind ik niets aan.
Deze soap is pas begonnen en nu al van het "scherm" ?
Best leuk dat ge-emmer over sterretjes. Maar eigenlijk heeft Mick wel een beetje gelijk. Kon ietsje minder en meer genuanceerder, maar goed:
Nobody is perfect!!
Dat is een prima idee, om deze persoon te negeren.
Hij blaft toch alleen maar.
Arlet ( Sittard )
Hij blaft toch alleen maar.
Arlet ( Sittard )
Ik denk dat jij die ene bent die in Maastricht rond rijdt in de bus en geregeld ruzie krijgt met busreizigers, niet??
Tja Mick,
Dat is nou wat wij over jou bedoelen, je leest niet wat mensen schrijven.
Ik woon niet in Maastricht en reis niet met de Stadsbus uit Maastricht. Wil wel aangeven als ik er zou wonen dat ik hier wel gebruik van zou maken.
Maar ga lekker verder met schelden en opmerkingen maken.
Ik niet en ik wens je veel succes met je gekanker over alles en nog wat.
Arlet G. ( Sittard )
Dat is nou wat wij over jou bedoelen, je leest niet wat mensen schrijven.
Ik woon niet in Maastricht en reis niet met de Stadsbus uit Maastricht. Wil wel aangeven als ik er zou wonen dat ik hier wel gebruik van zou maken.
Maar ga lekker verder met schelden en opmerkingen maken.
Ik niet en ik wens je veel succes met je gekanker over alles en nog wat.
Arlet G. ( Sittard )
En toch heeft Mick een beetje gelijk!!
Goed zo Mick, blijf opkomen voor je mening.
Al kan het iets minder en meer genuanceerder zoals eerder vermeld.
Als JIJ vindt dat iets groen is, dan IS dat zo! Dan moet je je niet laten overhalen door anderen die beweren dat het rood is.
Maar zo gaat dat meestal met mensen die voor hun mening en rechtvaardigheid blijven vechten, altijd een hoop str***vliegen die denken dat ze zo iemand de grond in moeten boren.
Goed zo Mick, blijf opkomen voor je mening.
Al kan het iets minder en meer genuanceerder zoals eerder vermeld.
Als JIJ vindt dat iets groen is, dan IS dat zo! Dan moet je je niet laten overhalen door anderen die beweren dat het rood is.
Maar zo gaat dat meestal met mensen die voor hun mening en rechtvaardigheid blijven vechten, altijd een hoop str***vliegen die denken dat ze zo iemand de grond in moeten boren.
Enne toch heeft die blaaskaak van eene Mick groot gelijk, heeft niet iedreen de mondvol van normen en waarden, als ik dit allemaal hier lees dan proef ik een duidelijke inmenging van de leiding van stadsbus Maastricht, zoals ze dat ook doen bij hun eigen personeel, bij mij heet dat mond dood maken.
het wordt tijd dat de maastrichtenaren meer met de bussen van de Lijn reizen.
het wordt tijd dat de maastrichtenaren meer met de bussen van de Lijn reizen.
Goude tip!!!!!! Neem de Belgische bus waar mogelijk, betaal je voor een losse ritprijs maar €1.00 ipv stadsbus €2.40, verder als je meer strippen moet betalen bij de belgen slechts een strip bij die Maastrichtse stadbus (volgens regels van :Ja de directie, minimaal 2 strippen, lacheee doenze me, hahahahahhaha, keep on going binnenkort is de bus, lang leve de fiets.