LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zelfservicelijn KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

zelfservicelijn KPN

Ongelezen bericht door stekel »

Ik ben al 3 dagen bezig via de zelfservicelijn van KPN mijn abonnement te wijzigen en al 3 dagen geeft die aan: wegens een technische storing kan uw wijziging niet ingevoerd worden probeert u het op een later tijdstip nog eens. Dat is nog eens een zelfservicelijn.

Hallodag

Re: zelfservicelijn KPN

Ongelezen bericht door Hallodag »

Dat is nog eens een zelfservicelijn.
:lol: :lol: :lol:

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: zelfservicelijn KPN

Ongelezen bericht door stekel »

Hier het antwoord van KPN.

Bedankt voor uw e-mail, inzake de zelfserivcelijn.

Helaas kunnen wij niet verklaren wat de reden is dat u uw abonnement niet kunt wijzigen. Indien u uw abonnement wilt wijzigen is het mogelijk dat wij dit voor u doen. Wij vernemen dan ook graag van u wat u exact aan uw abonnement wilt wijzigen.

Dat is nog eens zelfservice.

Gesloten