LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vistaprint en betalingen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
xxTonxx01
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:23

Vistaprint en betalingen

Ongelezen bericht door xxTonxx01 »

Ik had bij vistaprint 2 openstaande rekeningen staan die vistaprint volgens hun zeggen niet automatisch konden incasseren. Gevolg was dat ze mijn websit blokkeerde ...prima ...niet betaald ,dan ook geen diensten .
Maarrrrr ... ik heb vistaprint om voor de 2 openstaande bedragen betaalgegevens opgevraagd, deze werden mij toegezonden ... het ging om een bedrag van 119 euro en een bedrag van 12 euro ... deze heb ik na ontvangst van hun mail direct handmatig overgemaakt. Nu inmiddels 2 weken verder nog steeds mijn website geblokkeerd ... ik vroeg via de mail hoe dat nu kan dat de blokkade nog niet van mijn website af is ... Ik kreeg een mail terug dat mijn betaling niet in het zicht is bij hun en vistaprint vroeg mij vervolgens een hoop gegevens over de betaalgegevens toe te zenden zodat zij die voormij de ontvangen betalingen konden opzoeken. Verontwaardigd kreeg ik een mail terug dat de copy die ik had gemaakt van mijn bankrekening NIET gelde voor hun en het NIET zagen als bewijs dat ik hun een betaling had gedaan.
Ik ben zeeer slecht te spreken over de service van vistaprint en vind het erg onbeschoft om zelfs na betaling nog als klein kind behandelt te worden.
Kan iemand mij een tip geven hoe het geld weer terug te vorderen, want ik wil natuurlijk af van deze onbetrouwbare aanbieder .... want zo is het ... zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten .... en dat na jarenlang trouwe klant .... bah

xxTonxx01
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:23

Re: Vistaprint en betalingen

Ongelezen bericht door xxTonxx01 »

Het is nu inmiddels 21-12-2011.
Vistaprint heeft nog steeds mijn account geblokkeerd terwijl mijn betalingen in het zicht zijn bij hun. Ik heb zeker 4 keer de betalingbewijzen opgestuurt. Ook word ik steds door standaard mailtjes beantwoord die niet voor een oplossing komen.
Ik zie zelfs op mijn rekening dat Vistaprint 11,88 euro terug gestort heeft op mijn rekening, waarschijnlijk teveel betaald .... raar ,hebben ze een helpdesk die ook mij niet kunnen helpen en geen normale uitleg geven ... ik heb hun gebelt en ze zeggen ,nee hoor dit kan nog weken duren voor de blokkade eraf is ....
VISTAPRINT .... ?????????????? niet doen met je klanten

xxTonxx01
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 feb 2011 11:23

Re: Vistaprint en betalingen

Ongelezen bericht door xxTonxx01 »

Het is vandaag 17 Januari 2012 .
Nog steeds geen resultaat vanaf vista print , mijn website nog steeds geblokkeerd ..... een 4 week geleden kreeg ik van vista print wel een mail dat mijn betalingen in zicht waren gekomen ... aaah dacht ik ,dat is positief , nu gaan mijn website eindelijk van de blokkade af ...... maarrrrrrrrrr nee hoor tot vandaag de dag is mijn website nog steeds geblokkeerd.
Intussen heb ik zeker 5x al mijn gegevens per mail moeten opsturen zoals bankrekeningnummer enz enz .... ongelovelijk dat het allemaal zo moeilijk word .... ben benieuwd of ze deze maanden ook van het jaarcontract afschrijven ... ik hou u op de hoogte
wat een ellende zeg

Gesloten