| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco
Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco
Beste iedereen,
Via deze weg wil ik mijn ervaring met jullie delen m.b.t. mijn aankoop bij Media Markt.
Op 29 juni 2011 heb ik de nieuwste koelkast van Samsung ( RL56GHGTS A++ ) bij Media Markt Den Haag gekocht met de volgende voorwaarden:
1- Bij aankoop van Samsung koelkasten G Serie, krijgt de "KLANT" (dus ik!) tot 150 euro cashback/geldretour!
2- De "Klant" dient de Actiecoupon via Samsung.com/promotion te downlaoden, invullen en opsturen met een kopie van de aankoopbewijs naar Samsung Cooling Eco te IJsselstein.
Actiemodellen zijn :
€ 50 Cash retour voor Samsung RL56GWGTS(A+)/RL56GSBTS (A++)
€ 100 Cash retour voor Samsung RL56GHGTS (A++)/RL58GREIH (A++)/RL60GGGIH (A++)
€ 150 Cash retour voor Samsung RL60GQERS (A+++)
Mijn koelkast valt onder de € 100 Cash retour voor Samsung RL56GHGTS (A++)
Deze actie was vanaf 20 juni 2011 geldig, maar het was tot 4 juli 2011 niet op de website van Samsung te vinden.
Deze actie was bij de Klantenservice ook NIET bekend!!!!
Ik moest tot 5 juli 2011 wachten en toen was het wel op de site van Samsung te vinden onder een speciale link naar G Serie cashback.
Meteen heb ik deze actiecoupon gedownload, ingevuld en met een kopie van mijn aankoopbewijs verstuurd naar het adres die op de site is vermeld.
van 6 juli 2011 en tot heden, heb ik het geld (nog) NIET ontvangen!
3 keer gebeld, en ze konden mij niet helpen! ze zeggen, wij gaan het niet over! stuur een mail naar samsung!
5 keer gemailt, iedere keer krijg ik het zelfde antwoord:
Het is nu bijna 8 weken gelden en het geld is (nog) niet ontvangen, ook niet volgens de e-mails die zij hadden gestuurd!
Dit ruikt naar oplichting van een grote bedrijf die wereldwijd bekend is!
Gefeliciteerd Samsung met mijn 100 euro Cashback!

Via deze weg wil ik mijn ervaring met jullie delen m.b.t. mijn aankoop bij Media Markt.
Op 29 juni 2011 heb ik de nieuwste koelkast van Samsung ( RL56GHGTS A++ ) bij Media Markt Den Haag gekocht met de volgende voorwaarden:
1- Bij aankoop van Samsung koelkasten G Serie, krijgt de "KLANT" (dus ik!) tot 150 euro cashback/geldretour!
2- De "Klant" dient de Actiecoupon via Samsung.com/promotion te downlaoden, invullen en opsturen met een kopie van de aankoopbewijs naar Samsung Cooling Eco te IJsselstein.
Actiemodellen zijn :
€ 50 Cash retour voor Samsung RL56GWGTS(A+)/RL56GSBTS (A++)
€ 100 Cash retour voor Samsung RL56GHGTS (A++)/RL58GREIH (A++)/RL60GGGIH (A++)
€ 150 Cash retour voor Samsung RL60GQERS (A+++)
Mijn koelkast valt onder de € 100 Cash retour voor Samsung RL56GHGTS (A++)
Deze actie was vanaf 20 juni 2011 geldig, maar het was tot 4 juli 2011 niet op de website van Samsung te vinden.
Deze actie was bij de Klantenservice ook NIET bekend!!!!
Ik moest tot 5 juli 2011 wachten en toen was het wel op de site van Samsung te vinden onder een speciale link naar G Serie cashback.
Meteen heb ik deze actiecoupon gedownload, ingevuld en met een kopie van mijn aankoopbewijs verstuurd naar het adres die op de site is vermeld.
van 6 juli 2011 en tot heden, heb ik het geld (nog) NIET ontvangen!
3 keer gebeld, en ze konden mij niet helpen! ze zeggen, wij gaan het niet over! stuur een mail naar samsung!
5 keer gemailt, iedere keer krijg ik het zelfde antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt.
Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag op uw rekening te storten.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk | Samsung
Het is nu bijna 8 weken gelden en het geld is (nog) niet ontvangen, ook niet volgens de e-mails die zij hadden gestuurd!
Dit ruikt naar oplichting van een grote bedrijf die wereldwijd bekend is!
Gefeliciteerd Samsung met mijn 100 euro Cashback!

-
MAXIEM
Re: Samsung Koelkast actie/G Serie Cashback/Samsung Cooling Eco
Sam2011
Zegt het voort! Zegt het voort!!!
Maxiem.
Zegt het voort! Zegt het voort!!!
Maxiem.
-
oinkoink12
dit kan 6 tot 8 weken duren 
En anders even een mailtje sturen naar de mediamarkt holding
En anders even een mailtje sturen naar de mediamarkt holding
-
marie-elise
ook ik heb op 14 juli een koelkast gekocht en wel een samsung RL60GQERS
dus zou ik 150 euro terug kunnen krijgen dus formulier uitegeprint en opgestuurd maar hoorde maar niets naar 5 weken maar eens bellen en inderdaad ook bij mij werd gezegt dat ik moest mailen dus dat gedaan en naar wat heel en weer gemail kreeg ik op 24 augustus een mailtje dat ik het bedrag zo spoedig mogelijk zou ontvangen maar onder tussen 3 en halve week later nog steeds niets ontvangen en maar weer gemailt maar nu word al 2 dagen niet op mijn mail gereageerd dus heb ik maar een met media markt gebeld omdat ik daar mijn koelkast heb gekocht en die vriendelijke man zou het voor me na gaan vragen dus maar weer even afwachten maar wel een reden om nooit meer zo iets van samsung te kopen
groetjes marie-elise
dus zou ik 150 euro terug kunnen krijgen dus formulier uitegeprint en opgestuurd maar hoorde maar niets naar 5 weken maar eens bellen en inderdaad ook bij mij werd gezegt dat ik moest mailen dus dat gedaan en naar wat heel en weer gemail kreeg ik op 24 augustus een mailtje dat ik het bedrag zo spoedig mogelijk zou ontvangen maar onder tussen 3 en halve week later nog steeds niets ontvangen en maar weer gemailt maar nu word al 2 dagen niet op mijn mail gereageerd dus heb ik maar een met media markt gebeld omdat ik daar mijn koelkast heb gekocht en die vriendelijke man zou het voor me na gaan vragen dus maar weer even afwachten maar wel een reden om nooit meer zo iets van samsung te kopen
groetjes marie-elise
-
Kevinberendsen
3 Maanden geleden mijn nieuwe g serie koelkast gekocht,,,,,
Bellen en Bellen en Bellen en 100x e-mailen en nog geen geld!!!
waar is samsung mee bezig..???
Gr Kevin
Bellen en Bellen en Bellen en 100x e-mailen en nog geen geld!!!
waar is samsung mee bezig..???
Gr Kevin
Ook de cashback-actie voor magnetrons is nep: op de site van Samsung zou je een actieformulier moeten kunnen vinden om vervolgens dat in te vullen en op te sturen met de originele streepjescode en kopie van de aankoopbon.
de actiecoupon voor magnetrons - retour 50 euro - is niet te vinden!!